Opinia Timisoarei

Atentie, soferi. Se inchide una dintre cele mai circulate intersectii din Timisoara

TIMISOARA. Dupa ce, pe rand, au fost inchise tonsoane din principalele strazi care se intalnesc in zona Modern, acum primaria planuieste si inchiderea traficului in intersectia dintre Calea Lugojului – Simion Barnutiu si Calea Dorobantilor – strada Gheorghe Adam. Aceasta insa se va face etapizat, in perioada urmatoare.

CITESTE SI: Creste factura de incalzire la Timisoara in cateva zile. Administratia Fritz va majora pretul la gigacalorie, la cererea Colterm

In prezent, inca se lucreaza la refacerea carosabilului in fata spitalelor, pe strada Gheorghe Adam, iar odata cu inceperea vacantei de toamna a elevilor, echipele sunt pregatite sa opreasca traficul si sa lucreze in principala intersectie din zona.

In toamna asta o sa refacem si intersectia de la Calea Lugojului cu Gh. Adam si cu Simion Barnutiu, intreaga intersectie va fi inchisa, etapizat, in vacanta scolara din octombrie, si vom interveni pe toata intersectia, ca sa inlocuim intreaga intersectie, inclusiv contactul cu linia de tramvai, acolo unde avem piatra cubica, in asa fel incat contactul dintre Gh. Adam, unde intervenim in acest moment, Dorobantilor si Simion Barnutiu sa fie intr-o intersectie fara denivelari, fara valuri, fara gropi si tasari„, a precizat pentru opiniatimisoarei.ro Ruben Latcau, viceprimarul Timisoarei.

Vom lucra în special noaptea, în timpul vacanței școlare pentru a afecta cât mai puțin traficul„, transmite edilul.

Deocamdata, nu au fost anuntate detalii despre modul in care se va circula in zona pe perioada lucrarilor si nici pe ce perioada se vor intinde interventiile.

Pe de alta parte, reprezentantii Primariei Timisoara spun ca toate asfaltarile care au avut loc in ultimele luni fac parte, de fapt, din programul de intretinere a drumurilor si ca, practic, tin locul clasicelor plombari.

Trebuie sa ne gandim la banii pe care ii investim in strazile orasului intr-un mod foarte simplu. Pana recent, optiunea principala era aceea de a face plombari masive si foarte distribuite in oras, iar asta ducea in punctul in care ceea ce plombam intr-o toamna sa se strice in primavara viitoare. Pentru ca la marginea fiecarei plombe, in momentul in care asterni un covor asfaltic, acolo se va infiltra apa si vor aparea crapaturi, intr-un sezon- doua.

Optiunea noastra in acest an a fost de a lucra pe bucati mai mari, acolo unde avem strazi intr-un stadiu excesiv de degradat. Tocmai de aceea am intervenit pe Gheorghe Lazar, pe Sever Bocu, pe Dorobantilor, Andrei Saguna, acolo unde existau strazi cu probleme mari, cratere in dreptul liniilor de transport in comun.

Vom continua acest program de interventii ample pe strazi si in anul urmator. Evindent ca trebuie sa facem si plombari pe langa, acolo unde apar gropi pe carosabil, dar avem nevoie de interventii ample, din bordura in bordura, ca sa ne asiguram ca banii pe care ii investim ii investim cu cap si ca rezultatul tine cativa ani de zile. Cred ca pe strazile anterior mentionate vor fi ani de zile in care nu va mai fi nevoie de nicio interventie, iar asta va insemna confort sporit pentru soferi, dar si costuri mai mici pentru soferi si pentru municipiu„,a adaugat Ruben Latcau pentru opiniatimisoarei.ro.

Exit mobile version