Se fac noi angajari la Centrul de Proiecte al Primariei Timisoara. Ce se cauta

TIMISOARA. Centrul de Proiecte al Primariei Timisoara isi mareste echipa. Trei noi posturi sunt scoase la concurs. Se cauta expert dezvoltare public grad I, expert management infrastructura grad II, inspector de specialitate contabilitate, grad IA. Cei trei vor completa echipa Centrului de Proiecte formata in acest moment din 22 de angajati, dupa cum transmit reprezentantii structurii care se ocupa de roiectul Timisoara Capitala Europeana a Culturii.

Expertul dezvoltare public, grad I, creeaza si aplica strategii de atragere a unor categorii de public cat mai numeroase si mai diverse.
Expertul management infrastructura, grad II, contribuie la dezvoltarea infrastructurii digitale si de spatii gestionate de Centrul de Proiecte al Municipiului Timisoara, iar inspectorul de specialitate contabilitate, grad IA, asigura, sub coordonarea contabilului-sef, derularea activitatii contabile a Centrului de Proiecte„, transmit reprezentantii centrului.

Dosarele pot fi depuse pana in data de 5 septembrie, intre orele 10:00 – 16:00, la sediul Centrului de Proiecte al Municipiului Timisoara – str. Vasile Alecsandri, nr. 1, SAD 7. In data de 13 septembrie va avea loc proba scrisa, iar in data de 19 septembrie proba interviului. Rezultatele finale vor fi afisate in 22 septembrie.
Toate detaliile pot fi gasite AICI.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Care sunt atribuțiile centrului? Sa managerieze ce ? S-F cu valoare de întrebuințare xx % ? Sau … ?

  2. Greu sa accepti sa fi angajat si sa ai sefa smart ca noaptea, lipitoare de afise . Uiat,… aici is toti lipitorii de afise angajati !