Bulevardul din Timisoara pe care autobuzele vor avea o banda speciala, ca sa plece mai repede de la semafor. Vor fi desfiintate locuri de parcare si mutate treceri de pietoni

TIMISOARA. Noi modificări în traficul rutier, anunțate de Primăria Timișoara. De data aceasta în vizor a intrat bulevardul Take Ionescu, acolo unde autobuzele vor avea benzi speciale de preselecție, pentru deplasări mai rapide.

CITESTE SI: Furtuna face victime la Timisoara. Copac prabusit peste un barbat, in centru. VIDEO

CITESTE SI: Tineri raniti la concertul Forza ZU, care a fost oprit de vijelie. Copaci prabusiti in Timisoara si in judet, fire de curent rupte. VIDEO

Acestea vor fi amenajate în mai multe intersecții de pe bulevard. Practic, aceste benzi, susțin reprezentanții primăriei, vor permite autobuzelor să ‘ocolească’ mașinile aflate în coloană și să poată pleca din fața semaforului cu câteva secunde înaintea acestora.

În prezent, pe tronsonul Punctele Cardinale – Take Ionescu – Piața Badea Cârțan – Simion Bărnuțiu – Piața V. Economu circulă autobuzele L11, L17, E4, E4B, M27, M30, M35, M46 și M11.

Benzile de preselecție și semaforizare cu prioritate vor fi în următoarele intersecții: Bulevardul Take Ionescu – Piața I.I.C. Brătianu, Bulevardul Take Ionescu – A. Popovici, Bulevardul Take Ionescu – D. Gusti și Bulevardul Take Ionescu – Piața Badea Cârțan.

De asemenea, trecerea de pietoni de la intersecțiile cu str. Popovici și cu str. Gusti va fi mutată și vor fi desființate 50 de locuri de parcare, dintre care 32 pe latura nordică, între str. Popovici și Punctele Cardinale; 16 pe latura nordică, între str. Filipescu și str. Popovici; și 2 pe latura sudică, pentru mutarea trecerii de pietoni.

În prima etapă, începând de săptămâna viitoare, echipele Societății Drumuri Municipale (SDM) vor reloca trecerile de pietoni și semaforizarea la intersecțiile cu Strada Aurel Popovici și Strada Dimitrie Gusti, pentru a pune în aplicare aceste măsuri.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Distrugeti circulatia pentru autobuzele care merg din 20 in 20 de minute? Super decizie…

    Pentru a efectua viraj la dreapta trebuie sa intersectezi/folosesti banda pentru autobuze. Coloana o sa blocheze oricum banda de autobuze. Banda de autobuze este inutila. A se vedea strada Cluj.

    De ce nu folositi pozitia transmisa de mijloacele de transport si semafoarele inteligente? Trebuie doar facuta o licitatie si o firma sa implementeze o unda verde in fata mijloacelor de transport. Asa mariti viteza lor fara sa afectati traficul auto. Si TImisoara ar fi primul oras din ROmania cu asa sistem.

    • De ce sa gandeasca putin mai mult cand se poate lua o decizie din pix fara nici un studiu facut? Faza cu virajul la dreapta e oribila, pentru ca foarte multi soferi nu se asigura cand fac manevra aia. O sa iasa nasol. Ma rog…astia suntem cu astia defilam

    • Băi, n-o să fie blocat nimic. Încadrarea la dreapta, pentru cotețari, se va face de pe banda doi, nu de pe cea dedicată, care o să fie prima la verde. În rest, ai dreptate cu semaforizarea inteligentă.

      • Pe tine parcă te interesa centura ca acolo ai front de lucru.

  2. Locuitorii Timisoarei si-au dorit asta prin votul lor. Sa nu ne plangem… Felicitari Fritz! Felicitari USR!

  3. Acum se văd binefacerile acestor eco-marxiști care sunt incapabili să dezvolte infrastructura orașului, dar în schimb la distrus și demolat primii. Până la urmă vom ajunge să vota orice numai să scăpăm de acesta șleahta de incapabili.

  4. CE BENEFICIU a adus (concret, masurat) versus DEZAVANTAJE…🤫 Ast pe linga alt șantier si deranj, blocaje a traficului etc .
    Sunt pentru TRANSPORTPUBLIC PRIORITAR, i sa tot ce face aceasta ADMINISTRATIE de AMATORI afuși de FRITZ, este expwrimente și PRACTICĂ de INCOMPETENTI pe spatele timisorenilor