O singura firma vrea contractul de 50.000 de euro sa faca studiul si proiectarea pentru modificarea statiilor de pe traseul noului tramvai Bozankaya. Mai are un contract de 1 milion de lei cu Primaria Timisoara

TIMISOARA. Sunt planuri pentru schimbarea mai multor statii de tramvai din Timisoara. Este vorba despre cele de pe linia 1 de circulatie, de la Gara de Nord pana la statia Meteo de la Padurea Verde, primul traseu pe care merge tramvaiul nou turcesc de la Bozankaya.

La licitatia lansata de Primaria Timisoara pentru a gasi o firma care sa faca studiile si proiectarea s-a inscris o singura oferta, care a intrat in evaluare. Este vorba de FIP Consulting SRL, reprezentata de Radu Victor Andronic. Aceasta a castigat si contractul de 1 milion de lei pentru intocmirea Studiului de Fezabilitate, respectiv a Proiectului Tehnic pentru un nou pod, dar si pentru drumul care sa asigure legatura dintr-o parte in cealalta a raului Bega, intre B-dul Dambovita si intrarea in viitorul pasajul Solventul catre strada Garii. Documentatiile pentru acest din urma obiectiv ar trebui sa fie gata in luna mai.

Anul trecut aceeasi firma a actualizat si documentatia pentru Planul de Mobilitate Urbana al Primariei Lugoj.

CITESTE SI: Se voteaza din nou scumpirea caldurii in Timisoara. Specialistii primariei au gresit TVA-ul in hotararea prin care au dublat pretul gigacaloriei

Valoarea contractului este de 210.084 lei, fara TVA, adica aproximativ 50.000 de euro cu TVA, iar castigatorul ar trebui sa realizeze documentatia si proiectarea in cel mult 8 luni. Apoi, administratia Fritz va cauta un constructor.

In total, 34 de statii de tramvai sunt vizate de aceasta modernizare. Toate vor avea peronul adaptat la acelasi nivel cu noile tramvaie Bozankaya si pavaj tactilo-vizual, precum si zone de avertizare cu un contrast ridicat de culoare, pentru o mai buna delimitare a spatiului.

Peroanele vor fi accesibile tuturor persoanelor cu mobilitate redusa, persoane cu dizabilitati, varstnici, parinti cu carucioare pentru copii, astfel incat sa le permita urcarea/coborarea din tramvai.

Fiecare statie va fi supravegheata video si va avea un monitor pentru informare, vizibil pe ambele parti ale panoului de afisaj, care va contine detalii despre timpii de ajungere in statii a mijloacelor de transport. Sistemul urmeaza sa fie adaptat si pentru si pentru persoanele nevezatoare.

Statiile sunt prevazute sa aiba panouri fotovoltaice, prize pentru incarcarea telefoanelor, acces la internet si automate de bilete.

CITESTE SI: Aproape 100.000 de euro cheltuiti pe documentatia si consultanta in baza carora administratia Fritz va organiza un concurs ca sa gaseasca o solutie pentru reamenajarea Pietei Victoria din Timisoara

Statiile care fac obiectul contractului: Gara de Nord, Regele Carol I, Piata Mocioni/Sinaia, Piata Maria, Catedrala Mitropolitana, Spitalul de Copii, Piata 700, Libertatii, Continental, Prefectura, 3 August, Piata Traian (toate tur-retur, cate 2 statii); Printul Turcesc, Sarmisegetuza, Lalelelor, V. Economu, V. Babes, Meteo, UMT, Electrica, Gara de Est, Piata Badea Cartan.

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Nu-mi spuneti, e o girma userista cu xero angajati?

  2. Eu stau si ma crucesc in fiecare zi cum primarul FritzuLache arunca cu mii de euro pentru consultanta.
    Adica sa iti spuna o persoane : Faci balustrada rotunda, pui un panou in stanga .
    Primarul lucreaza si el la ceva ? Oamenii din subordinea lui ii pune la munca , sau orice se face o sa dam 50.000 euro ( fara tva desigur) doar sa spuna unu cum facem un lucru ?!

    • Primarul si oamenii lui lucreaza … toate ziua se gandesc ce studii sa mai faca. Acum chiar ne trebuie statii cu panouri fotovoltaice, prize pentru incarcarea telefoanelor, acces la internet?

      Cred ca RATT-ul ar putea sa faca niste imbunatatiri la statii si fara un studiu de 50k de euro.

      • Sifonam USR-este banu public, ca d-aia ne-am bagat in politica, doar nu de dragu’ cetateanului, din iubire pentru Timisoara, cum spunea DoNimic in campanie si ne povestea el cu lacrimi in ochi cum l-au fascinat de tanar si orasul si oamenii…Si acu mai lesin vomitiv cand imi aduc aminte. Iar acu a f..tut deja o gramada de bani la firme de partid, sponsori de campanie si alti profitori care pana mai ieri urlau ca din gura de sarpe ca se duc banii orasului pe firmele de casa ale micRobului. La ce dracu avem arhitect sef pus cu pile, adus de la mizeria aia de proiect City of Mara? La ce dracu il avem pe arh Negriseanu, ala de sifoneaza banii la Ordinu Arhitectilor, ca sunt atatia muritori de foame care ar face cateva desene pe 50 de mii de euro, ca tot anul le chioraie matele… USR fute banu public mai dihai ca robu si ciuhandu la un loc

        • de ce sa cautam pe gugal cum e procedura legala de parteneriat public-privat cand putem manca rahat despre un primar care face proiecte in mod transparent..

          • Ma prapadesc de ras cand vad postacii usr-isti cat pot fi de retardati. Chiar nu va umfla rasul cand scrieti toate prostiile astea despre primarul care face totul transparent??? Nu va cad unghiile cand bateti in tastatura prosteli din astea??? Papagalul asta, ajuns primar din cauza unui scurt-circuit in creiere mici din timisoara care au putut vota un somer ale carui abilitati s-au invartit toata viata lui intre coordonarea unui cor si facutul de cafele unui pensionar, ce face el asa de transparent? Concursuri aranjate in primarie? Posturi cu dedicatie? Contracte pe meritocratie la firme usr falimentare? Probabil ca ascute creioane in primarie cu maxima transparenta, caci in rest doar aduce Timisoara in secolul trecut

  3. Unde este duamna Roxana de la ProRomania sa ne explice dumneaei ca e mare specilaista in toate.

  4. Haoleo, mânca-ț-aș, la bănățanii miei îi zâua și studiul, zâua și studiul! Ce mai, o regiune plină cu academicieni din ăia, cu școala vieții absolvită la Universitatea Bănățană Agevărată Popa Șapcă.

  5. Vom avea stații noi, dar pe unde mai circula „noul tramvai, ca nu l-am identificat demult pe vreo ruta (linie); sau nu s-a reparat după frânarea bruscă de cu ceva timp in urmă?

  6. Mai bine regânditi ce se poate face pentru „optimizarea” utilizării celor +20 de tramvaie. De exemplu puncte de comanda la ambele capete, uși pe ambele laturi … vezi toate orașele la vest de Timișoara, care au si conexiuni directe cu localitatile suburbane, sau ? ? (va dau consultanță GRATUIT!)