Sedintele Consiliului Local Timisoara, in continuare live la TV. Cat mai da Nicolae Robu sa se vada pe sticla?

TIMISOARA. Conducerea Primariei Timisoara nu renunta la transmiterea sedintelor de consiliu local la televizor. Daca anul trecut au fost alocati 16.000 de euro in acest sens, administratia locala mai vrea sa plateasca o televiziune locala cu inca aproape 23.000 de euro, pe 2015, pentru ca alesii locali sa se vada ‘pe sticla’. Si aceasta in conditiile in care oricum toate sedintele CLT sunt transmise online, pe site-ul Primariei Timisoara, dar si la radio.

Potrivit referatului care insoteste proiectul de hotarare, timisorenii au putut vedea live, la televizor, toate sedintele care au avut loc in lunile noiembrie si decembrie 2014.

„Pentru urmatoarele 12 luni calendaristice, estimam un numar de 40 de sedinte de plen ordinare si extraordinare si consideram ca suma necesara derularii acestui proiect este 100.000 de lei, TVA inclus, alocata de la bugetul local. Aceasta suma a rezultat in urma studiului de piata efectuat in anul 2014, care a stat la baza procesului de cumparare directa privind atribuirea contractelor de achizitie publica”, se arata in referat.

Practic, reprezentantii Primariei Timisoara sustin ca o singura sedinta costa 1.950 de lei, fara TVA. Asta inseamna aproape 550 de euro/plen, care dureaza intre 2 si 5 ore. Proiectul urmeaza sa fie aprobat la urmatoarea intalnire publica a consilierilor locali.

CITESTE SI: Sedintele Consiliului Local Timisoara vor fi transmise live, la TV. Nicolae Robu da 16.000 de euro sa se vada pe sticla

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. O alta mare escrocherie. Nu-i mai satura lumea.
    Totul se poate transmite pe internet, gratis, cu camere online.
    De fapt sunt bani publici utilizati pentru propaganda politica, prin cumpararea influentei la un post de televiziune.