Opinia Timisoarei

Consilierul local PNL Stefan Sandu: “Experimentele pe care primarul Fritz si echipa sa le fac pe spatele timisorenilor ne vor costa foarte mult” (P)

Consilierii locali PNL din Timișoara sunt preocupați de problemele timișorenilor și încearcă să atragă atenția asupra greșelilor pe care executivul Primăriei le face, luând decizii fără să țină cont de opiniile consilierilor sau ale locuitorilor din oraș.

Este trist să constatăm că cei care au defilat în campanie cu stindardul transparenței și-au schimbat acum radical viziunea și iau decizii fără să fie interesați de părerile altora. De doi ani, ne luptăm în Consiliul Local Timișoara cu acest mod dictatorial de a conduce administrația. Experimentele pe care primarul Fritz și echipa sa le fac pe spatele timișorenilor ne vor costa din păcate foarte mult. Cel mai recent exemplu în acest sens este proiectul de schimbare a unuia dintre cele mai importante bulevarde de acces în oraș și anume Calea Șagului. Domnul primar vrea să transforme Calea Șagului în magistrală verde, așa a denumit-o. Din declarațiile sale rezultă că vrea să lărgească zonele pietonale și pistele de biciclete și să reducă zonele alocate traficului auto”, a declarat consilierul local PNL, Ștefan Sandu.

În teorie sună bine, dar în practică va fi o adevărată catastrofă. Timișoara are câteva intrări/ieșiri importante în și din oraș: Calea Lugojului, Ciarda Roșie (Buziașului), Calea Șagului, Calea Aradului, Calea Lipovei. Si mai sunt câteva, dar nu la asemenea nivel. Este o chestiune elementară că nu te apuci să faci experimente pe aceste căi. Ele trebuie să faciliteze doar ieșirea/intrarea cât mai fluidă și rapidă a mașinilor din oraș. În Munchen, oraș mult mai populat decât Timișoara, cu un număr mult mai mare de mașini pe cap de locuitor, în 10-15 minute ești din centrul orașului pe autostradă. Și asta pe tronsoane cu 3-4 benzi pe sens. În Frankfurt, de pe autostradă se intră până în „buricul târgului” cu 3 benzi pe sens. Larg. Acolo nu se fac experimentele verzi pe șosele esențiale, acolo nu se fac piste de biciclete din benzile destinate autovehiculelor, locuri de promenadă sau mai știu eu ce gărgăuni visează apostolii schimbărilor. Pe acolo se intră și se iese din oraș, în așa fel încât să se piardă cât mai puțin timp, mașinile să nu staționeze interminabil, să nu polueze inutil. Pentru pietoni, biciclete, trotinete, căruțuri sau sănii trase de reni se găsesc alte căi, alte străzi, unde astea să fie prioritățile. Cam asta este logica organizării unui oraș, expertilor!”, mai spune consilierul local Ștefan Sandu.

Articol susținut de PNL.

Exit mobile version