Se face la Sfantul Asteapta? A treia AMANARE a licitatiei pentru Centura de sud, la Timisoara!

TIMISOARA. 8 iunie era termenul limita initial de depunere a ofertelor pentru proiectarea si executia Centurii de Sud a Timisoarei. Acest termen insa a fost amanat pe SEAP de catre CNAIR pentru 22 iunie. Intre timp, insa, s-a luat decizia unei noi amanari, pentru data de 6 iulie. Surpriza, insa. Nici 6 iulie nu incheie procedura. Termenul a fost mutat in 21 iulie.

CITESTE SI: Cate tiruri cu marfa vin in Timisoara dinspre Moravita si Resita intr-o zi? Motivul pentru care nu se justifica acum o Centura la 4 benzi

Motivele sunt aceleasi ca si prima oara, dezvaluite in emisiunea INTERVIURILE TIMISOAREI de seful Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Horatiu Simion.
Directorul DRDP a explicat ca amanarea a fost decisa pentru ca au existat o multime de intrebari din partea firmelor care doresc sa construiasca soseaua ocolitoare a Timisoarei.

Datorita solicitarilor firmelor interesate, ca sunt mai multe, au fost multe intrebari, multe vizite in teren, de care am avut cunostinta, altele de care nu am avut cunostinta, au venit ei sa se informeze si au fost independent pe teren. Au fost 4-6 firme la noi sa se intereseze, firme mari si din interior si din exterior, probabil ca se vor face asocieri de firme„, spunea recent Horatiu Simion.

Directorul DRDP Timisoara estima ca cel tarziu in a doua jumatate a lui 2018 se va deschide santierul.

Dupa finalizarea licitatiei si atribuirea contractului, vom semna contractul, urmeaza sa se faca actualizarea documentatiei si in a doua jumatate a anului viitor sa inceapa lucrarea„, a mai spus Horatiu Simion.

CITESTE SI: Grase si haioase, ‘impacheteaza ciocolata’! Plin de marmote nu departe de Timisoara! 

Ce se intampla cu Centura de Sud a Timisoarei daca se depune o contestatie la licitatie? Pierdem mai bine de un an.

Daca este orice contestatie, la aceasta ora se poate face in 5 etape. Orice contestatie are 2 termene: unul de la Consiliul de solutionare a contestatiilor 30 de zile, la care se adauga unul de 45 de zile la Curtea de Apel. Pe fiecare etapa. Deci 75 de zile pe fiecare. In cazul cel mai favorabil inseamna 375 de zile„, a explicat Horatiu Simion in INTERVIURILE TIMISOAREI.

Centura de Sud a Timisoarei va avea 24 de kilometri aproximativ, este o lucrare care valoreaza peste 80 de milioane de euro, va avea 12 poduri si pasaje si mai multe intersectii la nivel.

Seful Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara a prezentat si traseul final al soselei ocolitoare de sud.

Ea va avea o continuitate a centurii existente, va traversa drumul judetean care leaga Timisoara de Mosnita, undeva imediat dupa calea ferata industriala existenta, imediat dupa oras, inainte de Mosnita, va traversa drumul de la Giroc, dupa actuala baza Flonta, dupa acel canal, vor ramane in interiorul centurii Girocul si Chisoada, ramane de cealalata parte baza militara, va ajunge la groapa de gunoi, de unde va merge spre Fabrica de zahar, undeva in zona Nesle, in Freidorf, va fi legatura cu viitorul inel pe care il pregatim pe partea de vest cu pod peste Bega. Deci Mosnita si Sag vor ramane in afara centurii, iar Girocul si Chisoda in interior. Din cealalta directie, legatura e de la Mahle, aproape de Timisoara, in vecinatatea traseelor electrice, va fi pe langa acea retea de inalta tensiune care e acolo, pe langa cartierul Fratelia, pe langa Freidorf pana la Nesle unde va fi pod peste Bega„, a precizat seful DRDP Timisoara.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. În acest oraș și județ nu se va face nimic trainic serios deoarece nu există oameni care au capacitatea de a conduce.
    Robu este purtătorul de cuvânt al firmelor de construcții care își bat joc de timișoreni iar Grindeanu, Dobra sunt PSD iști iar când supui PSD spui Dragnea, Nastase, Iliescu Ponta infractori ordinari care nu au decât interesul să frâneze orice proiect serios.
    Gândițivă la răspopitul Sarbu cu ” laFAMILIA” ce a făcut 25 de ani pentru Timișoara și încercați să vă treziți vă rog la realitate.

  2. Subscriu la cele scrise mai sus.
    Impotenta totala a conducerii locale, combinata cu dezinteres , mai putin cand vine vorba sa se imbogateasca din furt.
    In rest, de ce la Oradea , Bolojan a facut centura in regim de autostrada iar la Timisoara vesnic”nu se poate”
    Pentru ca suntem condusi de impotenti!
    Nu mai spera nimeni la nicio centura!
    Lamentatiile nu ajuta la nimic.

  3. Dacă o licitație este făcută corect nu o va contesta nimeri pentru că nimeni nu riscă să facă contestație pe care o pierde și va plăti despăgubiri de intarziere a lucrărilor și pierdere garanției pe care o depune.