Opinia Timisoarei

Banda rapida pentru troleibuze si autobuze din centru catre Spitalul Judetean Timisoara intra in prima licitatie. Administratia Fritz cauta o firma sa faca studiul de fezabilitate si proiectul tehnic cu peste 80.000 de euro

TIMISOARA. Dupa ce in urma cu cateva zile anunta ca intentioneaza sa dedice o banda transportului public din centrul orasului catre Spitalul Judetean, administratia Fritz lanseaza prima licitatie. Primaria cauta acum o firma care sa realizeze Studiul de Fezabilitate si Proiectul Tehnic, iar pentru asta pune la bataie peste 81.000 de euro.

Conform anuntului lansat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, „se vor presta urmatoarele servicii: expertize tehnice asupra infrastructurii stradale, întocmirea studiului de fezabilitate conform H.G. nr. 907/29.11.2016 actualizata, (inclusiv studiu topografic, studiu geotehnic, documentatii cadastrale, studiu de trafic/de circulatie etc.) si a documentaţilor pentru obţinerea tuturor acordurilor si avizelor stabilite prin Certificatul de Urbanism, elaborarea proiectului pentru autorizarea lucrarilor si obtinerea Autorizatiei de construire, elaborarea proiectului tehnic si asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe perioada desfasurarii procedurii de achizitie a lucrarilor de execuţie (pentru formularea de raspunsuri la clarificari si in calitate de expert cooptat) si pe parcursul executiei lucrarilor pana la finalizarea implementarii proiectului si predarea proiectului As Built pe specialitaţi, la receptia lucrarii„.

SF-ul si PT-ul trebuie realizate in 6 luni, iar suma prevazuta de la bugetul local pentru documentatii este de 336.135 lei fara TVA, adica peste 81.000 de euro cu TVA.

In Bugetul Timisoarei pe 2021 pentru asta au fost insa alocati doar 50.000 de euro.

Firmele interesate isi pot depune ofertele pana in 19 august.

Va reamintim, in acest moment, pe strada Cluj, de la Michelangelo si pana la Casa Tineretului, exista o banda dedicata mijloacelor de transport in comun si taximetrelor. Inainte ca aceasta artera sa devina cu sens unic, pentru o vreme, fosta administratie dedicase o banda troleibuzelor, taxiurilor si ambulantelor, in sensul catre centru. Ulterior, odata cu santierul de pe Aleea Ripenisa, a reconfigurat traficul, astfel incat din centru catre Spitalul Judetean se merge pe un singur sens, pe 4 benzi, iar cea dedicata mijloacelor de transport in comun e folosita si de ceilalti soferi. Cu totii spun ca pe acest sector de drum din Timisoara este poate cea mai buna ‘unda verde’.

Exit mobile version