4 firme si asocieri vor sa largeasca drumul intre Timisoara si Mosnita. Lucrarea trebuie terminata in 9 luni

TIMISOARA. Una dintre cele mai asteptate lucrari a intrat in linie dreapta. In 22 august, s-a incheiat perioada de depunere de oferte pentru largirea la patru benzi a drumului judetean Timisoara – Mosnita Noua in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, SICAP.

CITESTE SI: Bravo! Copii talentati din Bucovat si Timisoara vor canta la cel mai important festival international de muzica al Romaniei. Povestea unei performante 

4 firme vor sa faca lucrarea care are o valoare de aproape 30.000.000 lei, fara TVA, fondurile necesare fiind asigurate din bugetul Consiliului Judetean, cat si prin Programul National de Dezvoltare Locala – PNDL.

Oferte au depus:

1. PORR CONSTRUCT SRL, cu subcontractanți (18%):
– CONS ELECTRIFICAREA INSTAL SRL (16,98%)
– TRANS AR TRUST INSTALAȚII SA (1,02%)

2. Asocierea SC MAXAGRO CENTER SRL (80%) si SC AQUA PARC SRL (20%), cu terti sustinatori:
– MAXAGRO FARM (fosta IOSCA&ERJICA SRL): susținere financiară
– GENERAL TRUST ARGES SRL: experiența similară
Și subcontractanți:
– SC PRAETORIA CONSTRUCT SRL (lucrări gaz)
– CONS ELECTRIFICAREA INSTAL SRL (electrice)

3. STRABAG SRL, cu subcontractanți:
-SC GROUP DCM SRL (20%)
– TRANS AR TRUST INSTALAȚII SA (0,8%)
– CONS ELECTRIFICAREA INSTAL SRL (16%)

4. Asocierea VITIDA MINERAL SRL (60%) – TECHNOCER SRL (20%) – SC CAVADINI CONSTRUCT SRL (20%),
cu sbcontractanți:
– ELECTROECHIPAMENT INDUSTRIAL SRL (electrice);
– SWARCO TRAFFIC ROMANIA SRL (semaforizare);
– OPTOTEL SRL (canalizație telecomunicații);
– TRANS AR TRUST INSTALAȚII SA (lucrări gaz).
– SC DANUBE TOTAL GRUP SRL (reciclare)

Acum, o comisie de evaluare a Consiliului Judetean Timis va analiza cele patru oferte, urmand sa desemneze un castigator al licitatiei.

Pe drumul judetean dintre Timisoara si Mosnita Noua vor fi realizate sensuri giratorii, trotuare, piste de biciclete si iluminat public pe intreg traseul. In plus, vor fi plantati peste 1000 de arbori si se vor amenaja accese catre strazile laterale si rigole de scurgere a apelor pe ambele parti ale drumului. De asemenea, lucrarea prevede atat alveole pentru stationarea autovehiculelor, cat si statii pentru transportul in comun.

Drumul va fi modernizat si largit pe o lungime de 4.1 km. Conform documentatiei, lucrarea ar trebui sa fie gata in 9 luni.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. 9 LUNI? astia-s nebuni, 4.1 km in 9 luni, o fi ele piste si sensuri giratorii dar 9 luni??????
    sa aduca chinezi sau alte neamuri si executa lucrarea in mai putin de jumate din termen.

  2. Bla, bla, bla. Ma rog, trebuie sa scrieti si voi despre ceva. Scrieti mai bine ce se mai lucreaza la continuarea Drumului Boilor. Impotentilor.

    • Iti raspund eu….NIMIC

  3. Ia ghiciti la cine va merge contractul: PORR sau Strabag…NOT
    Ati ghicit, la pretenii de partid Zifceak and CO, Maxagro!

    • Este o competitie serioasa? CONS ELECTRIOFICAREA apare la 3 pozitii din 4. Nu se poate/ ba se poate ca o firma sa se concureze pe ea insasi! Probabil vor castiga cei de pe pozitia 4…. (VITIDA… TEHNOCER sa). Important este sa nu se conteste intre ele ( vezi CONS ELECTRIFICAREA) si sa faca lucrarea cat mai repede si fara deranj prea mare pt. cetatenii din zona.

  4. Va fi o lucrare psd-istă tip Malac sau Toma, adică un drum de țară că cel dintre Giroc și Timișoara cu tranșee de peste un metru adâncime unde își vor găsi sfârșitul mulți oameni, fără poduri si benzi de refugiu.
    Într-un cuvânt un KKAT .

  5. Va fi gata la termen, ca si pasajele, podurile, parcul Scudier, etc. Tipic robulescian!

    • Când ești redus e bine să nu te bagi în seamă ca chiloții în vagin pentru că riști să miroși a…
      Poteca asta va fi construită sub patronajul ciumei rosii si va arăta jalnic la sfârșit.

  6. Fratilor aveti rabdare! Vor veni contestatiile si atunci sa vedeti termen de finalizare. La anul viitor pe vremea asta va fi inca santier ! Asta cu noroc.

  7. 1.Lucrarea o castiga cine trebuie. Ce SEAP,ce licitatii…….brasoave
    2. Prin forma actuala a PNDL, sa vedeti calitate a lucrarilor,ca sa nu mai vorbesc de proiecte gen copy ..paste .Vedeti drumuri facute prin PNDL si veti vedea procentul celor reusite si facute ca lumea.