Masina lovita de tren, in Timis. Doi oameni au murit in autoturismul zdrobit. VIDEO

TIMIS. Grav acident de circulatie in județul Timiș, miercuri dupa-amiaza. O mașină a fost lovită în plin de un tren la Begheiu Mic, lângă Făget.

CITESTE SI: Impact violent la intrare in Timisoara. Tineri raniti

În urma impactului, două persoane au rămas încarcerate și sunt inconștiente. La fața locului au fost chemați pompierii, care intervin pentru scoaterea răniților din autoturismul zdrobit.

La locul accidentului a fost chemat și elicopterul SMURD.

În tren se aflau aproximativ 15 persoane.

Polițiștii au ajuns și ei la locul accidentului și urmează să stabilească exact cum s-a produs evenimentul.

Miercuri, 30.04.2025, în jurul orei 17:05, am fost anunțați despre producerea unui accident feroviar pe Dj 609B, în localitatea Begheiu Mic.

La locul intervenției s-au deplasat pompierii din cadrul Stației Făget cu o autospecială de stingere cu modul de descarcerare și două ambulanțe SAJ, dintre care una cu medic. A fost alertat elicopterul SMURD Arad.

În urma accidentului feroviar, două persoane care se aflau în autoturism au rămas încarcerate. Victimele au fost extrasă în stare de inconștiență și predate echipajelor medicale.

În automotorul ce se deplasa pe ruta Lugoj – Margina se aflau aproximativ 15 persoane și nu se înregistrează victime”, a transmis ISU Timis.

Sursa foto: Lugojinfo.ro

UPDATE: Polițiștii spun că motorul mașinii s-a oprit pe linia de cale ferată.

Cei doi ocupanți ai masinii, soț și soție, nu au avut nicio șansă. In ciuda eforturilor medicilor, amandoi au murit în urma accidentului.

Un bărbat, în vârstă de 63 de ani, a condus un autoturism pe DN 68, a efectuat viraj la dreapta pe DJ 609B către localitatea Răchita, iar la trecerea la nivel cu calea ferată, s-ar fi oprit motorul autoturismului, fiind suprins și accidentat de trenul care avea ruta Lugoj-Făget.

În urma impactului, din nefericire, conducătorul auto și soția acestuia, o femeie în vârstă de 62 de ani, au decedat.

Polițiștii au întocmit un dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de ucidere din culpă”, a transmis IPJ Timis.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Daca se opreste motorul, nu mai porneste masina, bagi frumos in viteza 1, si fara a apasa ambreiajul, dai la cheie. Masina inainteaza pe electromotor si baterie. Are putere cam cat 2-3 oameni. Te scoate de pe linii sau din vreun sens giratoriu, etc.

    • Și încă o dată se păcălește @intreb_are cu inteligența artificială, chinezească de data aceasta, care i-a spus că un demaror are un cuplu de 150 Nm, pe care el nu îl consideră ca fiind suficient. Nici vorbă de așa ceva, ci acesta este un caz extrem. Dacă ne uităm la cuplul maxim al unui motor de Logan cu capacitatea de 1.6, vom vedea că este pe acolo, de 1.4, 1.2 sau 1.0 aspirat nici nu mai are rost să discutăm. Dar așa este când ești habarnist și nu te pricepi la tehnică dar te dai cu părerea. Bine măcar că nu ești în politică să conduci ceva instituție cum este cazul maestrului Fritz care în afară de culorile lui preferate și parade, mare lucru nu știe când vine vorba de dezvoltarea unui oraș.

    • Cu electromotorul care te scoate dintr-o situatie neplacuta nu am emis o teorie. Este un fapt indiscutabil. Am incercat si merge, este dovedit practic. Putetea mare a electromotorului, cuplul maxim de la 0 rot./ min si faptul ca esti in viteza 1 care demultiplica mult turatia, face ca masina sa inainteze incet dar sigur.

      • Nu la toate mașinile funcționează. În special la cele cu multă electronică e mai problematic.

  2. E vina șoferului că nu s-a asigurat, exact ca în cazurile de la Urseni. Trece un tren pe acolo de câteva ori pe zi iar cei care traversează șinele nu mai sunt atenți.

  3. In anul 2025 nu ai nevoie de branșament de electricitate pentru am monta oriunde bariere automate.Mai bine useristi finanțau bariere automate in loc de pubele cu cartelă/aplicație

    La cele mai multe mașini cu transmisie manuală demarorul acționează și fără ambreiaj apăsat și poate deplasa mașina în treapta 1 pe o distanță suficientă sa degajezi o intersecție/ cale ferată.

    RIP

    • In medie, spatiu supra durata.

      • Tu iarăși încurci lucrurile. Nu spune nimeni să te încrezi în starter când vezi vine trenul. Probabil că manevra cu demarorul poate să funcționeze dacă ai baterie bună și mașina nu împiedică asta prin electronică. E o prostie să încerci asta când se apropie trenul pentru că scapi mai repede ieșind din mașină și fugind din zonă. Poate că în cazul de față nici nu au mai avut timp pentru asta.

      • Da’ randamentul eta cat e? Presupunem ideal 100% atunci. Puterea e lucrul mecanic supra durata, iar lucrul mecanic e forta ori deplasarea parca, iar forta e masa ori acceleratia. Deci puterea ar fi atunci masa ori acceleratia ori viteza, nu? De la starter la roata ai atunci 16,67 W. Cat e viteza maxima la prima treapta? 10 km/h? Punem atunci medie 5. Imi da atunci vreo 6 minute. Felicitari, nu Meka am facut. Totusi, mi’a dat ca’n Gheba.

      • Pai nici eu n’am mai rezolvat asa probleme de aproape deja 45 ani cred. Am mai facut si Meka si Fizica doar in primii doi ani de facultate. Dar aici doar am incercat sa rezolv problema, chiar daca n’am reusit.

      • Ma mandresc cu faptul ca am ramas poate singurul care nu foloseste, nu interogheaza inteligentza artificiala, chatGPT etc. Eu asa limitat cum sunt – sunt totusi rezultatul a milioane de ani de evolutie analogica. Functie continua, deci. Cum o sa stie masinile alea pe 128 biti mai mult ca mine din ce li se trunchiaza lor digital, discret, pe 128 biti?

  4. intre bare esti paralel cu realitatea. Mai intai sa respecte legislatia smecherii care se cred zmei la volan. Acolo nu era problema de vizibilitate, soferul este obligat sa se asigure. La 200km/h toate trecerile vor fi denivelate iar acolo unde sunt drumuri pe care circula o masina sau caruta la cateva ore se deviaza drumul pe alt traseu