Unda verde pentru toate tramvaiele noi de la Bozankaya sa ajunga la Timisoara. A fost semnata comanda si pentru celelalte 20

TIMISOARA. S-a facut comanda pentru ca si restul de 20 de tramvaie din cele 21 contractate de fosta administratie sa intre in productie si mai apoi sa fie expediate la Timisoara.

CITESTE SI: Ziua in care noul tramvai turcesc porneste oficial in cursele cu calatori pe linia 1, la Timisoara. A inceput procedura de receptie

Avand in vedere ca au fost facute omologarea si receptia primei garnituri, ajunsa inca din vara la Timisoara, acum vom astepta si livrarea celorlalte din lotul de 21 pentru care au fost obtinuti bani europeni inca din 2019.

In cadrul proiectului „Innoirea flotei de tramvaie” a fost achizitionat, in prima faza, un tramvai nou pentru omologare, iar de saptamana viitoare, acesta va fi pus in circulatie pe linia 1.

Am inceput luni procedura de receptie pentru noul tramvai si se va finaliza saptamana aceasta. In 14 decembrie vom face inaugurarea, cel mai probabil, iar intre 15 si 20 decembrie vom avea primul tramvai pe traseu„, spunea pentru opiniatimisoarei.ro viceprimarul Ruben Latcau, in urma cu cateva zile.

Termenul limita de livrare pentru toate tramvaiele noi este octombrie 2023, iar, potrivit autoritatilor, ar trebui ca in fiecare luna sa ajunga la Timisoara cate o garnitura, iar din primavara anului 2022 chiar cate doua.

Fiecare mijloc de transport costa 11,58 milioane de lei, cu TVA inclus, are 30 de metri lungime si o capacitate de 200 de calatori, din care 48 de locuri pe scaune.

CITESTE SI: Primaria Timisoara cumpara 10 camere video cu peste 20.000 de euro ca sa supravegheze locuri in care nesimtitii arunca gunoaie 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Ce legătură are comentariul cu articolul? Chiar nu se pot modera comentariile?

    • Cind vom vedea șefii Primăriei ca circulă REGULAT cu transportul public?
      Nu doar la tăieri de panglici… cu presa după ei.
      Niste POLITRUCI FARISEI, toți ca unul…
      Cu Jipane și mașini de Serviciu. DIN FURACIUNI din banul Public, ai NOSTRI
      Cind i-om vedea zi de zi în tramvai ori troleu, atunci vor avea credibilitate, hahalerele astea

  2. In Oradea, primele tramvaie noi circulau in urma cu vreo 14 ani. Cu o intarziere de doar 14 ani, modernizarea ajunge si in fruncea Banatului.

    • Noi avem autobuze, firobuze noi de peste 15 ani!
      În Oradea nici nu exista firobuz!

  3. Cum naiba sa dai comanda, cand tu nu ai vazut cum se comporta, ce se strica si cat de repede se strica, la prima bucata de acest fel de tramvai care va circula oriunde in UE?!? Trebuia sa primiti minim 5, care sa circule pe cheltuiala si intretinerea lor minim 6 luni in conditii de vara si iarna, inainte sa faceti analiza detaliata, probabil candva prin septembrie anul viitor!
    Si cum au fost omologate, cand agentia romana a … trebuia sa mearga in Turcia sa evalueze partea de productie? Pai acest tramvai nu are linie de productie, ele sunt modele, cel mult pre-productie alfa!
    Voi sunteti nebuni?!? Cat de corupti puteti fi???

    • suna-l be robitza, el stie cum e cu proiectul.

  4. Acum ar trebui sa pregătească înlocuirea treptată a flotei de autobuze nearticulate. Și bineînțeles sa îmbunătățească frecventa mijloacelor și condițiile din ele( pe expres 8 nu prea e căldura dimineață)

  5. Wow ce realizare …mulți angajați STPT încă nu au primit avansul, de salarii nici nu mai vorbesc ,bonuri întârziate de 2 luni …dar avem tramvai nou 👌mare realizare …abia aștept următoarele alegeri 👌…

    • De fapt de asta exista STPT, ca sa asigure salarii si bonuri. Transportul public este optional.

  6. Pe cand unda verde ptr ciculatia tramvaielor cu calatori?
    M-ar bucura sa vad „alesii” in tramvai, in punctale nodale. (curbe stranse, vezi pta Traian, Maria, pta 700). Sa speram ca totul va fi OK si tramvaiele nu vor atepta refacerea ??? (cui).
    Sau asta ptr 2122?
    PS. Intrebare retorica ptr eter: Nu era bine daca garniturile avau – in loc de acumulatori – doua puncte de comanda si usi pe ambele laturi? Sau va veni raspunsul „sa gresit tovarasi , dar succesul este al nostru” (dinainte de …)

  7. Daca ma uit cu atentie observ ca aceste tramvaie noi vor avea probleme cu unghiurile mai inchise in curbe – de ce spun asta…pai uitativa la burdufurile care separa vagoanele tramvaielor.Apoi as vrea sa stiu cum sunt conectate intre ele aceste vagoane – mecanismul sper ca nu sta doar intr-un boltzcare se poate rupe si sa apara accidente grave.Din ce am citit se pare ca acest tip de prindere(mecanism) exista cam la toate tramvaiele din lume.Sa fi gasit turcii un alt tip de conectare? Daca cineva care cunoaste exact despre ce vorbesc – il rog sa ma contrazica si sa vina cu explicatii.Arata frumos pe dinafara…dar Fiabilitatea lui a fost testata si in timp?

    • mai da ce intrebari de specialitate pui, sigur opinia pnl e locul unde sa intrebi :)))
      trimite o scrisoare la turci si intreaba-i, sa ne zici si noua ce iti raspund.

      • Mi-au raspuns ca voi USR-istii sunteti niste jigodii proaste si incompetente, de care speram sa scapam. Procurorii nu dorm, panaramelor. Acusica o sa-i vedeti pe idolii care va platesc sa postati ca dau cu subsemnatul pentru toate hotiile. Ce-am sa rad atunci de voi ca nu va mai luati firfireii pentru postari nici la patru luni odata :))))))))