Sa razi sau sa plangi? Incredibila solutie gasita pentru cea mai ingusta pista de biciclete din Romania, de la Timisoara! FOTO!

TIMISOARA. O galeata de vopsea a rezolvat problema celei mai inguste piste de biciclete din Timisoara, daca nu chiar din Romania. Vorbim, evident, despre traseul pentru biciclisti de pe strada Gheorghe Cotosman, care masoara, in cel mai ingust loc, nici mai mult nici mai putin de 35 de centimetri.

CITESTE SI: Primaria Timisoara a inventat cea mai INGUSTA pista de biciclete? Incredibil cati centimetri poate sa aiba! FOTO si VIDEO!

Cum a ajuns sa masoare doar atat? Explicatia vine chiar de la primarul Timisoarei, care mereu da vina pe proiectanti pentru erorile rezultate in urma diverselor lucrari pe strazile orasului. In acest caz, edilul-sef sustine ca muncitorii care au asfaltat strada Gheorghe Cotosman au constatat ca latimea strazii este mai mica decat cea din proiect. Asa se face ca au lasat pista ingusta, fara sa se gandeasca la varianta desfiintarii ei si a amenajarii pe carosabil.

Uite pista, nu e pista!

Au „rezolvat” acum problema, la cateva luni bune de la asfaltare. Cum? Au dat cu putina vopsea peste marcajele cu bicicleta de pe pista, asa ca traseul pentru biciclisti este acum un… simplu trotuar ingust. Practic, a disparut de tot pista. Primarul Timisoarei sustine insa ca pista a fost desfiintata doar acolo unde era ingusta, dar imaginile alaturate (VEZI GALERIE FOTO MAI JOS!) demonstreaza foarte clar ca au fost acoperite cu vopsea marcajele.

pista-biciclete-cotosman (7)

„Pista a fost desfiintata, acolo unde era ingusta. Nu aveau unde sa o largeasca, s-a terminat acolo unde nu se mai putea. Nu se putea nici pe carosabil, nu ma pricep, ca n-am fost personal. Asa mi s-a spus, ca acolo s-a intamplat asa, pentru ca la executie s-a constatat ca largimea strazii era mai mica decat aparea in proiect. Si atunci nu au putut sa ingusteze carosabilul si au facut carosabilul atat cat trebuia si de trotuar nu a mai ramas suficient ca sa poata fi si pista. Ei ar fi trebuit, cand au constatat asta, sa nu mai faca pista deloc”, a declarat Nicolae Robu pentru opiniatimisoarei.ro.

170.000 de euro a investit Primaria Timisoara pentru asfaltarea a aproape 350 de metri pe strada Gheorghe Cotosman. Lucrarile le-a efectuat firma Corporate Management Solutions SRL. Initial, pista de biciclete a fost delimitata de carosabil prin stalpisori de plastic, care au fost prinsi de bordura.

Dupa amenajarea celei mai inguste piste de biciclete si a celei care trece prin restaurant, care ne-au facut de hazul intregii tari, reprezentantii Primariei Timisoara au incercat sa-si spele pacatele cu o pista ca la carte, pe carosabil, pe o strada cu sens unic, semnalizata chiar si cu leduri de avertizare, pentru ca soferii sa vada clar ca pe acolo circula biciclisti. Astfel de piste vor fi amenajate si pe alte strazi, ne-a mai declarat Nicolae Robu, acolo unde carosabilul permite.

CITESTE SI: Sa vezi si sa nu crezi! Prima pista de biciclete din Timisoara cu leduri de avertizare. VIDEO!

 

CITESTE SI: Bataie de joc pe bani publici la Timisoara! VIDEO cu pista de biciclete de pe strada Gheorghe Cotosman!

CITESTE SI: Inca o ‘tentativa’ de pista de biciclete! Facuta in bataie de joc, plina de obstacole, marca Primaria Timisoara! FOTO cum arata!

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Important e ca se face, nu conteaza cum.

  2. Ce-ar fi sa dam in judecata primaria pentru punerea in pericol a unor vieti. Biciclisti si pietoni deopotriva. Astfel de piste se intrerup unde au ei chef fara sa existe o coborare catre carosabil. In alte locuri sunt atat de inguste incat sunt in pericol si pietonii. Pe de alta parte au tupeul sa n-e amendeze cand refuzam sa n-e punem viata in pericol circuland cu bicicleta pe astfel de „mizerii”. Ii sugerez primarului sa faca receptia lucrarilor personal, pe bicileta. Sa parcurga absolut toti kilometrii de pista amenajati, sa-i analizeze ca un inginer „destept” ce e, si sa dea aviz-ul. Numai dupa aceea sa aiba tupeul sa-si bifeze realizarile pe lista. Asa ne-ar dovedi ca are capacitatea mintala necesara postului ocupat. Asa ar avea dreptul sa se laude. Un primar cu ceva minte s-ar ascunde rusinat pentru astfel de situatii.

  3. Noi muncim noi nu gandim 🙂

  4. Aia nu e pista de biciclete. E doar o dunga rosie.
    Pista de biciclete, conform legislatiei europene trebuie sa aiba minim 1m latime pe sens.

  5. dupa cum am mai spus primarul acestui oras nu se pricepe la toate, de asta sunt multe lucruri de mantuiala, iar daca el spune ca a gresit firma de ce a facut receptia sau sa ii concedieze pe angajatii care au semnat.
    dar nu are atat sange in el stie sa se planga si atat.
    ma bucur ca se fac ceva pentru acest oras dar sunt satul de lucruri pe jumatate