Opinia Timisoarei

Cu interdictie pentru camioane si limitare de viteza la 80 km/h, Lotul 3 de pe Autostrada Lugoj – Deva poate fi deschis circulatiei. Anuntul expertilor

TIMISOARA. Problemele de pe Lotul Muzeu al Autostrazii Lugoj – Deva nu sunt chiar atat de mari precum au tot sustinut ministrul Transporturilor Razvan Cuc si reprezentantii CNAIR pentru a rezilia contractul cu constructorul si a face tot circul care a decurs din asta din 12 august si pana acum, in vreme ce soferii isi pun in continuare in pericol vietile pe DN 68A.

CITESTE SI: Ministrul Transporturilor minte iarasi. Expertiza pentru Autostrada Muzeu lot 3 Lugoj – Deva nu e ‘spre finalizare’. Abia s-a semnat contractul

CITESTE SI: Nu mai e atat de grava fisura de la Holdea? Expertiza nu e gata, dar ministrul Transporturilor anunta ca in 2 saptamani deschide traficul pe Autostrada Muzeu Lot 3 Lugoj – Deva 

CITESTE SI: Adevarul despre ‘fisurile’ aparute pe Lotul 3 al Autostrazii Lugoj-Deva. Sunt la capatul tronsonului ce oricum nu va fi deschis circulatiei inainte sa se construiasca cea mai scumpa bucata de autostrada din Romania, care costa 300 de milioane de euro 

Consultantul care face expertiza tehnica pe Lotul 3 a recomandat deschiderea tronsonului dintre Ilia si Holdea, cu restrictie de tonaj de 7,5 tone si limitare de viteza la 80 de km/h, anunta Radio Romania Actualitati.

Expertiza inceputa in urma cu mai bine de o saptamana e inca in desfasurare.

Inaugurarea Lotului 3 cu o lungime de 21 de km s-ar putea face chiar saptamana viitoare daca se rezolva si problema descarcarii nodului rutier de la Holdea care, inca nu a fost receptionat.

Deschiderea autostrazii, fie si cu interdictie pentru camioane, ar mai reduce aglomeratia de pe DN 7 Valea Mureșului respectiv, DN 68 A Sacamas-Holdea-Margina.

CITESTE SI: ‘Dati drumul la Lotul 3 din Autostrada Lugoj-Deva! Nu va mai jucati cu viata noastra!’ Petitie pentru deschiderea traficului pe Autostrada Muzeu 

CITESTE SI: E ilegala rezilierea de catre CNAIR a contractului cu constructorii Autostrazii Muzeu Lugoj – Deva Lot 3, anunta judecatorii. Ministrul Transporturilor: Expertiza ne va arata greaua mostenire lasata de constructor 

Va reamintim, CNAIR a refuzat in luna august sa faca receptia lucrarilor si sa deschida traficul pe cei 21 de km de autostrada, invocand unele probleme de executie si lucrari nefinalizate, in principal fisura aparuta in carosabil la capatul dinspre Holdea.

Mai mult, au cerut constructorului sa ofere o garantie extinsa pe tot lotul de 10 ani, in loc de patru ani cum era prevazut in contractul initial.
In plus, ar fi existat si problema unui ecoduct in zona Branisca pe care statul nu l-ar fi platit. De precizat ca pe toata durata lucrarilor, constructorul a fost supervizat de un consultant/inginer angajat de catre CNAIR, cel care urmareste, face observatii si notifica beneficiarul de orice problema sau deficienta. Cu alte cuvinte, orice problema au invocat autoritatile pe final de contract, ea era cunoscuta cu mult dinainte.

 

Exit mobile version