Opreste TGV-ul Paris – Constanta in Gara de Nord din Timisoara, cea urata, plina de gunoaie si caini vagabonzi?

TIMISOARA. Cale ferata pentru trenuri de mare viteza care sa treaca prin Timisoara. Este un proiect realizabil care se afla pe masa guvernelor din Romania si Ungaria, iar discutiile vor demara luna viitoare.

CITESTE SI: Gara de Nord din Timisoara, inecata in gunoaie. Mormane de mizerie troneaza printre trenuri. VEZI IMAGINI INGROZITOARE!

CITESTE SI: Gara de Nord din Timisoara ramane in mizerie. Am pierdut banii pentru renovare, de la BERD. Din ce cauza?

CITESTE SI: Primarul Nicolae Robu, despre situatia Garii de Nord din Timisoara: Nu s-a facut proiectul, pentru ca… lucrurile erau in ceata

Vicepresedintele Consiliului Judetean Timis, Marian Vasile, a anuntat ca o astfel de linie ferata va putea prin Timisoara, iar trenurile ar putea face o oprire si in Capitala Banatului. Potrivit vicelui CJT, exista trei variante pentru traseul liniei ferate, la intrarea in tara, iar doua dintre ele iau in calcul trecerea prin Timisoar a trenurilor de mare viteza.

Primul traseu cuprinde un drum scurt de la Szeged (Ungaria) la  Timisoara. Al doilea traseu este prin Serbia, de la Kikinda, prin Jimbolia, pana la Timisoara.

Cea de-a treia varianta este cea mai putin favorabila Timisului, linia ferata urmand sa treaca doar prin judetul Arad. Acest traseu ar insemna o ocolire de 330 de kilometri.

Marian Vasile a declarat ca guvernele Romaniei si Ungariei ar fi trebuit sa se intalneasca intr-o sedinta comuna in luna noiembrie a anului trecut pentru a discuta acest proiect, insa au amanat discutia pentru luna februarie a anului acesta.

Linia ferata pentru trenuri de mare viteza ar urma sa lege Parisul de Constanta. Deja un prim tronson, intre Paris si Strasbourg a fost finalizat.

Sper ca in perioada urmatoare Comisia Europeana sa nu ia o decizie defavorabila pentru aeroporturile regionale„, a spus Marian Vasile.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Nimeni nu vrea sa se ocupe de ruinea orasului ,Gara de Nord!! Toti primari fug de acest proiect care ne umbreste orasul Timisoara. Stie cineva sa imi spuna si dece?

  2. De ce ?
    De ce nu ?

  3. Opreste. Sigur ca opreste. nu asta este intrebarea. Intrebarea cea mare este: PENTRU CE OPRESTE TGV IN TM? Ca orasul nostru nu prea mai are ce sa ofere altora. Abia ajunge pentru smecherii nostri de politicieni si jmecherii autohtoni, nu se pune problema sa ramana ceva si pentru altii. Deci … pentru ce opreste strainul in TM?

  4. Dacă poţi să ne spui pentru ce ar opri în Arad, Craiova, Piteşti sau…aiurea, ai o bilă albă!

    • Singurul motiv care imi pare mie evident, pentru care ar opri TGV in oricare dintre orasele Romaniei, este motivul electoral. Sigur o multime de politicieni romani s-ar bate cu palma pe burta daca ar opri TGV in orasul lor, si sigur ar sustine ca este o realizare in buna masura datorita lor si nu … opozitiei. Cred ca nu-i cazul sa mai detaliez. Asta cu TGV este ca si aia cu Schengen. Acu este basea cel care ne rezolva sa-l avem, pana acu el era ala din cauza cui nu l-am avut. Accesul … bineinteles. 🙂 Ar mai fi un motiv pentru oprirea TGV insa nu stiu daca mai este de actualitate. Pentru servicii de tipul „cuseta cu suflet” asigurate in Romania prin intermediul faunei umane de ambele sexe. Avem resurse in acest sens, insa nu stiu daca marketingul este corespunzator. 🙂

  5. atunci sa vina pe la noi , pe la sibiu ; ne bucuram