Opinia Timisoarei

Inaugurata in 1903, una dintre cele mai vechi linii de cale ferata din Regionala Timisoara a intrat in reparatii. Segmentele pe care se fac interventiile

TIMIȘOARA. Au demarat lucrări de modernizare pe un tronson de cale ferată în Timiș in timp ce trenurile circula. Este vorba despre Dudeștii Noi – Biled – Satu Nou.

Linia, una dintre cele mai vechi din Timiș, a fost construită între anii 1895 și 1903. De-a lungul anilor au mai fost făcute intervenții, iar ultima datează din 1997, si doar pe o bucată.

Din pricina degradării, de multă vreme, pe traseul Dudeștii Noi-Biled-Satu Nou au fost introduse restricții de viteză de 30 km/h pe unele tronsoane, și chiar de 20 km/h pe altele.

CITESTE SI: Au negociat ‘la sange’ pretul pentru Castelul Royal de langa Timisoara. Consiliul Judetean Timis il cumpara la jumatate din pretul pietei, pentru a muta un spital

CFR Infrastructură Timișoara precizează că acum, pe o lungime de 4,6 km de curbe, se înlocuiesc traverse și linii, se așterne piatră spartă și se înlocuiesc macazuri. Lucrarile au loc in intervalele in care nu circula trenurile.

Pe raza Regionalei Timișoara, în luna iunie, au fost demarate o serie de lucrări, având ca obiect “Lucrări de întreținere și reparație linia 133 între Dudeștii Noi-Biled-Satu Nou, km. 13+083 – 28+815; km. 31+250 – 42+010”.
– CURBE IN LINIE CURENTA DUDESTII NOI-BILED (11 buc.)
– CURBE IN LINIE CURENTA BILED- SATU NOU (4 buc.pe lemn)
– Linia III directa st. Biled (aparate cale+linie CF între aparate de cale).

Pe aceste segmente de cale ferată, constructorul SC Europan Prod SA, conform contractului, va executa următoarele lucrări de bază:
-Defrișare vegetație pe curbe,
-Demontare panouri CF scoase din cale de pe curbele aflate pe distanța Dudestii Noi-Biled km 13+083- km 28+815, km 31+250 – km 31+550, km 33+600-km 33+960, km 34+430-km 34+774, km 41+790-km 42+010 precum și km 28+100, km 28+690 pe linia III directa scoatere din cale aparate de cale S1, S3, S10 ; B 2-4-6-8;
-Săpătură pe toata lungimea curbelor, săpatură pe lungimea pe care au fost scoase din cale panourile și aparate de cale
-Pregatire platformă pentru așternerea stratului de piatră spartă
-Introducere panouri realizate din șină tip 60 SB și traverse beton TW – 60 noi
-Introducere 3 buc.aparate cale S49-300 și 1 buc. aparat cale S49-190
-Reparație treceri la nivel aflate pe curbe : TN km 18+467, TN km 19+350, TN km 20+880 , TN km 28+026 si TN km 28+720
-Descarcare piatră spartă
-Buraje tehnologice”, transmit reprezentantii CFR Infrastructura Timisoara.

Exit mobile version