A fost semnat contractul cu turcii de la Karsan. 44 de autobuze electrice vin la Timisoara. Primul in aprilie anul viitor

TIMISOARA. Dupa ce Ministerul Dezvoltarii a finalizat licitatia pentru cele 44 de autobuze electrice pentru Timisoara, inca de acum o luna, marti, turcii de la Karsan care le vor produce au iscalit contractul cu municipalitatea.

La finalul lunii iulie, producatorul turc Karsan a castigat licitatia organizata de Ministerul Dezvoltarii pentru furnizarea de autobuze electrice pentru Timisoara, contract in valoare de 136.400.000 lei, majoritatea bani europeni. Acesta cuprinde cele 44 de autobuze electrice cu lungimea de 18 metri, dar si 15 statii de incarcare rapida si alte 44 de incarcare lenta.

Autobuzele Karsan vor fi destinate liniilor foarte circulate pentru a creste frecventa curselor, spun reprezentantii primariei, iar primul va ajunge la Timisoara peste aproximativ 8 luni, undeva in luna aprilie.

Nu e ca la tramvai. In momentul primirii, le vom introduce pe traseu cu paranteza ca trebuie sa instalam si statiile electrice. E nevoie de un mic proces, e important ca acolo este nevoie de curent de inalta tensiune si trebuie sa verificam ca peste tot unde am planificat statii este si tehnic posibil„, a spus primarul Dominic Fritz.

Garantia autobuzelor este de 6 ani sau 420.000 de kilometri.

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Garantie de 20.000 km :))

    • 420.000 dar jurnalistii e grabiti.

  2. Noile autobuze vor avea locuri speciale rezervate pederastilor care vor calatori gratuit!

    • si pentru prosti se pare ca e nevoie…

      pe de alta parte…de unde dreq ii scoateti pe turcaletii astia….cu tramvaiele ei, cu autobuzele tot ei….
      sa te tii la carpit dupa primul an de timisoara…

      • Turcaletii au stat – generatii – prin Germania si au invatat meserie in domeniul tehnologic. Pe urma s-au intors acasa si si-au facut firme. Pentru administrarea afacerilor nu le-au trebuit cursuri de reconversie profesionala de la „economia intreprinderii socialiste” ca unor manageri „de succes” de pe la noi. De acolo „apar” turcaletii. Au pus burta pe carte si pe meserie. Ca altii, de altfel; nici spaniolii nu mai sunt in situatia de a-si cumpara trenuri si vehicule de la altii. Se poate face.

  3. Ar fi interesant de cunoscut rezultatele studiului de fezabilitate care au sutinut „autobuzele” dar si „tramvaiele” pe acumulatori! Mai mult chiar si motivatia „specialistilor” poate chiar cu Nume si Prenume.