5 diriginti de santier vor sa supervizeze modernizarea bulevardului Cetatii din Timisoara, o lucrare de 18 milioane de euro

TIMISOARA. La inceputul lunii mai a fost lansata licitatia pentru reabilitarea bulevardului Cetatii din Timisoara, pe tronsonul cuprins intre Calea Bogdanestilor si Calea Torontalului, unde se vor schimba liniile de tramvai, se va reface carosabilul si se vor modernizeaza toate retelele de utilitati. Primaria cauta un proiectant si un constructor care sa realizeze investitia, pentru aproape 18 milioane de euro.

CITESTE SI: Se cauta diriginte de santier pentru cel mai lung pasaj subteran ce se va amenaja in Timisoara. Se pregateste licitatia pentru proiectare si executie la Solventul 

Lucrarile sunt prevazute sa dureze 3 ani, iar in acest timp trebuie realizati 1,57 km de linie cale dubla de tramvai si reabilitati 25.800,94 mp de carosabil si 12.291,45 mp de trotuare.

De asemenea, vor fi construite piste de biciclete pe un perimetru de 3.590,62 mp, iar spatiul verde va acoperi 20.530,79 mp din suprafata, portiunea dintre sinele de tramvai urmand a fi inierbata. In proiect este cuprinsa si modernizarea a 10 statii de tramvai.

Valoarea estimata a proiectului este de 71.434.114 milioane de lei, fara TVA, adica aproape 18 milioane de euro, iar termenul de executie a proiectului tehnic si de realizare a lucrarilor este de 3 ani.

Firmele interesate pot depune ofertele pana in 22 iunie.

In paralel, Primaria a lansat si licitatia pentru gasirea unui diriginte de santier pentru aceasta lucrare.

La termenul limita al anuntului din Sistemul Electronica de Achizitii Publice si-au depus ofertele 5 firme si PFA-uri interesate sa preia serviciul, iar acestea sunt acum in evaluare. Doritorii sunt: TOTOR EUGENIA MARINELA PERSOANA FIZICA AUTORIZATA, MANAGEMENT ASSESS, TPS ENGINEERING & ASOCIATII, AKSA MANAGEMENT, S.C. BRAYTIM S.R.L. (Leader) – MAX AMBIENT.

Contractul de dirigentie pentru bulevardul Cetatii e estimat la putin peste 100.000 de euro.

Conform documentatiei de pe SICAP, „serviciul de asistenta tehnica de specialitate prin diriginti de santier, consta in verificarea realizarii corecte a executiei lucrarilor de constructie in conformitate cu cerintele impuse in caietul de sarcini si cu respectarea reglementarilor legale in vigoare. Dirigintele de santier va asigura asistenta tehnica de specialitate prin diriginti de santier pentru lucrarile aferente obiectivului de investitii atât pe perioada executiei lucrarilor, cat si in perioada de garantie a lucrarilor executate, pana la efectuarea receptiei finale a acestora. Lucrarile de executie ce urmeaza a fi supravegheate de catre dirigintii de santier, constau in urmatoarele:
– reabilitarea liniei cale de tramvai amplasata in axul strazii, in platforma proprie,
– reabilitarea partii carosabile,
– amenajarea de trotuare si piste pentru biciclete,
– amenajare zone verzi, etc.

Advertisement
Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Are careva din astia acreditare PMI, ca de astia care nu stiu sa citeasca un Gantt sunt cam scarbita

  2. miliarde de centimetrii patrati de diverse, asfalt miliarde de milimetri patrati, spatii verzi sute de mii de centimetri patrati. Ce e cu cifrele alea bombastice ? E o strada cu tramvai de nici 2km, nu e ca si cum construiesti transsiberianul

    • Este bine măcar că nu înjuri ca restul postacilor psd-isto-usr-isti dacă nu știi.
      Orice lucrare de construcții, se face după niște norme, care la marea majoritate a lucrărilor se calculează în metri cubi,metri pătrați sau metri linari. Ce citești tu aici sunt cantități sau suprafețe scoase dintr-un deviz, nu inventate de primar. Nu le mai da ideii presei, pentru că, mâine vom citi că narcisistul se laudă cu metri pătrați de șosea construiți.

      • Tu tot postezi pe aici si alti tenelisti ti-au luat fata in primarie. Jet!

        • Băi sugaciule eu cu siguranță am vârsta cel puțin dublă cât ai tu , iar dacă le fac recensămîntul la toate care au primit bot de la mine în tinerețe, sigur este și cine te-a avortat dacă nu vii de undeva din Oltenezia.

  3. Pentru 2km, trebuie sa asteptam 3 ani ??
    Pai ma, voi astia din primarie, sunteti normali la cap ? 3 ani ? Si pe timpul imperiului roman se lucra mai repede.

    • În cazul ăsta ai perfectă dreptate.
      Lucrul acesta se întâmplă din simplu motiv că în România nu există firme serioase.
      Toți frizerii, milițienii și politicienii și-au făcut firme de construcții care își bat joc de muncitori, din această cauză lucrările durează la nesfârșit iar calitatea este deplorabilă.