Piste de biciclete, iluminat public si drum largit la 4 benzi pana la Aeroportul Timisoara. S-a semnat contractul cu constructorul, pentru aproape 3 milioane de euro

TIMISOARA. A fost semnat, la Consiliul Judetean Timis, contractul cu firma Super Construct pentru largirea la patru benzi de circulatie a drumului care asigura legatura cu Aeroportul Timisoara.

CITESTE SI: Stand-up al presedintelui CJT Calin Dobra pe drumul ce leaga Timisoara de Aeroport: Largim la 4 benzi, avem constructor, dar nu va zic cine-i castigatorul. Costa 1,5 milioane euro pe kilometru

Contractul are o valoare de 13,4 milioane lei cu tot cu TVA, adica peste 2,8 milioane de euro. Acest lucru inseamna ca pentru fiecare kilometru se vor cheltui 1,1 milioane de euro.

Banii necesari largirii acestui drum atat de important pentru soferii care doresc fie sa ajunga la Aeroport, fie pe centura ocolitoare a Timisoarei si de acolo mai departe spre autostrada, au fost deja alocati inca din 2018 prin PNDL.

Dupa semnarea contractului, urmeaza ca presedintele Consiiului Judetean Timis, Calin Dobra, sa dea ordinul de executie. Cei 2,53 kilometri de drum vor intra in santier pentru o perioada de opt luni.

Potrivit contractului, va fi modernizat iluminatul public, vor fi piste de biciclete, firma castigatoare a licitatiei se va ocupa si de canalizare, dar va schimba si retelele din subteran, se va reloca un canal care apartine de ANIP si vor fi amenajate doua intersectii, plus legaturile cu drumurile laterale„, a declarat Calin Dobra, presedintele CJ Timis.

Drumul judetean DJ 609 D este situat pe teritoriul comunei Ghiroda si asigura legatura dintre Centura ocolitoare a municipiului Timisoara si Aeroportul International “Traian Vuia” Timisoara.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. O sa construiasca pista din pavelele trotuarelor din centru pe care acum le asfalteaza.

  2. Dar după drumul A1 – Tm cât mai stăm? Trebuia să fie gata deja si ei nu au început nici măcar bucata dintre centură si A1. Aia prin Dumbrăvița peste 10 ani o să înceapă?
    Sincer, drumul ăsta e absolut degeaba, nu ajută cu nimic, că oricum nu era niciodată congestionat.

  3. Da, vi de la aeroport pe doua benzi (2+2) pana la centura si dupa aia mergi pe o banda (1+1) pe centura mai departe. In loc sa fie invers…4 benzi centura si doua benzi (sau tot 4) catre aeroport…

    Sau vi pe centura pe o banda si apoi mergi catre aeroport 2,5 km pe doua benzi unde traficul va fi mai mic decat pe cemtura pentru ca nu toti de pe centura merg la aeroport!…
    In concluzie, unde este trafic mai mare (pe centura), avem o banda pe sens si unde este trafic mai redus, vom avea doua benzi pe sens. UNDE ESTE LOGICA?…

  4. A fost promisa o pista de biciclete catre parcul industrial Torontalului. Se aude ceva?

  5. NU`i rau, daca se fac si piste de biciclete. Sper ca in viitor sa se treaca si la centura cu 2 benzi pe sens… si cand ma gandesc ca Emil Boc nici nu a vrut sa inaugureze centura asta deoarece nu are 2 benzi pe sens, l-au injurat toti…