Incepe largirea la 4 benzi a drumului Timisoara – Mosnita. A fost semnat contractul

TIMISOARA. A fost semnat, in sfarsit, contractul pentru inceperea santierului care se va deschide pe soseaua Timisoara – Mosnita, ce va fi largita la 4 benzi.

CITESTE SI: Restrictii de circulatie pe Autostrada Timisoara – Lugoj, noduri inchise temporar. Traficul va fi deviat 

Epopeea largirii drumului care face legatura intre Timisoara si Mosnita a ajuns la final. Dupa ce o contestatie a fost depusa in ultimele zile ale lunii martie de una din firmele care au pierdut la licitatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a admis-o si apoi a solicitat reevaluarea ofertelor, compania care a castigat a depus plangere in instanta, la Curtea de Apel Timisoara, impotriva hotararii CNSC. Judecatorii au decis sa o respinga rapid, astfel ca santierul se poate deschide.

Miercuri, in 1 iulie, a fost semnat contractul de executie, iar constructorul, Strabag, poate incepe lucrarile.

Proiectul largirii la 4 benzi a portiunii de 4,1 kilometri din DJ 592, are o valoare de aproximativ 31 de milioane de lei, bani care vin din bugetul Consiliului Judetean Timis, dar si prin Programul National de Dezvoltare Locala. Lucrarile ar trebui sa fie gata in 9 luni de la deschiderea santierului.

Conform proiectului, pe drumul judetean dintre Timisoara si Mosnita Noua vor fi realizate sensuri giratorii, trotuare, piste de biciclete si iluminat public pe intreg traseul. In plus, vor fi plantati peste 1000 de arbori si se vor amenaja accese catre strazile laterale si rigole de scurgere a apelor pe ambele parti ale drumului. De asemenea, lucrarea prevede atat alveole pentru stationarea autovehiculelor, cat si statii pentru transportul in comun.

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. A fost semnat de anul trecut si contractul pentru largirea la 4 benzi a DJ 691…Unde este santierul?In mintea unora ce se viseaza realesi…De ce nu au inceput lucrarile dupa un an de la semnarea contractului?Poate ne vor spune in campania electorala…

    • La DJ691 este contract de proiectare+executie. Se face proiectarea, se obtine AC si apoi se trece la executie.
      La DJ592 este contract de executie, proiectul fiind facut si AC obtinuta.
      Cand se emite ordinul de incepere lucrari intra utilajele.

      • Pai si atunci de ce anul trecut au afirmat ca in primavara anului 2020,cand timpul va permite,vor incepe lucrarile de largire la 4 benzi?Atunci nu stiau ca nu exista proiect si AC?Si nici macar cat dureaza pana se realizeaza acestea?Si daca tot veni vorba,cam cati ani dureaza proiectarea si obtinerea AC?Cam pana se schimba puterea dupa alegeri si nu se mai face nimic?

        • https://dumbravitatv.ro/se-voteaza-bugetul-judetului-in-ce-stadiu-se-afla-proiectul-de-largire-la-4-benzi-a-dj-691-dumbravita-giarmata/
          Asta era declaratia din 10 februarie 2010….suntem in 02.07.2020…ce s-a intamplat in cele 5 luni?E gata proiectul,s-a obtinut avizul ADR,s-a emis Ordinul de incepere a lucrarilor?Sau nimeni nu mai stie nimic,ca i-a lovit Covidul?

          • https://orasul-timisoara.ro/local-8942/
            Cam asta a spus dl Dobra in 03.07.2019,respectiv-Veste excelentă pentru Județul Timiș. Lărgirea la 4 benzi a drumului Dumbrăvița – Autostrada A1 poate intră în execuție!!!Deci nu in proiectare,nu in obtinere de AC,ci IN EXECUTIE…asadar,de ce aceasta lucrare nu este inca in executie,dupa un an de zile de la aceasta declaratie?Asa va fi si cu drumul spre Mosnita si cu multe altele….Dar putintica rabdare,ca vine 27 septembrie si nu mai trebuie sa dea raspunsuri multi din cei care pana acum au spus doua de-un leu si trei degeaba…

  2. Au semnat contractul dar până incep durează cel.putin jumatate se an

  3. Si totusi pe cand „centura de sud”? La ora aceasta nu mai poti circula in siguranta pe legatura dinspre calea Sagului catre iesirea spre calea Lugojului.
    Tirurile circula prin oras nu cu <50 km/ora ci unii, adeseori, cu mult peste, "maturand tot ce apare in cale". As dori sa-i inteleg, ptc ei ca au parcursul programat "in time" dar nici asa.
    Peste acestia in tot orasul, se suprapun riveranii GJ, DJ, MH HD … precum si bravii timisoreni, cu sau fara lamaia galbena, cu sau fara spate asigurat, taximetristii, cca 50% si dubitele < 3.5 t care se cred zei orasului).
    Imi pun problema ce se va intampla cu "cei cinstiti" dupa ce mii de noi soferi vor trece da examen?
    Cineva a propus ca noii soferi sa fie urmariti 2 ani si pentru abateri sa fie apostilati (depunctati) inclusiv scolile inclusiv instructorii, si … lantul ar putea merge si mai departe.

    • La Centura Sud de lucreaza, ce vrei sa faca acolo Consiliul Judetean?