Un timisorean sta cu masina nereparata de 2 luni dupa un accident pentru ca firma de asigurari nu i-a aprobat dosarul de daune

TIMISOARA. Un timisorean asteapta un semn aproape divin de la o companie de asigurari, care de sapte saptamani tot amana sa ii dea un raspuns in privinta unui dosar de daune auto. Necazul omului a inceput în momentul în care masina sa a fost tamponata in trafic.

Tamponarea s-a produs in parcarea Spitalului Judetean din Timisoara. Un conducator auto nu s-a asigurat si a intrat cu masina in autoturismul lui Gheorghe Sebok, o Toyota Avensis. Vinovatul i-a dat polita de asigurare, iar proprietarul Toyotei a dus-o la service pentru a incerca sa isi repare masina. Un inspector de evaluare a pagubelor a vazut autoturismulsi a pregatit actele.

A urmat apoi o lunga asteptare pentru Gheorghe Sebok. Reprezentantii companiei Asirom, cei care ar fi trebuit sa il ajute pe timisorean sa isi repare masina, se prefac ca nimic nu s-ar fi intamplat. De la pregatirea actelor s-au scurs 7 saptamani, iar ei nu dau niciun semn, ba mai mult, incearca sa paseze atributiile, spre disperarea timisoreanului care nu mai stie cui sa ceara ajutorul si la ce telefon sa sune.

Gheorghe Sebok a precizat ca a incercat sa contacteze firma de nenumarate ori. „Trebuia sa primim un raspuns in trei saptamani. Am asteptat. Au trecut cele trei saptamani si nimic. Atunci am incercat sa-i contactam noi pe cei de la Asirom. Am vorbit la Bucuresti cu jurista firmei. A fost foarte iritata ca am sunat-o. In loc de ”Buna ziua” m-a intrebat de unde am numarul ei de telefon si de ce o sun”, a explicat timisoreanul. „Ma deranjeaza atitudinea aceasta a lor. Este revoltator sa aiba o asemenea atitudine de obraznicie, ca nu stiu altfel cum sa zic. In timp ce au reclame peste tot, se cramponeaza de un caz atat de simplu”, a adaugat suparat acesta.

Accidentul s-a petrecut la inceputul lunii decembrie 2011. În tot acest timp, timisoreanul nu s-a putut folosi de masina deoarece aceasta se afla in service.

Masina este in service de atata timp. Nu se poate ca o firma de asigurari sa faca asa ceva. Am cerut relatii suplimentare la Asirom Timisoara, dar am primit niste numere de telefon de la Bucuresti. Cei de acolo nici macar nu raspund la telefon sau e-mail”, ne-a spus timisoreanul care asteapta sa-i fie reparata masina.

Contactati de www.opiniatimisoarei.ro, reprezentantii din Bucuresti ai companiei de asigurari au spus ca nu doresc sa vorbeasca despre acest caz intrucat singurele persoane carora le pot da detalii sunt cele implicate in accident.  Mai mult decat atat, la insistentele reporterului, reprezentantii firmei au inchis telefonul, fara a comenta reclamatiile aduse lor.

Timisoreanul asteapta, intre timp, sa primeasca un rspuns de la compania de sigurari, fie prin telefon, fie prin e-mail, dupa incercari de saptamani intregi de a-i contacta pe asiguratori.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. ma bucur ca intr-un final ai luat decizia sa mergi la un ziar si sa faci contrareclama meritata nesimtitilor. nu vreau sa stiu ce se intimpla daca erau asiguratorii cunoscuti ca rauplatnici.

  2. Foarte bine ai facut, nea Ghita. Sa stie timisorenii sa-si mai faca asigurare la Asirom.

  3. Domnule Sebox, ce ati patit dvs este un caz de protectia consumatorului. Acolo ati incercat sa mergeti? eu cred ca s-ar rezolva mult mai repede dupa o astfel de plangere.
    Toata cele bune!

  4. Aceiasi problema o am si eu cu Groupama. Accident in octombrie, nici in zi de azi nu e gata masina… Si partea trista e ca nici nu le poti face nimic.

  5. Cred ca ar trebui scoasa obligativitatea RCA. Pe banii care ii platesti in atatia ani, mai bine ii pui deoparte si iti repari singur masina in caz de avarie.
    Asiguratorii sunt niste capuse care iau bani fara sa presteze nimic. Trebuie sa dispara genul acesta de companii.

  6. Exista o rezolvare!! Cei care sunteti in situatia asta, nu trebuie decat sa va luati un avocat si sa-i dati in judecata, indiferent de ce firma de asigurari este. Cunosc un caz de genul asta, cand dupa mult timp omul si-a primit ceva bani de la asigurari dar cu toate astea i-a dat in judecata si a castigat primindu-si si daune morale, dobanzi, cheltuieli de judecata, tot tacamul. Nu sunt avocat, nu l-e fac reclama, dar in cazuri dinastea merita apelat la ei. Eu ii urasc pe astia cu asigurarile, indiferent de ce tip, sunt niste hoti. Domnule Sebok, nu va lasati, dati-i in judecata fara frica!

    • Dar daca omu nu are bani de avocati ce sa faca? Mai bine s-ar scoate asigurarile astea obligatorii. Se pare ca sunt utile mai mult pt asiguratori decat pt asigurati.

      • Daca nu stiai, proprietarul masinii este doctor…

  7. parerea mea este ca atata timp cat cel pagubit intr-un accident isi repara masina pe cheltuiala asiguratorului celui vinovat de accident, nu va fi niciodata bine. Omul merge sa faca RCA la cel care ofera cea mai ieftina asigurare desi e de fapt asigurator rau-platnic. Celui care se asigura la un rau-platnic nu-i pasa de acest lucru atata timp cat oricum nu este el beneficiar al asigurarii. Daca insa am fi obligati sa ne asiguram propriile masini in caz de accident, am avea tot interesul sa o facem la un asigurator de treaba, si asa ar dispare si asiguratorii neseriosi. Mai exact, fiecare plateste RCA ptr propria masina: esti vinovat in accident, nu beneficiezi, esti nevinovat, beneficiezi de despagubire.

  8. Pagubitul sa sesizeze comisia de supraveghere a asigurarilor

    http://www.csa-isc.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=567&Itemid=156&lang=ro