Interzis la parcare pe Calea Martirilor din Timisoara. Cand intra in vigoare masura? Foto

TIMISOARA. Soferii care locuiesc in zona Calea Martirilor din Timisoara ori au treaba acolo nu vor mai avea voie sa isi parcheze masinile pe bulevard, pe timpul zilei. Decizia a fost luata de Comisia de Circulatie a Primariei Timisoara.

CITESTE SI: Noi imagini cu momentul capturarii celui mai cautat infractor din Romania, Ionel Marcel Lepa, langa Timisoara. Video

Masura va intra in vigoare dupa ce vor fi finalizate lucrarile care se fac in prezent pe bucata de Calea Martirilor de la intersectia Aries-Strada Surorile Martir Caceu si pana la bulevardul Liviu Rebreanu.

Municipalitatea spera ca prin castigarea unei benzi de circulatie pe Martirilor, intre intersectia cu Aries si Maresal Prezan, la fosta Baricada, nu vor mai exista blocaje in trafic.

Comisia de circulatie a decis sa interzicem stationarea masinilor pe Martirilor pe perioada zilei, in conditiile in care s-a facut interzicerea si pe strada Gheorghe Lazar. Dupa ora 19.00 sau 20.00 va fi posibil sa se stationeze pana dimineata pentru ca nu sunt suficiente locuri de oparcare intre blocuri, chiar daca sunt locuri unde nu exista amenajari. In momentul in care lucrarile pe aceasta portiune din Calea Martirilor vor fi terminate va trebui sa beneficiem de aceste amenajari de la Casa Tineretului pana la frontiera cu Giroc. De la portiunea Liviu Rebreanu-Maresal Prezan nu se poate circula decat pe o banda si tot traficul e gatuit si asta se rasfrange extrem de negativ. Daca pe parcursul zilei nu e asa problematic, la orele de varf este. Peste noapte se va permite stationarea„, a declarat primarul Nicoale Robu.

In prezent pe Calea Martirilor se fac lucrari pe portiunea dintre Casa Tineretului si bulevardul Liviu Rebreanu. Trotuarele au fost distruse pentru a fi introdusa in subteran tubulatura necesara pentru bagarea cablurilor aeriene. Au fost deja scosi pomi care se aflau in zona.

Scuarul de la intersectia cu strada Aries a fost refacut, iar cel de la celelalt capat, la intersectia cu Bulevardul Liviu Rebreanu a fost micsorat si refacut.

Edilul Nicolae Robu le cere timisorenilor care locuiesc in zona sa faca sesizari in cazul in care in parcarile din spatele blocurilor de pe Calea Martirilor sunt probleme cu iluminatul.

Ii rog pe cetatenii din zona sa ne sesizeze daca sunt probleme cu iluminatul in spatele blocurilor. Unele sesizari le-am avut si o sa intervenim. Unul din motivele pentru care masinile sunt tinute pe bulevard e si pentru ca proprietarilor le e teama ca masinile le vor fi sparte. Vom trimite echipe de la STPT sa rezolve problemele„, spune primarul Nicolae Robu.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. pe Ghe Lazar cand aceeasi masura ? Ca se inburda in fiecare zi portiunea circumvalatiunii – cetatii si plus sunt mai e si prostia aia de intoarcere permisa in drept cu spalatoria auto care nu are nici un sens decat sa blocheze traficul.

    Pana cand mai traim in prostie ?

  2. si pe Lidia sa faceti la fel, ca e haos !!! VA ROG .. sa renunte si smardoii la masini…ca prea s-au invatat toti cu masini, de parca i-a fatat mamele lor in masini.

  3. Acesti oameni nu au nimic comun cu realitatea singura soluție este un singur sens pe Martirilor de la Rebreanu până la Mareșal Prezan cu sens giratorii la Mareșal Persan și la Mures intr-o directie și pe Sudului în direcția opusă.
    Prezan lărgită la patru benzi iar sudului dusă până la limita cu GIROC.
    Numai așa circulația ar fi fluidă iar pe bulevardul martirilor ar fi parcări suficiente pentru riverani și două benzi de circulație intr-un sens.

  4. „pentru bagarea cablurilor aeriene” – asta da exprimare de jurnalist. Și un copil de 5 ani ar fi găsit un sinonim pt verbul „a baga”. Bravo, tot-nainte!

  5. Votați maimuța oprita. Sa crape și capra vecinului ca nu are mașina. Halal administrație.

  6. De regula solutiile care sunt puse sa „interzica tot” fara sa dea alternative viabile/reale se cam razbuna. Ma bucur sa cred ca locatarii zonei vor fi „favorizati” (parca aud ecoul … „sa-si lase masina unde pot”). Solutii:
    1. Parcari, parcari, parcari in centru si adiacente; promise parca vreo 4 – 5 ??? de nu le mai puteai numara! Sa vedem daca parcarea „dedicata” de la (noul) spital pentru copii se va realiza! Sau parcarea de la matertnitatea de langa Judetean, sau … .
    2. Revizuirea drastica a „taxelor de parcare”. Daca mergeti intro vecinatate de 100 km, in centru (gen zona rosie) 1 ora de parcare coste cca 7 lei !!!! si … esti urmarit la sange de cei care urmaresc parcarile ilegale, si „tata nu mai poate rezolva” (evident si acolo, cu mici exceptii).
    La noi, ptr. zona rosie iei un abonament pe un an (250 zile lucrartoare) si platesti 1 leu/zi! Si vi dintro zona rezidentiala, cu masina, unde … daca opresti in fata unei case (daca ai loc0 sare „o maimuta din geam” si te „atentioneaza „ca aici nu s parcheaza, este strada privata!!
    Oare nimeni nu se „autosesizeaza” asupra anacronismelor???
    Nu mai lungesc lista pt. ca nici asa nu o citesc altii decat „scandalagiii”.

  7. Corectura: … ptr. zona rosie iei un abonament pe un an (250 zile lucratoare) si platesti cca 1,50 lei/zi!