Vine apocalipsa: un asteroid urias se indreapta spre Pamant! VEZI VIDEO!

Foto: www.antena3.ro

Un pasionat astronomie a descoperit un asteroid urias care pare ca se apropie cu viteya de Terra. Descoperirea a fost facuta in timp ce scana cerul virtual folosind Google Sky.

Utilizatorul numit planetkrejci, care a investigat mai multe anomalii in imaginile de la NASA, sunstine ca obiectul este un asteroid care se indreapta catre Pamant.

El spune ca asteroidul nu a fost reperat de alti oameni de stiinta sau de astronomi deoarece a aparut recent pe Google Sky, care primeste imagini actualizate la fiecare cateva luni, potrivit www.antena3.ro.

Utilizatorul a explorat regiunea doar cu cateva luni mai devreme, si a marcat un loc in partea stanga a asteroidului, asa ca este sigur ca obiectul nu era acolo anterior.

Obiectul este foarte usor de gasit pe Google Sky, prin tastarea coordonatelor 5h 11m 33.74s -12 50′ 30.09″.