Concentrare pe lucrarile de arta la Centura de Sud Timisoara. Podetele sunt gata 94,7%, podurile si pasajele au ajuns la 34,6%. Ultimele imagini de pe santier

TIMISOARA. Inca n-a ajuns la 50% realizare si ar trebui sa fie gata pana la Craciun. Centura de Sud de la Timisoara inainteaza greu, iar muncitorii se concentreaza de saptamani bune pe lucrarile de arta: poduri, pasaje si podete.

In lungime de aproape 26 km, traseul Variantei de Ocolire Sud Timisoara, numara 7 pasaje, 3 poduri, 3 noduri rutiere si 5 intersectii.

CITESTE SI: Gata cu contestatiile nejustificate si santajul firmelor care nu se apuca de treaba dupa ce castiga licitatii ori intarzie lucrarile. A fost schimbata legea achizitiilor publice. Anuntul facut de ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu

In acest moment, podetele sunt gata 94,71%, iar podurile si pasajele doar 34,65%, au transmis pentru opiniatimisoarei.ro reprezentantii DRDP Timisoara.

De altfel, cea mai mare mobilizare se inregistreaza la pasajele Freidorf, Sag, Chisoda si Giroc.

Principalele lucrari de pe santierul variantei de ocolire Timisoara Sud din ultima perioada au fost la suprastructuri – viitoarele pasaje din zona Freidorf, DN 59 spre Sag, Chisoda si Giroc; lucrari la terasamente – umpluturi de pamant si asternerea de strat de balast, pe sectorul Mosnita Veche – Ghiroda, consolidari de teren în zona rampelor pasajelor de la sag si Chisoda, precum si drumuri vicinale; relocarea de retele – medie tensiune, apa si canalizare, irigatii, telecomunicatii„, precizeaza reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.

***

Prevazut in contractul initial cu antreprenorul Tirrena Scavi pentru primavara lui 2022, termenul de finalizare a centurii sud Timisoara a fost prelungit, in toamna anului trecut, astfel ca soseaua ar trebui sa fie gata in decembrie anul acesta.

Lucrarea pentru construirea centurii de sud de la Timisoara, in lungime de 25,69 km, e executata de catre antreprenorul Tirrena Scavi S.P.A. Valoarea contractului este de 272.432.921,95 lei fara TVA, avand finantarea asigurata de la bugetul de stat si din fonduri europene.

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Intrebati si cati muncitori au zilnic pe santier 🙂

    • 3oameni cu 2 utilaje

  2. Am spus și repet !! Dacă la pasaje este declarat 37% cu siguranță nu este executat mai mult de 25%. Deci drumul de țară de pe moșiile primarilor psd-isti din Giroc, Șag, Parţa și Sâmihaiu Român nu va fi gata nici în 2024 !!!

    • Na mă…atat te duce mintea…dar te vei plimba pe drumul de tara,iti va fi de folos

      • Tengură de ciumat!! Acest drum de țară începând de la drumul mozambican care duce la Mosnita si care tot de ciumati este conceput, nu va avea nici o utilitate pentru timișoreni inafară de scoaterea camioanelor din oraș, iar dacă se va face autostrada Timișoara Serbia nu va mai circula pe el nimeni inafară de girogeni cei din Șag, Parţa și Sâmihaiu Român !!

        • Il sti pe ungurul ala….beleshpoola???

    • Ba gasca userista sti cum esti tu?daca se face de ce se fac daca nu se face de ce nu se face…ramai primitiv in continuare

      • Băi ciumat oltenesc, în primul rând EU nu simpatizez cu nici un partid, iar în al doilea rând EU știu în cât timp se construiește un pod sau un nod rutier !
        Nu te băga in seamă dacă ai scăpat de sub carul din Caracal!!

        • Cred ca sti si cum se fac trotuarele…

    • Centura NU trece pe teritoriul Parței! Apropo, nici primarul nu e pesedist.

      • Prostul satului !! Proiectul drumului de țară de pe moșiile primarilor psd-isti s-a făcut când la Parţa era cel mai bogat primar din Timiș psd-istul Mihai Petricas, iar drumul de țară nu trece prin Parţa, trece pe moșiile fostului primar psd-ist din Parţa !! Dar tu ești prea prost să înțelegi tot ce se întâmplă în jurul tău!!

        • Când prostul nu are argumente, recurge la insulte. Capisci?

          • Când prostul nu are habar despre ce vorbește se transformă în supozitor!! Fraiere cu clopoței!!

  3. Foarte ciudat ca se executa lucrari pe toata lungimea proiectului in loc sa se concentreze pe tronsoane si sa le dea in folosinta pe rand astfel ca macar o parte din oras sa fie descongestionata mai devreme.

    • Corect! Trebuia finalizat sectorul Ghiroda – pod Bega – Moșnita.