Opinia Timisoarei

Noi angajari in Primaria Timisoara. Se cauta inca 3 manageri de cartier, dar si asistenti medicali si inspectori. Vechimea, printre cele mai importante criterii de selectie

TIMISOARA. Primaria Timisoara cauta iarasi oameni care sa intermedieze relatia dintre administratie si locuitorii orasului si organizeaza un concurs. Este vorba despre inca 3 manageri de cartier, care ar urma sa preia din atributiile celor 3 colegi deja angajati.

CITESTE SI: Mai putin spatiu pentru masini, mai mult pentru oameni. Singura firma care a vrut sa deseneze primul proiect integrat de modernizare a unui cartier din Timisoara incepe treaba. Cum rezolva problema parcarilor? 

Managerii de cartier vor face parte din Serviciul Guvernanta Participativa si Management Cartier.

Pentru aceste posturi sunt necesare studii superioare cu diplomă de licenta sau echivalente, engleza nivel avansat si MS Office nivel mediu. Viitorii manageri de cartier trebuie sa indeplineasca o serie de conditii, intre care vechimea in munca in specialitatea studiilor. Pentru unii e suficient 1 an, pentru altii se cer si 7.

Potrivit reprezentantilor Primariei Timisoara, diferenta atat de mare de vechime intre cele 3 posturi va avea legatura directa cu atributiile pe care le va avea fiecare dintre managerii de cartier.

Deocamdata, spun reprezentantii primariei, nu se stie cine de ce cartier se va ocupa, ci doar ca, odata ocupate si aceste posturi, indatoririle angajatilor care deja lucreaza se vor imparti cu noii colegi.

De asemenea, primaria organizeaza concurs si pentru ocuparea unui post de elaborare documentatii proiecte cu fonduri europene nerambursabile. Si in acest caz, vechimea este unul dintre cele mai importante criterii, astfel ca cei care vor sa aplice pentru acest post trebuie sa fi lucrat deja cel putin 4 ani pe o pozitie similara.

Mai multe detalii despre cele doua concursuri pot fi gasite AICI.

Un al treilea concurs organizat de primarie este cel pentru angajarea a doi asistenti medicali. Si in acest caz, unul dintre locurile de munca prevede o vechime de cel putin 6 luni, in timp ce pentru a ocupa al doilea post, candidatii trebuie sa fi lucrat in domeniu minim 5 ani.

Asistentii vor lucra in cadrul Directiei Asistenta Medicala in Unitatile de Invatamant, iar pe langa vechimea in munca, ei trebuie sa prezinte si o diploma de scoala postliceala sanitara sau echivalenta sau diploma de studii postliceale prin echivalare, precum si certificatul de membru al OAMGMAMR, copie a asigurarii de malpraxis in termen de valabilitate si adeverinta de inscriere la concurs eliberate de OAMGMAMR.

Mai multe detalii AICI.

Exit mobile version