Leacul pentru doua maladii, gasit de cercetatori! Cancerul si malaria ar putea sa dispara!

O echipa formata din cercetatori danezi si canadieni a facut o noua descoperire semnificativa, pentru tratarea cancerului. Oamenii de stiinta incercau sa gaseasca o metofa de combatere a malariei in randul femeilor insarcinate, insa in timpul experimentelor au facut o descoperire la care nu se asteptau.

Un carbohidrat de care se ataseaza parazitul de placenta gravidelor este identic cu carbohidratul descoperit pe tumorile canceroase. Echipa de cercetatori a creat o proteina pe care o foloseste parazitul de alarie si a adaugat o toxina. Aceasta combinatia cauta celulele canceroase care o absorb. Apoi, toxina este eliberata si ucide celulele bolnave.

Testul a fost facut pe mai multi cobai, in laborator, iar rezultatele au fost dintre cele mai bune.
Astfel ca cercetatorii spera ca vor putea testa noua descoperire si pe oameni, in urmatorii patru
ani.

” Suntem optimisti, proteina pare a se atasa doar de placenta si de celulele canceroase”, spune Ali Salanti, unul dintre cercetatori, citat de stirileprotv.ro.