Spioni in tramvaie, autobuze si troleibuze la Timisoara! Ce se intampla?

TIMISOARA. Primarul Nicolae Robu cere ajutor timisorenilor pentru eficientizarea transportului in comun din Timisoara. Edilul le-a solicitat si responsabililor RATT sa scoata mai multe autobuze pe traseu.

Primarul si-a exprimat in mai multe randuri nemultumirea fata de transportul in comun din oras. Nicolae Robu a transmis noi ordine conducerii RATT.

Am cerut directorului RATT ca, începând de luni: sa introduca mijloace suplimentare pe traseele cele mai aglomerate, la orele de varf. Sa-mi prezinte in fiecare dimineata rapoarte cu graficul dupa care au circulat mijloacele de transport in comun, pe toate liniile, in ziua anterioara, intre 7-9 si intre 17-19„, a scris primarul pe Facebook.

autobuze-timisoara

Pentru a se asigura ca rapoartele Regiei de Transport nu sunt singurele care il ajuta sa isi faca o imagine buna, primarul cere si ajutorul cetatenilor.

Lansez, acum, inscrierea de voluntari care sa-mi prezinte poze din interiorul mijloacelor de transport in comun la orele de varf. Inscrierea se face printr-un mesaj privat catre mine, pe FB, cu indicarea numelui, prenumelui, varstei si traseului in cauza„, a scris Nicolae Robu.

In urma cu aproape doua saptamani primarul Nicolae Robu ii asigura pe timisoreni ca va acorda o mai mare atentie transportului din comun din oras pentru ca acesta sa fie mai eficient. Edilul a lasat sa se inteleaga ca prima nemultumire vine chiar de la conducerea regiei.

Nu sunt multumit de felul in care se prezinta felul de transport al orasului si nemultumirile nu sunt legate de starea parcului auto, ci mai degraba de modul in care cei de la RATT isi fac datoria. Eu cred ca sunt conditii ca transportul sa mearga mult mai bine si o sa ma ocup indeaproape de aceasta problema. Cetatenii se plang ca au de asteptat mult dupa mijloace pe diversele linii. Pe de alta parte exista nemultumiri vizavi de informatiile oferite de sistem legate de sosirea mijloacelor de transport. Sper sa rezolvam aceasta problema si cu noul sistem de control al traficului din oras, care are si disfunctionalitati legate de sistemul de transport in comun„, afirma primarul.

CITESTE SI: De ce stau oamenii minute in sir in statii dupa tramvai sau autobuz, la Timisoara? Pleaca soferii in Rusia, iar RATT are alte griji, isi repara baza sportiva

Primarul Timisoarei a vorbit si despre lansarea pe viitor a unor aplicatii mobile pentru mijloacele de transport care sa ii ajute pe calatori, insa deocamdata acestea sunt doar la nivel de idee, din moment ce nu are cine sa le dezvolte.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. daca intr-un mijloc de transport valideaza doar 10 persoane, degeaba sint inghesuite 200 de persoane ca sardelele, in serverele ratt-ului se stie ca nu exista clienti si in viitor o sa fie scoase si mai putine mijloace de transport in comun pe traseu. exact din cauza asta au fost desfiintate trenuri de navetisti, pentru ca 99% circulau cu nasul si rezulta ca nu sint pasageri.

  2. red ca ar trebui ca personalul primariei sa circule cu mijloacele de transport in comun si – ca pe vremuri – inspectorii de zona (?) sa informeze primaria; sistemul cu „spioni” mi se pare cam discutabil

  3. Domnul primar are perfectă dreptate . Există unele trasee de transport în comun extrem de deficitare , mai ales după
    orele de vârf , când pe traseu mai rămân doar două-trei autobuze , restul fiind retrase . De exemplu Expresul 1 vine odată pe oră în intervalul orelor 11 și 12 . De ce doar în unele stații de tramvai , troleibuz și autobuze sunt afișate electronic prin G.P.S . sosirile mijloacelor de transport în comun și în altele nu ? De ce conducerea R.A.T.T nu optimizează transportul în comun ? De exemplu traseul Expresului 1 ar putea fi deviat pe Str. Grigore Alexandrescu , când revine de la Selgros , pentru a prelua nenumărații călători din cartierul așa zis Ring , de la capătul de nord a orașului , cartier aflat între Calea Torontalului și Calea Aradului ? De ce nu sunt construite refugii în unele stații pentru transportul în comun , astfel că cei ce așteaptă în aceste stații , suportă toate intemperiile oferite de vremea nefavorabilă ? Aș sugera ca cei din conducerea R.A.T.T să viziteze Oradea , pentru a vedea un transport în comun organizat ca în țările occidentale . Aș sugera ca domnul primar să oblige conducerea R.A.T.T. ca în fiecare săptămână să controleze traseele mijloacelor de transport în comun , dar călătorind în acestea și nu în mașinile elegante de serviciu . Măcar un traseu pe săptămână domnilor . Succes !!!

  4. Nu au circulat autobuzele de pe linia 33 asa de prost ca și acum din anii 80. În orele de vârf stai în stație cate 20-30 de minute. Tabelele electronice din stații nu știu de ce au mai fost instalate, pentru ca orele nu sunt respectate. În 17 noiembrie am stat în stație la Catedrala de la 22:00 când a plecat autobuzul din fata mea pana la 22:31( adică 31 de minute). Dacă acest lucru vi se pare normal când ieși din tura de după-masă, nu știu ce Capitala Culturala doriți sa devina Timișoara în 2021. Nu meritați acest lucru. Luați masuri pentru rezolvarea acestei situații, ca aceasta persista din vara. Cred ca cei de la RATT se mulțumesc ca se cumpără abonamente, dar nu au nici o obligație fata de călători sau le face placere când ne vad înghesuiți ca animalele, fără aer.Ar trebui sa meargă prin Europa sa vadă cum se circula civilizat în mijloacele de transport în comun