Sa obtina bani europeni pentru Centura si Autostrada Timisoara – Belgrad! Cui ii face Nicolae Robu acest indemn?

TIMISOARA. La sedinta de votare a bugetului Timisoarei pe 2016, primarul Nicolae Robu a vorbit despre proiectele din acest an, insa a reamintit de cele pentru care niciun Guvern nu a catadicsit sa dea vreun leu. Primarul si-a redirectionat solicitarile in privinta banilor pentru o sosea de centura si, de ce nu, pentru Autostrada Timisoara- Belgrad.

Incurajat si de cele trei proiecte transfrontaliere depuse de Timisoara in colaborare cu localitati din Serbia in Programul Interreg IPA, edilului i-a venit o noua idee.

Lansez un apel către CNADNR, voi lansa si unul oficial, sa se gandeasca sa acceada la fonduri europene de cooperare transfrontaliera Romania-Serbia pentru realizarea autostrazii Timisoara – Belgrad intr-o gandire care sa cuprinda si centura de vest-nord-vest. Noi nu renuntam sa cerem fonduri de la Guvernul Romaniei, macar pentru etapele incipiente ale proiectului si apoi mai tarziu pentru sustinerea implementarii, si de la Uniunea Europeana, dar trebuie sa actionam pe toate canalele. Timisoara se va putea declara multumita atunci cand va avea o centura completa„, a spus primarul Nicolae Robu.

Totusi, edilul nu insista pentru autostrada, ci pentru soseaua ocolitoare.

O prima urgenta ar fi centura de sud. Si astept ca Guvernul Romaniei sa introduca la finantare, inca din 2016, acest obiectiv. Desigur, nu cu bani foarte multi in 2016, pentru ca e nevoie de timp pana se ajunge la executia efectiva. Dar pentru etapele acelea preliminare, nu exista nicio scuza sa nu fie introdus la finantare acest obiectiv „, a completat edilul

CITESTE SI: Dezvaluire legata de Centura de Sud, dupa o intalnire ‘de taina’ cu premierul Dacian Ciolos la Timisoara!

CITESTE SI: Anuntul facut de premierul Dacian Ciolos la Timisoara despre Centura de Sud a orasului

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. – Nod rutier Centura Istanbul O-2 ( E 80 ) – ( O-2 E 80 – O-3 E 80 ) – O-3 ( E 80 ) – D 100 ( E 80 ) Kapikule – Kapitan Andreevo E 80 – A4 ( E 80 ) – A4 – A1 ( E 773 ) – A1 ( E 80 ) – 18 ( E 80, E 79 ) – 8 ( E 80 ) Kalotina – Gradina E 80 – A4 ( E 80 ) – A1 ( E 75 ) – 14 – 10 ( E 70 ) Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) – Nod rutier Voiteg DN 59 ( E 70 ) – ( DN 59 E 70 – DN 58B ) – DN 58B = 1021 km.

    – Nod rutier Centura Sofia A3 ( E 79 ) – ( A3 E 79 – 18 E 79, E 80 ) – 18 ( E 79, E 80 ) – 8 ( E 80 ) Kalotina – Gradina E 80 – A4 ( E 80 ) – A1 ( E 75 ) – 14 – 10 ( E 70 ) Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) – Nod rutier Voiteg DN 59 ( E 70 ) – ( DN 59 E 70 – DN 58B ) – DN 58B = 480 km.

    – Nod rutier Centura Atena A6 ( E 94 ) – ( A6 E 94 – A1 E 75 ) – A1 ( E 75 ) Polikastro – Bogoroditsa A1 ( E 75 ) Tabanovce – Presevo A1 ( E 75 ) – 14 – 10 ( E 70 ) Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) – Nod rutier Voiteg DN 59 ( E 70 ) – ( DN 59 E 70 – DN 58B ) – DN 58B = 1181 km.

  2. – Nod rutier Centura Zagreb A3 ( E 70, E 65, E 71 ) – ( A3 E 70, E 65, E 71 – A4 E 65, E 71 ) – A3 ( E 70 ) – A3 ( E 70, E 73 ) – A3 ( E 70 ) Bajakovo – Batrovci E 70 – E 75 – E 70 – 10 ( E 70 ) Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) – Nod rutier Voiteg DN 59 ( E 70 ) – ( DN 59 E 70 – DN 58B ) – DN 58B = 504 km.

    – Nod rutier Centura Sarajevo M 18 – ( M 18 – M 5 E 761 ) – M 5 ( E 761 ) – M 19 ( E 761 ) – M 19 – R 454 – R 453 – 28 – 141 – 143 – 27 – 22 ( E 763 ) – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – 10 ( E 70 ) Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) – Nod rutier Voiteg DN 59 ( E 70 ) – ( DN 59 E 70 – DN 58B ) – DN 58B = 423 km.

    – Nod rutier Centura Podgorita E 80, E 65 – ( E 80, E 65 – E 762 ) – E 80, E 65 – 2 ( E 80, E 65 ) – 2 ( E 65 ) – 21 ( E 763 ) – 23 ( E 763 ) – 23 ( E 763, E 761 ) – 21 – 27 – 22 ( E 763 ) – 26 ( E 763 ) – E 75 – E 70 – 10 ( E 70 ) Vatin – Stamora Moravita DN 59 ( E 70 ) – Nod rutier Voiteg DN 59 ( E 70 ) – ( DN 59 E 70 – DN 58B ) – DN 58B = 565 km.

  3. transporter te-a intrebat cineva cum se ajunge acolo? nu iti mai pierde timpul cu google maps, toti avem harti. mersi oricum

  4. Domnilor de la CNADNR, de la Transporturi,
    Domnule presedinte al Romaniei, domnule premier,
    Domnilor deputati si senatori, domnilor primari si presedinti ai consiliilor Judetene din toata tara;

    A sosit timpul ca sa luati in serios problema, locurilor de munca, a nivelului de trai, a autostrazilor si soselelor din tara, fiindca sunteti responsabili de genocidul care se face pe sosele in toata tara datorita amanarilor si metodele cu care incurcati realizarea la termen a autostrazilor deja incepute si celelalte care sunt necesare in aceasta tara pentru creearea unei infrastructuri civilizate intr-o tara europeana. Portiunea Lugoj-Deva si Orastie-Sibiu trebuie anul acesta terminate, fara nici o amanare. De asemenea si celelalte portiuni incepute nu trebuie amanate cu anii. Romania trebuie sa faca urgent autostrazile cu iesire inspre Serbia (Timisoara- Belgrad), Bulgaria de la Lugoj la Vidin, spre Moldova (Iasi- Chisinau) si spre Ucraina pana la Cernauti. Nu uitati de proiectul autostrazii din jurul Marii Negre (in Romania Braila-Galati-Tulcea- Constanta- Mangalia si mai departe pana la Varna. De asemenea trebuie urgent A3 terminata si legatura dintre Tg. Mures si Moldova. Baia Mare, Satu Mare Oradea trebuie sa fie legate cu o autostrada si de ce nu pana la Suceava. Daca nu va respectati nici in ultimul ceas promisiunile eu prevad o revolutie dezastruasa cum nu a mai fost in Romania. Romanii sunt satui de minciuni si le-a ajuns cutitul la os. A trecut un sfert de veac in care toate guvernele din anul 1990 in coace a furat poporul si si-a batut joc de el, prin furt si cooruptie. Va rog idililor nu va mai jucati cu focul ca va fii bai mare.

    PS: Renuntati la firme mafiote ca Bechtel si cea care este responsabila de haosul de pe traseul trei (Orastie-Sibiu) si lotul 2 (Lugoj-Deva). Faceti contacte si cu firme serioase romanesti . Nu uitati ca de data asta minciuna va avea picioare foarte scurte si nu veti mai putea sa faceti multi pureci daca nu va respectati obligatiile fata de „MARIA SA POPORUL”.

  5. Robu sa planteze mai intai palmierii de pe margine, ca s-o face si drumul mai incolo, prin 2050!