Stam tot fara contract de dezinsectie, vara asta, la Timisoara. Primaria, obligata sa schimbe documentatia

TIMISOARA. Timisoara ramane in continuare fara contract de dezinsectie pe termen lung. Totul dupa ce licitatia in urma careia trebuia sa fie ales un castigator pentru prestarea serviciului a fost contestata in faza de documentatie, iar acum Primaria Timisoara trebuie sa reia procedura.

CITESTE SI: Surpriza pentru un tanar. Dat jos din BMW si incatusat pe loc la frontiera in Timis 

Contestatia a fost admisa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acum municipalitatea are o serie de remedieri de facut pentru „Delegarea serviciului de salubrizare pentru activitatea de dezinsectie, dezinfectie si deratizare pe domeniul public al Municipiului Timisoara.”

Contestatarul a cerut Consiliului „obligarea autoritatii contractante sa adopte masuri de remediere a documentatiei de atribuire; obligarea autoritatii contractante la decalarea termenului de depunere a ofertelor; obligarea autoritatii contractante la plata cheltuielilor ocazionate de solutionarea contestatiilor; anularea adresei nr. AP2018 – 106/07.05.2018, ca raspuns la notificarea prealabila nr. 2685/ 02.05.2018”.

Consiliul de Solutionare a Constestantii a aprobat doar in parte solicitarile firmei care a contestat licitatia.

„Obliga autoritatea contractanta la remedierea documentatiei de atribuire, in sensul remedierii Anexei 6 la caietul de sarcini nr. SC 2-17 – 30436 din 05.12.2017 – centralizator de preturi, a fisei de date/anunt de participare, precum si a clauzei 6.7 din acordul-cadru, in termen de 20 zile de la data primirii prezentei, cu respectarea celor din motivare. Modificarile vor fi publicate in SEAP, urmand a se stabili un nou termen de depunere si de deschidere a ofertelor. Respinge, ca inadmisibile, solicitarea de eliminare a „inserarii tarifelor cu doua zecimale, <,00> intrucat nu exista baza legala pentru limitarea numarului de zecimale al tarifului”, precum si cea referitoare la precizarea modului in care vor fi gestionate urgentele, si, ca nefondate, celelalte solicitari din cuprinsul contestatiei. Obliga autoritatea contractanta la plata sumei de 1.000 lei catre SC CORAL IMPEX SRL”.

Potrivit reprezentantilor Primariei Timisoara, saptamana viitoare se va relua licitatia pentru atribuirea serviciului de dezinsectie pe o perioada de 4 ani.

Va reamintim, ultimul contract de dezinsectie partiala, pe care Primaria l-a avut cu Deraton, a expirat in luna februarie a acestui an. De atunci, reprezentantii municipalitatii au facut demersurile necesare pentru a demara licitatia in urma careia serviciul va fi delegat firmei castigatoare pe o perioada de 4 ani.

Cu toate acestea, la inceputul lunii mai, in oras au avut loc lucrari de stropire impotriva tantarilor si a capuselor, dupa ce municipalitatea a semnat un contract de atribuire directa cu o firma de specialitate din Arad.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. E bine ca procedurile s-au demarat in iulie anul acesta si nu in mai 2019.

  2. Asa e cand angajezi incompetenti pe banda rulanta iar primaria e plina de asemenea specimene.Dovada..haosul in care se scalda orasul de o vreme incoace: dezinsectie ioc,iluminat public ioc,intretinere spatii verzi-sub penibil..si lista poate continua..