Opinia Timisoarei

O borna kilometrica simbolica, pe locul viitorului punct de trecere a frontierei de pe traseul autostrazii Timisoara – Moravita care ne va lega de Belgrad

TIMISOARA. A fost stabilit locul unde va fi construit Punctul de Trecere a Frontierei de la Moravita spre Serbia, pe traseul viitoarei autostrazi care ne va lega de Belgrad. In acest loc a fost amplasata, simbolic, o borna kilometrica ce arata Km 0 al A9.

CITESTE SI: Un privat va construi parcerea din plin centrul Timisoarei. Vor fi disponibile aproximativ 500 de locuri, dar abia peste 4 ani

„Pozitia viitorului Punct de Trecere a Frontierei de la Moravita, de pe autostrada A9 Timisoara – Moravita, a fost stabilita zilele trecute, la a doua reuniune a Grupului de lucru la nivel de experti. Cu aceasta ocazie, in locul unde va fi noul PTF, a fost amplasata si o borna kilometrica simbolica – Km 0 al A9”, a transmis DRDP Timisoara.

O intalnire a celor responsabili de construirea autostrazii, atat din partea romana, cat si din partea sarba, a avut loc la Moravita.

„Detaliile referitoare la conexiunea intre autostrada Timisoara – Moravita si autostrada Belgrad – Vatin si stadiul celor doua proiecte au fost discutate la intalnirea care a avut loc la Moravita si la care au participat reprezentanti ai Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, CNAIR, DRDP Timisoara, Autoritatea Vamala din Romania, Inspectoratul Teritorial al Politiei de Frontiera Timisoara, proiectantul desemnat pentru elaborarea studiului de fezabilitate – Search Corporation –, precum si reprezentantii Intreprinderii Publice a Drumurilor din Republica Serbia”, mai precizeaza DRDP Timisoara.

Va reamintim, se apropie de finalizare documentatia pentru viitoarea Autostrada care sa lege Timisoara de Belgrad. Studiul de Fezabilitate intocmit de Egis a fost depus pentru obtinerea avizului de Mediu si astfel poate fi consultat SF-ul in forma lui din acest moment.

Studiul de Fezabilitate, cu toate avizele, trebuie sa fie gata cel tarziu in septembrie.

In paralel, tot in aceasta etapa, se fac si ultimele interventii pentru incheierea Studiului Geotehnic, in baza caruia se poate realiza ulterior proiectarea si dimensionarea structurii rutiere.

Zilele acestea, specialistii foreaza in zona Liebling – Jebel.

Exit mobile version