Compania Visma Software s-a relocat in United Business Center 3, cea mai noua cladire de birouri din Timisoara, si face angajari

United Business Center 3 (UBC 3), cea mai modernă clădire office din Timişoara, găzduieşte, din luna martie a acestui an, noile birouri ale companiei Visma Software, dezvoltator norvegian de soluţii software pentru managementul afacerilor. UBC 3 este cea mai nouă clădire de birouri livrată pe piaţa din Timişoara, de companiile IULIUS şi Atterbury Europe, şi face parte din Openville, primul proiect mixt din vestul ţării, a cărui primă etapă de dezvoltare se află în curs de finalizare.

Compania norvegiană a închiriat 4.200 mp din cei 19.000 mp pe care îi are cea de-a treia clădire de birouri clasa A din ansamblul mixt Openville, care se construieşte, în prezent, în proximitatea Iulius Mall Timişoara. UBC 3 a fost finalizată în luna martie şi se alătură celor două imobile de birouri inaugurate în anul 2017: UBC 1 (13.000 mp) şi UBC 2 (18.000 mp).

Visma Software are o istorie de succes: a început cu 15 angajați şi plănuiește să angajeze, în viitor, încă aproximativ 100 de persoane. Noile birouri ale companiei din Timișoara sunt inspirate din design-ul norvegian, minimalist şi util. Spațiul de lucru este prevăzut cu peste 200 de birouri dispuse pe trei etaje, săli de ședințe pentru training-uri, workshop-uri, și chiar o sală de conferințe cu peste 100 de locuri.

Pe fiecare etaj sunt și spații special amenajate pentru relaxare: sală de biliard și fussball, bibliotecă, zonă de boardgame și playstation. Membrii echipei își mai pot petrece pauzele, bucurând-se de o cafea, la coffee corner sau servind masa în încăperile special amenajate. Mai mult, echipa se poate bucura de spațiile menționate și în timpul liber.

Visma Software România este o poveste de succes, astfel că la finele anului trecut am înregistrat o creștere economică de 29%, ceea ce ne permite să ne menținem poziția fruntașă pe piața sistemelor IT pe care le producem în birourile din Sibiu și Timișoara. În anul 2018, am mărit echipele din cele două orașe și am ajuns acum la peste 450 de angajați și plănuim să angajăm peste 100 de persoane, în viitor. Investim constant în dezvoltarea oamenilor și ne axăm pe un mediu de lucru prietenos și deschis, iar noul spațiu de birouri de la Timișoara promovează bunăstarea în rândul membrilor echipei Visma Software”, a spus Sorin Rotaru, Managing Director Visma Software România.

Clădirea UBC 3 este dotată cu opt lifturi de mare viteză, iar suprafeţele pe fiecare nivel ajung până la 2.000 mp, fiind spaţii ample, fără coloane interioare, care pot fi uşor partiţionate. La parter, angajaţii din UBC 3 vor beneficia de servicii şi de spaţii de retail, aici urmând să fie deschise, în perioada următoare, două restaurante, un pub, o cafenea şi o gelaterie.

UBC 3 va beneficia de certificare LEED, dispunând de implementarea unor politici sustenabile de operare, cu scopul de a crește eficienţa costurilor la utilităţi şi confortul chiriaşilor.

Clădirea de birouri recent finalizată este poziţionată în vecinătatea Iulius Mall şi în cea a parcului din ansamblul Openville, aflat în curs de amenajare. Astfel, cei care lucrează în UBC 3 beneficiază de acces imediat la peste 350 de magazine, food court, restaurante, fitness center şi la o gamă variată de servicii. În plus, prin programul Card Partener, creat special pentru angajaţii din ansamblu, aceştia beneficiază exclusiv de promoţii de până la 25%, la sute de locaţii din mall.

Despre Openville Timişoara

Openville Timişoara va reprezenta principala atracție de business, shopping şi loisir din regiune.

Proiectul va fi realizat în două faze, iar prima sa etapă, aflată în curs de finalizare, va include: 47.000 mp de adiţionali de retail, 50.000 mp de spaţii office în operare (clădirile UBC 1, UBC 2, UBC 3) şi alţi 52.000 mp în construcţie (clădirea UBC 0), un parc, un pasaj subteran destinat traficului auto şi aproximativ 4.070 de locuri de parcare.

Proiectul Openville este realizat de companiile IULIUS şi Atterbury Europe, reprezentând o investiţie estimată la peste 220 milioane de euro, cea mai mare din vestul ţării.

Despre Visma

Visma se află de mai bine de 20 de ani pe piața europeană a produselor software pentru automatizare și gestionare și are o bază puternică în sisteme ERP (Enterprise Resource Planning), care reprezintă fundamentul proceselor de management din afaceri. Portofoliul companiei mai include sisteme complementare POS, CRM, produse destinate sistemului bancar și cele pentru automatizarea plăților online.

În România, Visma și-a început activitatea în anul 2006, în primul centru R&D de la Timișoara. În 2007, Visma a devenit acționarul firmei Multimedia Capital România, din Sibiu. În 2009, Visma Software Timișoara și Visma Software Sibiu au fuzionat, devenind Visma Software România, o singură companie, cu sediu la Sibiu și punct de lucru la Timișoara.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.