Telefoanele mobile sunt adevarate focare de infectie! Un celular din sase e contaminat cu bacteria E.coli

Tot mai noi si cu tot mai multe functii, telefoanele mobile nu lipsesc din viata noastra. Insa folosirea lor nu este tocmai igienica, aparatele fiind periculoase focare de infectie.

Telefoanele mobile sunt nelipsite din buzunarele noatre. Atentie insa! Un studiu recent realizat de Institutul de Igiena si Medicina tropicala din Londra arata faptul ca telefoanele mobile sunt adevarate focare de infectie. Un celular din sase e contaminat cu bacteria E.coli.

90% din telefoanele mobile poarta pe ele, cel putin un microorganism care ar putea fi periculos. Asta reiese dintr-un studiu recent realizat de Institutul de igiena si Medicina tropicala din Londra.

Potrivit cercetatorilor, aceste rezultate alarmante se explica, in principal, prin obiceiurile inadecvate de igiena ale populatiei. Expertii cred ca oamenii nu se spala pe maini suficient de des.

Pareri

1. :))) Altă isterie tembelă… sigur, bacteriile preferă viaţa bună din celulare… au de papa plastic şi cipuri, se puiesc ca bestiile… Băi, dar în ciorapii transpiraţi şi nespălaţi – nu le convine mai mult?