Opinia Timisoarei

Se inchid ghiseele la Primaria Timisoara pe perioada sarbatorilor. Avem programul complet de lucru cu publicul

TIMISOARA. Timisorenii mai au doar cateva zile la dispozitie sa isi rezolve problemele pe anul 2018 cu institutiile statului. Functionarii din primarie si directii ale municipalitatii intra in vacanta din 21 decembrie.

CITESTE SI: Daca treceti mai departe, o faceti pe raspunderea voastra! Ce afise au aparut in Timisoara. Foto 

In perioada sarbatorilor de iarna, Primaria Municipiului Timisoara isi suspenda programul cu publicul intre 21 decembrie 2018 si 07 ianuarie 2019.

Ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 21 decembrie 2018, programul urmand sa fie reluat luni 07 ianuarie 2019. in acest interval se vor desfasura activitati curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, intocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.). Astfel, la Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii (camera 12), precum si la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi 21.12.2017, iar prima zi lucratoare 07.01.2018, cu unele exceptii.

Directia de Evidenta a Persoanelor:

Serviciul de Evidenta a Persoanelor Timisoara, in perioada 17 decembrie 2018 – 11 ianuarie 2019, pentru primirea cererilor se mentine programul existent de lucru cu publicul, programarile facandu-se numai online, cu exceptia ghiseului destinat cazurilor sociale

Eliberari acte de identitate
in saptamana 17 – 21 decembrie 2018 – program normal;
24 -26, 31 decembrie 2018 programul de lucru cu publicul va fi suspendat
27 decembrie 2018 8:30 – 16:30
28 decembrie 2018 8:30 – 13:00
1,2 ianuarie 2019 programul de lucru cu publicul va fi suspendat
3 ianuarie 2019 8:30 – 16:30
4 ianuarie 2019 8:30 – 13:00
in saptamana 5 – 11 ianuarie 2019 – program normal;

Serviciul de Stare Civila, in perioada 24 decembrie 2018 – 4 ianuarie 2019, va avea urmatorul program de lucru cu publicul:

Biroul inregistrari nasteri
27 – 28 decembrie 2018
3 – 4 ianuarie 2019
8:30 – 12:00
24 -26, 31 decembrie 2018
1,2 ianuarie 2019
–––––

Biroul inregistrari casatorii
24 -28, 31 decembrie 2018
1,2 ianuarie 2019
–––––
3, 4 ianuarie 2019
8:30 – 12:00
Biroul inregistrari decese
24 decembrie 2018
10:00-12:00
25 decembrie 2018
–––––
26 decembrie 2018
10:00– 12:00
27, 28 decembrie 2018
8:30 – 12:00
14:00– 16:00
31 decembrie 2018
10:00-12:00
1 ianuarie 2019
–––––
2 ianuarie 2019
10:00– 12:00
3, 4 ianuarie 2018
8:30 – 12:00
14:00– 16:00

Biroul eliberari certificate la cerere
Biroul transcrieri certificate de nastere / casatorie / deces
Biroul schimbari de nume, rectificari, mentiuni din strainatate
24 -28, 31 decembrie 2018
–––––
1 – 4 ianuarie 2019
–––––

Directia Cladiri Terenuri si Dotari Diverse I Est – Biroul garaje, cimitire, coserit si spatii utilitare isi va suspenda programul cu publicul din 21.12.2018 pana in 14.01.2019. Exceptie face Casieria din bd. 3 August 1919 nr. 17, unde orarul pentru concesionarea locurilor de veci si incasarea taxelor de inhumare din cimitirele apartinand Primariei Municipiului Timisoara va fi:
24, 25 si 26.12.2018 – inchis
27 si  28.12.2018 intre orele:  9:00-12:00
31.12.2018, 1 si 2.01.2019 – inchis
Din data de 3.01.2019 pana in 11.01.2019, deschis intre orele: 9:00-12:00.
Programarea curatarii cosurilor de fum pentru persoanele care au incheiata conventie de coserit se va face telefonic la numarul 0256-433211 in intervalul orar 8,30-16:00.

Directia Urbanism si Dezvoltare Urbana vor prelua actele si vor avea program cu publicul pana in data de 14.12.2018, urmand ca acestea sa fie reluate in data de 14.01.2018, cu exceptia Serviciului Banca de Date Urbana care va prelua si va elibera pana in data de 21.12.2018 si incepand cu data de 03.01.2019 urmatoarele acte: adeverinte pentru denumire stradala, adeverinte pentru numar postal si documente depuse cu taxa de urgenta.

Centrul de Informare Turistica – programul de lucru intre 21.12.2018 – 14.01.2019 va fi: luni-vineri, intre orele 10:00-18:00; sambata, intre orele 10:00-14:00; duminica – inchis. in zilele 24, 25, 26, 31 decembrie 2018, 1 si 2 ianuarie 2019 programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

Directia Fiscala a Municipiului Timisoara -ultima zi de program cu publicul va fi 21.12.2018, programul fiind reluat in 14.01.2018, cu urmatoarele exceptii:

Biroul Consiliere Cetateni si Registratura si Biroul lmpuneri Mijloace de Transport in perioada mentionata, vor prelua si vor inregistra toate declaratiile contribuabililor persoane fizice si juridice; Biroul Evidenta Contribuabili si incasari Bugetare in perioada mentionata, va incasa doar obligatiile constand in amenzi, incasarea impozitelor si a taxelor locale va fi reluata din 14.01.2019; Serviciile de specialitate din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara in perioada mentionata, vor elibera certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetul local atat pentru persoane fizice, cat si juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesara prelucrarea informatica a datelor patrimoniale si/sau nu este necesara achitarea obligatiilor restante. Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscala pot fi depuse pana in 21.12.2018, activitatea de intregistare a cererilor urmand a fi reluata din 14.01.2019. in cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetul local va fi eliberat in baza evidentei platilor existente la data de 21.12.2018.

Avand in vedere dispozitiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, conform carora pentru bunul ce se instraineaza proprietarul bunului trebuie sa achite impozitul datorat pentru anul in care se instraineaza bunul, certificatele de atestare fiscala eliberate in cursul lunii decembrie din anul fiscal 2018 pentru instrainarea dreptului de proprietate asupra cladirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile pana la data de 31.12.2018.

Exit mobile version