Opinia Timisoarei

Se naste greu ‘Centura Interioara’ de la Timisoara. Stadiul fiecarui tronson din Inelul 4. Foto

TIMISOARA. Inelul patru de circulatie, cel care ar lega interior toata Timisoara si ar asigura conexiunea intre nordul si sudul orasului prin intermediul mai multor strazi, a unui pasaj si a doua poduri, este inca departe de a fi finalizat.

CITESTE SI: Buget record la Timisoara in 2020. Cei mai multi bani merg la infrastructura si transporturi, cultura, spitale si scoli, dar sunt prevazute si custi pentru lei si tigri la Zoo, catarg in Piata Libertatii, Tunelul Luminii, o nava turistica si nelipsitul studiu pentru metrou 

Pe unele tronsoane existente este nevoie de reparatii capitale, pe alte bucati se lucreaza deja, iar multe dintre ele sunt fie in licitatie, fie in proiectare, fie la nivel de vis.

Deocamdata, lucrari pe inelul 4 al Timisoarei sunt doar pe portiunea ce leaga strada Avram Imbroane de Calea Lipovei. Pentru strada Grigore Alexandrescu si Calea Bogdanestilor au fost demarate deja licitatiile pentru extindere si modernizare, trei tronsoane sunt in proiectare, la alte doua abia se pregateste licitatia pentru proiectare, iar pentru pasajul Solventul se pregateste licitatia pentru executie.

Cu verde inchis avem tronsoanele noi, cu albastru avem tronsoane existente care intra in modernizare, largire la 4 benzi, cu acel galben spre portocaliu am marcat tronsoanele unde avem lucrari de executie. Cu bordo sunt tronsoane in proiectare. Cu rosu tronsoane prevazute pentru modernizare. Cu verde deschis tronsoane prevazute pentru reparatii capitale„, a precizat primarul Nicolae Robu, prezentand harta inelului 4.

Pe traseul inelului 4 urmeaza sa fie construite si doua poduri, in zona Solventul si in zona strandului Bobalna, dar pana la startul lucrarilor pentru acestea, ramane problema din sudul orasului.

Bulevardul Rebreanu, pe care circula o multime de camioane si tiruri, e intr-o stare avansata de degradare si ar trebui complet reasfaltat.

Liviu Rebreanu este cu acest verde mai deschis pe margine. Faptul ca la mijloc avem un tronson albastru ne spune ca e existent, si cu verde deschis e prevazut pentru reparatie capitala. Liviu Rebreanu este degradat rau pentru ca a jucat, si joaca in continuare, rolul de centura. Este un trafic infernal acolo. Nu vin sa spun ca tine de greaua mostenire. Chiar e un trafic infernal. A fost si supus la o multime de interventii, dar s-a lucrat fara cap, desi a fost tinut 6 ani in reparatie. S-a lucrat fara cap pentru ca, dupa ce a fost gata, a fost taiat transversal intr-o multime de locuri pentru racordul la gaz, au fost interventii ale Colterm, ale Aquatim si arata rau la ora actuala. Noi tot reparam, dar nu tine, avand in vedere traficul greu care este pe acest bulevard„, spune primarul Nicolae Robu.

Repararea b-dului Liviu Rebreanu insa ar fi inutila inainte de a se finaliza Centura de Sud a orasului. Pentru cel mai asteptat proiect de infrastructura al Timisoarei, Varianta Ocolitoare Sud, la jumatatea lunii martie vom avea Autorizatia de Constructie, iar 8 echipe vor porni lucrul, dupa cum declara recent pentru opiniatimisoarei.ro directorul DRDP Timisoara, Horatiu Simion. Detalii mai jos!

CITESTE SI: Sapaturile la Centura de Sud Timisoara pornesc in 6 locuri deodata. Cand incepe treaba in teren si cat din sosea se face anul asta. Anuntul sefului DRDP Timisoara, Horatiu Simion

Exit mobile version