Pasajul de peste 800 de metri de la intersectia Centura Sud Timisoara cu Drumul Boilor, care ar pune capat cosmarului din trafic, intr-o noua etapa. 3 oferte la prima licitatie

FOTO: DRDP Timisoara

TIMIȘOARA. Planurile pentru îmbunătățirea intersecției Centura Sud Timișoara cu Drumul Boilor, pentru fluidizarea traficului rutier care dă mari bătăi de cap locuitorilor din zonă, mai ales în orele de vârf, merg mai departe.

CITESTE SI: Inghesuiala la licitatia pentru amenajarea a doua noi sensuri giratorii pe soseaua Timisoara – Buzias. 11 constructori pentru contractul de 2 milioane de euro

Consiliul Județean Timiș a trecut într-o nouă etapă cu acest proiect care prevede amenajarea unei intersecții denivelate, cu pasaj, care să asigure o legătură directă între Moșnița Nouă și Timișoara pe DJ 595F, fără că șoferii să mai folosească sensurile giratorii.

La licitația CJT pentru realizarea documentațiilor s-au înscris firmele Dromcons și Incons, respectiv asocierea Intercad Proiect (lider) cu Infraconcept.

Ofertele au intrat deja în evaluare tehnică la Consiliul Județean Timiș.

Amenajarea intersecției denivelate va cuprinde lucrări de reamenajare a sectoarelor de drum existente și refacerea lor, conform soluției tehnice aprobată la nivelul SF, a sistemelor de traversare a două canale, cu acces la drumurile laterale.

Lungimea sectorului pe care se va amenaja această conexiune prin supratraversare este de 830 metri.

Se va asigura acces rutier de pe Drumul Boilor și DJ 595F din ambele sensuri de intrare în actuala intersecție sens giratoriu (acces de la Mosnita Nouă în girația de pe Centura Sud și acces din Timișoara în giratie) pe ambele sensuri de mers (bretele de racord la actuala intersecție).
Se vor reface podețele de pe ambele canale existente în zonă și se va asigura acces rutier la străzile laterale. Vor fi corectate elementele geometrice ale traseului existent și va fi asigurată continuitatea pistei de biciclete„, se arata în documentația din Sistemul de Achiziții Publice.

Firma care va câștiga licitația va trebui să realizeze Studiul de Fezabilitate, documentațiile pentru avize și autorizații, studiu geotehnic, topografic, hidrologic, de trafic și evaluare impact asupra siguranței rutiere, studiu arheologic, identificarea/protejarea/relocarea utilităților. Apoi servicii și documentații topo-cadastrale pentru coridorul de expropirere și evaluarea bunurilor expropiate.

Valoarea estimată a contractului este de 670.820 lei fără TVA, adică puțin peste 150.000 de euro cu TVA.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Asa este in Romania, lucrari facute fara cap pe repede inainte.
    Nu era mai simplu sa fi facut proiectul din start cum trebuie ?
    Alti bani , alte spagi 🙁

  2. La lucrarile de drumuri se dau cele mai mari tunuri. Se inlocuieste piatra concasata de cariera de munte cu pietris de rau la 1/2 din pret, se toarna straturi mai subtiri decat in proiecte. Se fac bani multi pentru comisioanele presedintilor CJ, ministrilor MT, directorilor CNAIR si DJDP, primarilor care sunt pasionati de lucrarile de drumuri pe care le viziteaza foarte des.

  3. Aceasta este lucrul bine făcut! Se numește Predictibilitate în construcții! Care la noi lipsește cu desăvârșire! Studii de fezabilitate din pix pe foarte multe sute de milioane£! Dece nu au fost prevăzute aceste intersecții in momentul lărgirii la patru benzi și au cheltuit banii cu realizarea de giratorii din start? Lucrări fără cap, bani aruncați la firme de casă, nu mai vorbim de piste de biciclete, trotuare, rețele de utilități, semaforizare, iluminat public, etc! De fiecare dată spargem- modificăm lucrări ce abia au fost terminate, pe banii cui! Eu as imputa aceste lucrări inginerilor de la proiectare din start!

  4. MAI FACE CIUCIU PASAJ,MAI TREC ANI DE ZILE PANA FAC EI STUDIILE