Ultima veste despre Centura de Sud, la Timisoara! Ce se intampla in doar cateva zile?

TIMISOARA. Asa cum opiniatimisoarei.ro v-a informat inca de la inceputul lunii noiembrie, documentatia realizata pana acum pentru centura de sud a Timisoarei trebuie refacuta. Este vorba de studiul de fezabilitate, respectiv proiectul tehnic.

CITESTE SI: E oficial! Timisoara va avea o NOUA Sala Polivalenta! Ce se intampla cu cea ramasa neterminata?

harta-centura-2016

In urmatoarele zile, pana la finele lunii noiembrie, va fi lansata licitatia pentru revizuirea acestor documentatii, intrucat cele vechi nu mai sunt de actualitate.

Mai precis, o serie de modificari in mai multe normative, trebuie operate in ultimele proiecte intocmite pentru aceasta sosea ocolitoare atat de necesara Timisoarei. Este vorba de adaptari la noul cod de proiectare seismica, la mixturile asfaltice folosite in prezent, structuri, implict preturi. Si, avand in vedere ca vechile studii erau realizate in urma cu mai bine de 5 ani, trebuie facute noi verificari si adaptari si in functie de actualitatea din teren, care ar fi putut suferi schimbari importante.

CITESTE SI: ‘Metrou’ ca in Leipzig, la Timisoara! Unde ar putea avea statiile? Ultimul anunt al primarului Nicolae Robu

Horatiu Simion, directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara, a facut toate aceste precizari la o prezentare pe care a sustinut-o in cadrul unui eveniment al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, la Bucuresti, joi.

Centura de sud a Timisoarei se numara printre proiectele pe care CNAIR le va demara in regie proprie. Cu alte cuvinte, soseaua ocolitoare va fi realizata pe fondurile Companiei, cu muncitorii si utilajele acesteia.

CITESTE SI: Ultimul anunt! Se deschide circulatia pe strada Jiul din Timisoara! La pasaj se desfasoara cea mai importanta lucrare: bolta de beton de sub calea ferata. FOTO! 

Varianta de ocolire a municipiului Timisoara pe partea de sud a fost proiectata in 2008 – 2009, reluata si revizuita in 2010 – 2011. Aceste proiecte nu mai corespund la aceasta ora, datorita normativelor noi aparute din punct de vedere al imbracamintilor rutiere, din punct de vedere al studiilor geologice, din punct de vedere al sigurantei rutiere. Aplicand aceste normative noi, se impune o noua revizie a acestei documentatii. Asa cum am promis, in cursul lunii noiembrie, pana la sfarsitul lunii, deci mai avem trei zile, va fi urcata la ANAP documentatia in vederea validarii si scoaterii la licitatie a acestei revizuiri„, a spus Horatiu Simion, seful DRDP Timisoara in prezentarea de la Bucuresti.

Calendarul lucrarilor prezentat la Timisoara in urma cu aproape o luna, dupa discutia avuta de primarul Nicolae Robu cu ministrul Transporturilor Sorin Buse este confirmat de Horatiu Simion.

CITESTE SI: A murit Lorin Fortuna, unul dintre liderii Revolutiei din 1989 de la Timisoara si inventatorul robotului telefonic ce dadea ora exacta 

Urmand ca dupa aceea sa parcurgem toate fazele pana la obtinerea indicatorilor, astfel incat, daca anul 2017 va fi rezervat in totalitate aprobarii proiectului, aprobarii indicatorilor, in 2018 sa poata fi demarate lucrarile pe care noi le-am estimat impreuna cu domnul director general, intr-o analiza facuta, ca am putea sa le finalizam in decembrie 2019. Spun sa incercam, pentru ca totusi, sunt 24 de kilometri aproximativ, este o lucrare care valoreaza peste 80 de milioane de euro, sunt 12 poduri si pasaje si mai multe intersectii la nivel care tehnologic impun o durata de timp destul de lunga in a fi executate. Pentru ca, in rest, relieful este de ses, este usor si se poate executa destul de bine partea rutiera„, a mai precizat Horatiu Simion.

Daca totul va merge conform planului, santierul pentru centura de sud a Timisoarei se va deschide in 15 februarie 2018.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Mai facem un stiudiu de fezabilitate, alti bani , normal, trec alegerile si gata cu promisiunile!!!!!!!!!

  2. La alegere ( alegeri ) !!!

    – ( DN 59 – DJ 593 ) Timisoara – DN 59 – DN 58B – DN 58 – DN 6 – DN 6F – DN 6 – DN 5B – DN 5 – P.T.F. Giurgiu – Ruse 2 = 588 km.

    – ( DN 59 – DJ 593 ) Timisoara – DN 59 – DN 6 – A 1 – DN 68A – DN 7 – DN 76 – A 1 – DN 1 – DN 7 – A 1 – DN CB – DN 5 – P.T.F. Giurgiu – Ruse 2 = 618 km.

  3. – ( A 3 – A 5 ) Sredanci – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – 10 – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 – DN 58B – DN 58 – DN 6 – DN 68 – DN 66 – A 1 – Centura Sebes ( A 1 – DN 1 ) = 556 km.

    – ( A 3 – A 5 ) Sredanci – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – 10 – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 – DJ 588A – DJ 588 – DN 58B – DN 58 – DN 6 – DN 68 – DN 66 – A 1 – Centura Sebes ( A 1 – DN 1 ) = 543 km.

  4. – ( A 3 – A 5 ) Sredanci – A 5 – 2 – 7 – P.T.F. Dubosevica – Udvar – 56 – 57 – M 6 – M 0 – M 5 – 405 – 4 – 42 – P.T.F. Artand – Bors – DN 1 – DJ 797 – DN 1 – A 3 – DN 1 – Centura Sebes ( DN 1 – A 1 ) = 820 km.

    – ( A 3 – A 5 ) Sredanci – A 5 – 2 – 7 – P.T.F. Dubosevica – Udvar – 56 – 57 – M 6 – M 0 – M 5 – M 43 – P.T.F. Csanadpalota – Nadlac II – A 1 – DN 68A – DN 7 – DN 76 – A 1 – Centura Sebes ( A 1 – DN 1 ) = 791 km.

  5. – ( A 3 – A 5 ) Sredanci – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – 10 – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 – DN 58B – DN 58 – DN 6 – DN 56A – DN 56 – P.T.F. Calafat – Vidin – 1 – 17 – A 2 – 18 – 1 – A 3 – 1 – P.T.F. Kulata – Promachonas – 63 – Centura Serres ( 63 – 12 ) = 1110 km.

    – ( A 3 – A 5 ) Sredanci – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – 10 – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 – DJ 588A – DJ 588 – DN 58B – DN 58 – DN 6 – DN 56A – DN 56 – P.T.F. Calafat – Vidin – 1 – 17 – A 2 – 18 – 1 – A 3 – 1 – P.T.F. Kulata – Promachonas – 63 – Centura Serres ( 63 – 12 ) = 1097 km.

  6. – ( A 3 – A 5 ) Sredanci – A 5 – 2 – 7 – P.T.F. Dubosevica – Udvar – 56 – 57 – M 6 – M 0 – M 5 – M 43 – P.T.F. Csanadpalota – Nadlac II – A 1 – A 6 – DN 6 – DN 56A – DN 56 – P.T.F. Calafat – Vidin – 1 – 17 – A 2 – 18 – 1 – A 3 – 1 – P.T.F. Kulata – Promachonas – 63 – Centura Serres ( 63 – 12 ) = 1400 km.

  7. – ( A 3 – A 5 ) Sredanci – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – E 75 – A 1 – A 4 – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 – 18 – A 3 – 1 – P.T.F. Kulata – Promachonas – 63 – Centura Serres ( 63 – 12 ) = 773 km.

  8. – ( A 3 – A 13 ) Centura Luxemburg – A 13 – A 8 – 10 – 427 – A 65 – 10 – K 9657 – A 5 – A 8 – A 99 – A 8 – A 1 – A 10 – A 11 – P.T.F. Karawankentunnel – Jesenice – A 2 – A 2, A 1 – A 2 – P.T.F. Obrezje – Bregana – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – Centura Belgrad ( E 70 – E 75 – 26 – E 70 ) = 1451 km.

  9. – ( A 3 – A 5 ) Sredanci – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – 10 – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 – DN 58B – DN 58 – DN 6 – DN 6F – DN 6 – Ghimpati ( DN 6 – DN 61 – DN 5B ) = 821 km.

    – ( A 3 – A 5 ) Sredanci – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – 10 – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 – DJ 588A – DJ 588 – DN 58B – DN 58 – DN 6 – DN 6F – DN 6 – Ghimpati ( DN 6 – DN 61 – DN 5B ) = 808 km.

  10. – ( M 5 – 5 ) Centura Szeged – M 5 – P.T.F. Roszke – Horgos – A 1 – E 75 – E 70 – 26 – E 70 – E 75 – A 1 – A 4 – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 – 18 – A 3 – 1 – P.T.F. Kulata – Promachonas – 63 – Centura Serres ( 63 – 12 ) = 793 km.

  11. – ( A 3 – A 5 ) Sredanci – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – 10 – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 – Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 304 km.

  12. – ( A 1 – DN 69 ) Centura Arad – DN 69 – DN 59 – P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 – 14 – A 1 – A 4 – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 – 18 – Centura Sofia ( 18 – A 3 ) = 563 km.

    – ( A 1 – DN 69 ) Centura Arad – DN 69 – DN 59 – P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 – 14 – A 1 – P.T.F. Presevo – Tabanovtse – A 1 – P.T.F. Gevgelija – Polikastro – A 1 – Centura Atena ( A 1 – A 6 ) = 1269 km.

  13. – ( A 1 – DN 69 ) Centura Arad – DN 69 – DN 59 – P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 – 18 – Grebenac – 134 – 14 – A 1 – A 4 – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 – 18 – Centura Sofia ( 18 – A 3 ) = 542 km.

    – ( A 1 – DN 69 ) Centura Arad – DN 69 – DN 59 – P.T.F. Stamora Moravita – Vatin – 10 – 18 – Grebenac – 134 – 14 – A 1 – P.T.F. Presevo – Tabanovtse – A 1 – P.T.F. Gevgelija – Polikastro – A 1 – Centura Atena ( A 1 – A 6 ) = 1248 km.

  14. – ( DN 58B – DJ 583 ) Bocsa – DJ 583 – Ezeris ( DJ 583 – DN 58A ) = 10 km.

  15. – ( A 10 – A 2 – A 11 ) Centura Villach – A 11 – P.T.F. Karawankentunnel – Jesenice – A 2 – A 2, A 1 – A 2 – P.T.F. Obrezje – Bregana – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – 10 – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 – DJ 588A – DJ 588 – DN 58B – Bocsa ( DN 58B – DJ 583 ) = 788 km.

  16. – ( A 4 – A 1 ) Centura Nis – A 1 – 14 – 134 – Grebenac – 18 – 10 – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 – DJ 588A – DJ 588 – DN 58B – Bocsa ( DN 58B – DJ 583 ) = 340 km.

  17. Tranzit, transport international, 11, 5 tone / axa:

    – ( DN 58B – DJ 583 ) Bocsa – DN 58B – Resita ( DN 58B Moniom ) = 6 km.

  18. – ( A 10 – A 2 – A 11 ) Centura Villach – A 11 – P.T.F. Karawankentunnel – Jesenice – A 2 – A 2, A 1 – A 2 – P.T.F. Obrezje – Bregana – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – 10 – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 – DJ 588A – DJ 588 – DN 58B – DN 58 – DN 6 – DN 68 – DN 66 – A 1 – Centura Sebes ( A 1 – DN 1 ) = 988 km.

  19. – ( DN 58B – DJ 588 ) Gataia – DN 58B – DN 58 – DN 6 – DN 68 – DN 66 – A 1 – Centura Sebes ( A 1 – DN 1 ) = 233 km

    – ( DN 58B – DJ 588 ) Gataia – DN 58B – DN 58 – DN 6 – Orsova ( DN 6 – DN 57 ) = 175 km.

  20. – A 13 P.T.F. Brenner – Brennero – A 22 – SS 49 – 100 – 111 – A 2 – 85 – A 11 – P.T.F. Karawankentunnel – Jesenice – A 2 – A 2, A 1 – A 2 – P.T.F. Obrezje – Bregana – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – 10 – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – DN 59 – Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 991 km.

  21. – A 13 P.T.F. Brenner – Brennero – A 22 – SS 49 – 100 – 111 – A 2 – 85 – A 11 – P.T.F. Karawankentunnel – Jesenice – A 2 – A 2, A 1 – A 2 – P.T.F. Obrezje – Bregana – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – E 75 – A 1 – A 4 – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 – 18 – A 1 – A 4 – 80 – P.T.F. Kapitan Petko – Ormeniou – 51 – A 2 – P.T.F. Kipi – Ipsala D 110 = 1671 km.

  22. – 7 P.T.F. Chyzne – Trstena – 59 – R 1 – R 2 – 16 – 66 – P.T.F. Sahy – Parassapuszta – 2 – M 2 – M 0 – M 5 – P.T.F. Roszke – Horgos – A 1 – E 75 – E 70 – 26 – E 70 – E 75 – A 1 – A 4 – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 – 18 – A 1 – A 4 – 80 – P.T.F. Kapitan Petko – Ormeniou – 51 – A 2 – P.T.F. Kipi – Ipsala D 110 = 1463 km.

  23. – A 3 P.T.F. Suben – A 8 – A 9 – P.T.F. Spielfeld – Sentilj – A 1 – A 4 – 9 – P.T.F. Gruskovje – Macelj – A 2 – A 3 – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – 26 – E 70 – E 75 – A 1 – A 4 – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 – 18 – A 1 – A 4 – 76 – 7 – P.T.F. Lesovo – Hamzabeyli D 535 = 1556 km.

  24. – D 2 P.T.F. Cunovo – Rajka – M 15 – M 1 – 81 – 7 – 62 – 6 – M 8 – 51 – 52 – 53 – 54 – 53 – P.T.F. Tompa – Kelebija – 11 – A 1 – E 75 – E 70 – 26 – E 70 – E 75 – A 1 – A 4 – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 – 18 – A 1 – A 4 – 76 – 7 – P.T.F. Lesovo – Hamzabeyli D 535 = 1225 km.

    – D 2 P.T.F. Cunovo – Rajka – M 15 – M 1 – 81 – 7 – 62 – 6 – M 8 – 51 – 52 – 53 – 54 – 53 – P.T.F. Tompa – Kelebija – 11 – A 1 – E 75 – E 70 – 26 – E 70 – E 75 – A 1 – A 4 – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 – 18 – A 1 – A 4 – E 80 – P.T.F. Kapitan Andreevo – Kapikule D 100 = 1184 km.

    – D 2 P.T.F. Cunovo – Rajka – M 15 – M 1 – 81 – 7 – 62 – 6 – M 8 – 51 – 52 – 53 – 54 – 53 – P.T.F. Tompa – Kelebija – 11 – A 1 – E 75 – E 70 – 26 – E 70 – E 75 – A 1 – A 4 – E 80 – P.T.F. Gradina – Kalotina – 8 – 18 – A 1 – A 4 – 80 – P.T.F. Kapitan Petko – Ormeniou – 51 – A 2 – P.T.F. Kipi – Ipsala D 110 = 1305 km.