Vaporasele din Timisoara se intorc pe apa, iar bicicletele si trotinetele vor reaparea in rasteluri. Ziua in care vor putea fi din nou folosite

TIMISOARA. Cu flori si voie buna, vaporasele se vor intoarce pe Bega, la inceputul lunii martie.

Reprezentantii Societatii de Transport Public urmeaza sa scoata ambarcatiunile pe apa pentru probe, inca de sambata, 29 februarie, iar din 8 martie, vaporasele isi vor relua cursele de transport in comun si de promenada.

Si anul acesta, pe traseu vor fi scoase 4 vaporase.

In total, in anul 2019 au s-au inregistrat aproape 205.000 de calatorii, dintre care 75.000 au fost de promenada.

Tot in 8 martie vor fi scoase din nou in oras bicicletele si trotinetele Societatii de Transport Public din Timisoara, dupa ce, pe parcursul iernii, toate au trecut prin revizia anuala.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Vai, ce frumos. Dar ar ajuta mai multe tramvaie si trolee decat ligheanele cu motor inutile, profesore mariner folbalist poiet compozitor primar muzician si defrisator.

  2. Pe când „Vânt din pupa!”, până la Dunăre?

    • Aplaudacu’, in curand pt. tine si aia ca tine si-n Atlantic/Pacific/Marte etc. Patetic…

  3. Pfff…degeaba daca 80% dintre rasteluri nu functioneaza…nu stiu cine gestioneaza treaba asta dar e un INCOMPETENT ! Faceti dracu treaba sa mearga calumea … toata vara trecuta nu ati fost in stare sa faceti rastelul din sagului…ca sa las bicicleta trebuia sa merg pana la turist…si asta e doar un exemplu !

  4. „in anul 2019 au s-au inregistrat aproape 205.000 de calatorii, dintre care 75.000 au fost de promenada.”
    Raman 205.000-75.000=130.000 calatorii platite cu 1 leu bucata. Cam cat a luat Sorina Pintea shpaga intr-un singur plic.
    Sau 10% din valoarea unui singur vaporas. Sau mai putin decat salariul capitanului unui singur vaporas pe un an.
    Sa nu uitam ca s-au platit 20.000 lei doar pentru schimbarea placutelor cu numele statiilor din RATT in STPT, desi pe tramvaie, troleibuze si autobuze citim in continuare „RATT”.

  5. VELOTM e mort de mult, biciclete ruginite si nefunctionale, statii care nu functioneaza. Bicicletele sunt plimbate cu „duba”.
    Plus statiile alea pentru trotinete arata ca niste cotetze. DAR MACAR NE PUTEM LAUDA CA AVEM.