Opinia Timisoarei

Vesti noi despre tramvaiele Armonia, la Timisoara! Cate se alatura in scurt timp celui aflat acum in depoul RATT?

TIMISOARA. Flota Armonia se va completa saptamana viitoare cu inca doua tramvaie. Un al treilea, despre sosirea caruia scria opiniatimisoarei.ro zilele trecute, se afla deja in depoul RATT, insa nu a intrat in teste.

Timisoara va primi saptamana viitoare un alt tramvai renovat de la fabrica de la Pascani si unul de la cea din Arad. Cele doua Armonii vor merge in depul RATT, unde asteapta garnitura care a ajuns saptamana trecuta, de la Pascani. Aceasta are mici neajunsuri si, deocamdata, nu a fost scoasa pe linii de catre Regia de transport in comun.

Primarul Nicolae Robu da insa asigurari ca cele trei tramvaie vor intra pe linii pana la finalul acestui an.

Vom ajunge de la doua tramvaie noi, vom ajunge in curand sa avem cinci, ceea ce inseamna o crestere, mai ales in procente, uriasa. Eu cred ca vor circula toate cele trei in cadrul sistemului de transport pana la sfarsitul anului. Vor fi mai supuse unor verificari sa nu se fi produs stricaciuni cu ocazia transportului, ca se mai poate produce cate o zgarietura, se mai sparge un bec, lucruri de genul acesta se mai pot intampla. Se fac remedierile de rigoare si apoi se intra in teste, la fel cum s-a intamplat cu celelalte doua, numai ca productia este acum omologata, deci este ceva mai simplu. La inceput s-a impus omologarea primelor exemplare, care reprezentau si prototipurile. Vor circula ca si cele doua pe toate linii, pentru ca cele doua nu au circulat doar prin centru. Au circulat si pe alte linii, dar cand ai doar doua, nu ai cum sa acoperi toata reteaua atat de extinsa cum e cea a Timisoarei. Cand vom avea un total de 5, ele vor fi mult mai vizibile” a declarat primarul Nicolae Robu

CITESTE SI: Avem inca un tramvai Armonia la Timisoara! Ce probleme sunt semnalate la noua garnitura? FOTO!

Primaria a trimis la reabilitare, catre fabricile din Arad si Pascani, in total, un numar de 14 tramvaie. Odata cu sosirea celor trei, de la cele doua intreprinderi, vor mai ramane la modernizare celelalte noua. Primele doua sunt in circulatie de mai bine de un an, iar reconditionarea pentru fiecare a costat aproximativ o jumatate de milion de euro.

Exit mobile version