Opinia Timisoarei

Se fac noi angajari la Primaria Timisoara, in aparatul de specialitate al lui Dominic Fritz. Se cauta 22 de oameni la comunicare, urbanism, turism sau spatii verzi. Vezi conditiile de concurs

TIMISOARA. Asa cum anunta in urma cu cateva zile Dominic Fritz, se fac noi angajari in cadrul Primariei Timisoara. Un concurs de recrutare pentru ocuparea pe durata nedeterminata a 22 de functii publice de executie vacante va fi organizat in scurt timp, iar dosarele pot fi depuse pana in 21 decembrie.

CITESTE SI: Clubul SCM al Primariei Timisoara premiaza mediocritatea: Cei mai multi bani, 1 milion de euro, merg spre cea mai neperformanta sectie, girata de Sorin Sipos, omul lui Dominic Fritz 

Posturile vor fi in cadrul aparatului de specialitate al primarului la: urbanism, educatie, turism, infrastructura rutiera, patrimoniu, mediu si spatii verzi, comunicare, control intern, resurse umane, economic, informatica.

La Primăria Municipiului Timișoara schimbăm modul de a face lucrurile și organizăm concursuri pe bune, în care să avem o competiție reală și cei mai buni să fie angajați‘, spune primarul Dominic Fritz.

In ciuda acestor declaratii, facute in mai multe randuri, planeaza inca multe suspiciuni tocmai asupra rezultatelor mai multor competitii de acest tip organizate pana acum de noua administratie. Sef de cabinet al primarului Dominic Fritz este fostul sef al USR Timisoara Dan Resitnec, castigator de concurs pentru post. Detalii despre city-manager erau vehiculate in mai multe medii cu saptamani bune inainte ca Matei Creiveanu sa fie anuntat de Dominic Fritz drept ‘castigator’ al concursului de CV-uri, apoi numele lui Gabriel Almajan era stiut de asemenea cu 2 luni inainte de concursul pentru pozitia de arhitect-sef al Timisoarei. Suspiciuni sunt si in ceea ce o priveste pe sefa Centrului de Proiecte al Primariei Alexandra Riegler.

Legat de noile angajari anuntate, se cer studii superioare si diferite grade de vechime: 8 sunt de grad profesional superior (vechime: minim 7 ani), 6 sunt de grad profesional principal (vechime: minim 5 ani) si 8 sunt de grad profesional asistent (vechime: minim 1 an).

Toate posturile sunt pe durata nedeterminata, au o durata normala a timpului de munca de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

1. 2 posturi de consilier asistent in domeniul urbanism/ certificari si autorizari
2. consilier principal in domeniul urbanism/certificari si autorizari
3. consilier principal in domeniul educatie
4. consilier principal in domeniul turism
5. 2 posturi de consilier principal in domeniul infrastructurii rutiere
6. consilier asistent in domeniul infrastructurii rutiere
7. consilier superior in domeniul constructii civile
8. consilier asistent in domeniul patrimoniu/administrare cladiri, terenuri
9. consilier asistent in domeniul spatii verzi
10.consilier superior in domeniul protectia mediului
11.consilier principal in domeniul comunicare
12. consilier superior in domeniul control intern
13. consilier superior in domeniul resurselor umane
14. consilier superior in domeniul economic/contabilitate
15. consilier superior in domeniul economic/state de plata
16. consilier superior in domeniul informatica
17. consilier asistent in domeniul informatica
18. consilier asistent in domeniul urbanism/banca de date, GIS
19. consilier superior in domeniul urbanism/PUD/PUZ
20. consilier asistent in domeniul urbanism/Atelier de Urbanism

Primaria Timisoara organizeaza concursul de recrutare pentru functiile publice care se regasesc in organigrama anterioara, intrucat cea noua a fost suspendata de instanta.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 2 – 21 decembrie 2021

Conditiile de studii si de vechime in specialitate, precum si conditiile specifice sunt stabilite pentru fiecare post in parte.
Mai multe detalii gasiti AICI.

Exit mobile version