Sfarsitul lumii ar putea fi adus de cometa Elenin, la toamna. Apropierea ei de pamant va avea efecte distrugatoare asupra omenirii

Cometa Elenin, prima data descoperita de catre rusul Leonid Elenin, se va apropia amenintator de Pamant in aceasta toamna. La momentul descoperirii se afla la o distanta de 647 de milioane de km fata de Terra, insa in 4 luni s-a apropiat la 247 mil km.

Pe data de 16 octombrie, potrivit calculelor facute de astronomi, cometa se va afla la o distanta de 35 de mil de kilometri fata de planeta noastra, iar acest lucru va avea efecte distrugatoare asupra omenirii.

Apropierea cometei ar putea duce la inversarea polilor, la tsunami-uri distrugatoare, la miscari violente ale placilor tectonice, ce vor da nastere la catastrofe naturale fara precedent.

Cei care sunt preocupati de sfarsitul lumii, spun ca apropierea acestei comete este inca un motiv pentru care omenirea ar trebui sa se teama.

Mai mult, cei care au studiat cu atentie aceasta problematica, spun ca Elenin ar putea fi responsabila si de o noua era glaciara, ce ar distruge practic omenirea.

Pareri

1. Inca niste idioti alarmisti:
    35 milioane KM inseamna de aproape 100 de ori distanta Pamant-Luna (384403 km).

2. sa fim seriosi aqm crdeti ca lumea va fi distrusa doar de o cometa nenorocita in primul rand stati linistiti pt k numai dumnezeu conoaste sfarsitul;)