Pentru cele doua noi parcari de biciclete de la Timisoara, o singura oferta. Firma care vrea sa le livreze a instalat-o si pe cea de langa Consiliul Judetean Timis

TIMISOARA. Dupa ce in aprilie, Consiliul Judetean Timis inaugura la Timisoara prima parcare de biciclete ca-n Olanda, acum vrea sa mai deschida alte doua.

CITESTE SI: Ca-n Olanda. Avem, la Timisoara, prima parcare pentru biciclete

La inceputul lunii august lansa licitatia in Sistemul Electronic de Achizitii Publice pentru gasirea unei firme care sa furnizeze structurile. Acestea vor avea fiecare 17 metri patrati si vor putea adaposti cate 16 biciclete.

La termenul limita de luni, o singura oferta a fost depusa, din partea firmei care a livrat si prima parcare instalata langa Palatul Administrativ in primavara.

Este vorba de Ahead International SRL, din comuna Voluntari de langa Bucuresti. Aceasta a depus oferta in asociere cu inca o societate, MSC International din Bucuresti.

Oferta se afla acum in evaluare.

Conform documentatiei trebuie livrate „doua structuri inchise pentru parcare biciclete, care vor fi montate la amplasamentele stabilite de catre Consiliul Judetean Timis, cu urmatoarele specificatii tehnice:
a) Incinta metalica mobila, cu suprafata de 17 de mp, va fi dotata cu sisteme de acces si sisteme de supraveghere video la interior si exterior si cu alarma. Constructia mobila va fi amplasata pe picioare metalice si ancorata cu ajutorul suruburilor metalice in suprafata de beton si nu va necesita fundatii. Elementele metalice de structura vor fi zincate pentru a preveni deteriorarea in timp (ruginirea) si se vor prinde mecanic intre ele. Elementele de imprejmuire (panouri laterale) precum si alte elemente componente vor fi realizate din tabla expandata zincata sau inox si vor fi vopsite electrostatic. Acoperisul va fi realizat din panouri tip sandwich sau tabla cutata. Usa de acces va fi glisanta si va fi proiectata pentru a rezista utilizarilor repetate, in conditii de utilizare neasistata.
b) Statie auto-service destinata biciclistilor va fi dotata cu un set de chei, surubelnite si imbusi necesare reglarilor bicicletelor precum si cu o pompa de aer manuala. Statia va fi realizata din otel galvanizat si vopsit si va fi montata pe structura metalica a containerului prin prindere mecanica.
c) Sistem de parcare pe doua niveluri va fi compus dintr-un sistem de parcare cu 16 locuri (8 la sol/ 8 la nivelul superior) si va asigura parcarea supraetajata, incluzand un sistem de urcare a bicicletei asistat prin pistoane. Sistemul superior va glisa pentru introducerea bicicletei si va fi realizat din otel galvanizat. Rastelele de biciclete trebuie sa asigure o distanta minima de 375 mm intre doua pozitii de parcare, parcare pe doua nivele atat pe pozitiile de la sol cat si la cele de deasupra. Sistemul nu va necesita o inaltime maxima necesara mai mare de 2750 mm. Sistemele de parcare trebuie sa asiste mecanic parcarea la nivelul superior al bicicletei facand astfel efortul depus de utilizator mai mic. Forta necesara ridicarii unei biciclete de 20 de kg nu trebuie sa depaseasca 15 kilograme pana la o distanta de 135 de cm si de 10 kg de la 135 de cm in sus. Rastelele de biciclete trebuie sa nu retina apa, fiind dotate cu sisteme de scurgere. Sistemele de parcare trebuie amplasate direct pe sol, fara prinderi mecanice/ chimice sau fundatii, avand tolerante la inclinare de 7 grade. Acestea trebuie sa fie rezistente la conditiile meteo externe si vor fi realizate din materiale zincate/ galvanizate, respectiv aluminiu si/ sau inox. Sistemele de parcare trebuie sa fie dotate cu elemente anti-vandal, elementele critice ale sistemului fiind acoperite si greu accesibile. Standarde de proiectare si certificare vor respecta standardele si normativele europene sau cele nationale ale producatorului (daca este producator dintr-o tara europeana) privind proiectarea si utilizarea sistemelor de parcare a bicicletelor„, se arata in documentatia de licitatie.

Valoarea estimata a contractului a fost de 212.600 de lei fara TVA, adica putin peste 50.000 de euro.

Parcarile de biciclete trebuie instalate in cel mult 4 luni, pe amplasamentele pe care Consiliul Judetean Timis le va conveni cu Primaria Timisoara, iar garantia oferita pentru structuri sa fie de minimum 2 ani.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. ba, 50.000E pentru 2 custi de biciclete ?! esteti tampiti ?

  2. catre amatorii de hoti de biciclete, lasati-le dracu baieti si luati cusca ca e mai valorasa decat toate carboanele corporatristilor la un loc.

  3. Cred că este nevoie de un S.F. pentru etajare și apoi o parcare auto cu 4× 80 de locuri!!

  4. Vrem si noi o cusca la bloc…….gratis , sa primim toti cheie , bicicletele sa fie asigurate !

    • Da,ar fi bine venită cererea dumneavoastră și pe mine m-ar interesa.

  5. 100 000 euro pentru 34 mp și 3 sirme ! ? O casa la mosnita, giroc, giarmata, etc costa atit. Astia la CJT sunt normali ?! A, firma e din Voluntari, madam Firea și soțul….. probabil 80 000 ajung la ei.

    • cred totusi ca 50k is amandoua … SPER …

  6. Bun si ca adăpost pentru:
    – hoții de buzunare, bătăuși și similare ptr a fi admirați in pta. Operei
    – cupluri de câini agresivi plimbați fără lese de catre stăpânii inconstienti dar cu ” mușchi pe creier”
    – gargaragii profesioniști s.a.

  7. Ati remarcat ca este o singura oferta?
    Asta denota ca este licitatie „cu dedicatie”. Evident, pret de casa la sat pentru niste table si sarme.
    Dar aveti ce ati votat. EXACT CE ATI VOTAT.
    Inclusiv ce „au votat” cei ce nu au votat, permitand nenorocitilor de usr-isti sa cotropeasca Primaria Timisoara.