Descoperire uimitoare in Peru: fosila unei balene descoperita in mijlocul desertului!

Fosila unei balene, vechi de 40 de milioane de ani, a fost descoperita de catre o echipa de paleontologi, in mijlocul desertului Ocucaje din Peru.

Descoperirea reprezinta un indiciu important in teoria evolutiei si aduce o dovada in plus pentru legatura existenta intre mamiferele oceanice si reptile. In decursul a milioane de ani, mamiferele au evoluat, picioarele li s-au transformat in aripioare si au ajuns sa semene cu balenele sau delfinii de azi.

„Stiam ca desertul Ocucaje este un tezaur paleontologic, care merge inapoi pana la 12 milioane de ani”, spune cercetatorul Rodolfo Salas. “Acum putem spune cu certitudine ca Ocucaje este depozitarul cel mai important al unor mamifere marine”, a precizat omul de stiinta.

Descoperiri similare celei din Peru au avut loc si in Egipt, Pakistan, India si America de Nord.

Sursa: realitatea.net