Opinia Timisoarei

Pietonii, in rand cu masinile in pasajul subteran de la Michelangelo. Nicolae Robu vrea si trecere pietonala pentru studenti

TIMISOARA. In luna octombrie, daca totul merge conform planurilor, am putea circula cu masinile prin pasajul subteran din intersectia Michelangelo, facut pe fonduri europene. Primarul Nicolae Robu considera ca din proiect lipseste ceva: o trecere pietonala, in drept cu masinile, pentru studenti.

Edilul sef este de parere ca proiectul initial nu a fost facut asa cum ar trebui, cu tot cu un pasaj pietonal pentru studenti, pentru a putea fi desfiintate trecerile de pietoni din zona si pentru descongestionarea traficului.

„Eu as fi facut cu totul altfel, dar nu mai putem acum. Eu as fi facut trecere pietonala printr-un alt tunel, langa subpasajul auto actual, jos, pe acolo, pe langa masini. Un pasaj subteran pietonal, era simplu ca buna-ziua. O sa-l facem altadata. Un perete il aveam deja facut, ca este al subpasajului rutier, mai trebuia facut un L, planseu si peretele vertical, cu o latime de 2-3 metri, ca nu trebuia mai mult. Era o investitie care nu costa foarte mult si nu mai aveam probleme. Iar studentii puteau sa vina pe traseul acesta si atunci aveam fluenta si pe strada Cluj, si pe FC Ripensia, nu mai aveam treceri de pietoni la liceul de muzica si in partea cealalta. Nu renunt la idee, se va face si asta”, ne-a declarat primarul Timisoarei.

Citeste si: Adio pasarele de sticla in Complexul Studentesc! Nicolae Robu modifica proiectul Michelangelo 2

Anul acesta, cel mai probabil, vor incepe si lucrarile la proiectul Michelangelo 2, tot pe fonduri europene. Acesta prevedea, initial, pasarele de sticla pentru studenti si desfiintarea trecerilor de pietoni de pe Aleea FC Ripenisa. Reprezentantii Primariei Timisoara s-au pus insa sa modifice proiectul, asa ca pana la urma nu vor mai fi pasarele de sticla, ci doar vor fi largite strazile FC Ripensia si fosta Negoiu la 3 benzi. Ramane de vazut cand vor fi obtinute fondurile europene pentru acest proiect. Este vorba despre aproape 7 milioane de euro.

Exit mobile version