Vom circula pe Maresal Prezan, pe toata lungimea, peste aproximativ o luna. Ce lucrari mai sunt de facut

TIMISOARA. Finalul lunii mai este momentul in care se vor incheia toate lucrarile pe intreaga lungime a strazii Maresal Constratin Prezan. Cel putin, asta promit reprezentantii Primariei Timisoara, care spun ca majoritatea lucrarilor dificile au fost deja facute si acum urmeaza doar sa fie turnat stratul final de asfalt si momtate retelele pentru mijloacele de transport in comun.

CITESTE SI: Pana la finalul anului, vom avea asfalt pe 4 benzi, pe un tronson din Calea Bogdanestilor din Timisoara. Primarul Dominic Fritz, despre stadiul lucrarilor. Foto

Pana in prezent, pe toata lungimea drumului au fost refacute retelele de apa si canal, canalizatia tehnica, dar si terasamentele.

Conform reprezentantilor Primariei, pe tronsonul cuprins intre Calea Martirilor si bulevardul Sudului sunt finalizate lucrarile la suprastructura, trotuarele, pistele de biciclete, iluminatul public si spatiile verzi si mai trebuie montate clemele si firul de contact pentru troleibuze.

Pe bucata de drum dintre bulevardul Sudului si noul sens giratoriu de la Calea Urseni au fost facute trotuarele si iluminatul public, s-a turnat stratul de asfalt binder, iar pentru pistele de biciclete s-a turnat stratul de balast stabilizat. Urmeaza sa fie amenajate spatiile verzi de pe acest tronson, iar apoi sa se toarne stratul de uzura pe carosabil, trotuare si pistele de biciclete.

Aceeasi este situatia si pe tronsonul dintre sensul giratoriu Calea Urseni si sensul giratoriu de la AEM, unde s-a ajuns la straturile de asfalt binder la carosabil si balast strabilizat pentru pistele de bicuclete, urmans ca si pe aceasta portiune de drum, in urmatoarea luna, sa fie amenajate spatiile verzi, sa se toarne stratul final de asfalt si sa fie montate lampile pentru iluminatul stradal.

Odata finalizate lucrarile, strada Maresal Constantin Prezan va avea doua benzi de circulatie pe sens, va fi amenajat un sens giratoriu la intersectia cu bulevardul Sudului si unul la strada Venus – Calea Urseni. De asemenea, va fi extinsa reteaua de troleibuz, pana la intersectia cu bulevardul Sudului si, pe ambele sensuri de mers vor fi amenajate piste de biciclete si trotuare.

Valoarea lucrarilor se ridica la aproape 42 de milioane de lei, cu tot cu TVA.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Bine ca nu a spart pe Vidrighin inainte sa se se incheie santierul aici. Altfel ar fi fost dezastru pentru cei care au treaba in zona. Doi ani pentru un astfel de santier si urmeaza inca 2 planificati pentru celalalt desi in practica dureaza mai mult. Va dati seama ce inseamna pentru zona respectiva minimum 4 ani de santier?

  2. Nu pot să cred că se deschide circulația deja ,deci totuși se poate face treabă bună și în Timișoara zilelor noastre ,este o glumă nu cumva să o ieie cineva în serios.

  3. Minciuni peste minciuni. Aceasta lucrare trebuia finalizata din vara trecuta. Latcau si Fritz au mintit despre finalizarea acestei lucrari de mult prea multe ori ca sa ii mai credem. S-au depasit pana acum cel putin patru termene date. Fritz, latcau si USR sunt niste penibli si unii dintre ei si penali. Ma intreb care ar fi portretul robot al unuia care ii va mai vota…banuiesc ca in primul rand un IQ foarte scazut…

    • … scazut … asa ca al tau

    • Ai crede ca un ITist stie sa caute si sa sintetizeze informatiile importante. Cred ca tu esti ala de le duce cafeaua ITstilor
      1. proiectul, daca se facea asa cum l-a conceput prietenul tau Robi, pe repede-inainte era un dezastru, fara iluminat public, fara zebre etc
      2. Luand in calcul modificarile necesare, proiectul nu este intarziat. Extinderea termenului cu 3 luni are o baza legala – sunt zilele in care nu s-a putut lucra conform ANM.

      Si asa, ca exercitiu, da-mi te rog o lista cu proiecte incepute si finalizate cap-coada de robulete. In afara de „maretele” realizari Popa Sapca si Jiul. OPT ANI DE ZILE! ffs…

      Dar tu esti ITist. de-ala de se crede destept dar nu stie sa treaca strada fara ajutor

  4. Rog redactia sa mai mearga odata pe santier si sa se uite mai atent la cum arata bordurile , cum arata placile ce s-au montat pe la Vama. Poate sa faca si niste poze.

    Va zic eu…o multime sunt ciobite la nici 3 muni de la montaj. Materiale de calitate indoielnica, meseriasi de mare valoare, „statul la stat” pe bani buni. Aceasta lucrare e o insulta pentru orice om normal.

    Dupa mine nu trebuie semnata receptia acestui drum pana nu se repara toate aceste neajunsuri.

  5. Din păcate este standardul unei lucrări finalizate în Timișoara deci nimic ieșit din comun,cu asemenea calitate suntem deja obișnuiți.