Se circula din nou pe strada Cluj din Timisoara. SDM a lucrat 30 de ore incontinuu, pentru a termina lucrarile

TIMISOARA. Dupa mai multe saptamani in care s-a circulat cu restrictii, soferii pot merge din nou pe strada Cluj, pe 4 benzi. Reprezentantii Societatii de Drumuri Municipale au terminat de turnat stratul final de asfalt, iar vineri noaptea au facut si marcajele.

„S-a lucrat la foc continuu aproape 30 de ore. A fost inchis traficul vineri, pentru ca s-a folosit un asfalt special, care trebuie sa stea 12 ore pana sa se poata circula pe el. Au fost finalizate si marcajele, iar acum mai sunt de facut doar finisaje”, transmit reprezentantii Directiei Tehnice din Primaria Timisoara.

Mai exact, urmeaza ca langa borduri, dar si in zonele cu linie continua, sa fie montati butonii reflectorizanti, insa potrivit reprezentantilor primariei, pentru aceasta lucrare nu vor mai fi perturbari semnificative de trafic.

Mai este de lucru insa la santierul din zona intersectie dintre Calea Aradului si strada Miresei. Aici s-a turnat doar primul strat de asfalt si urmeaza ca saptamana viitoare sa fie finalizate si aici lucrarile.

Pentru asta insa, si in aceasta zona va fi nevoie de inchiderea circulatiei. TIR-urile vor fi redirectionate pe alte rute inca de la sensul giratoriu de la Centura, iar masinile mici vor fi deviate catre Calea Torontalului si Calea Lipovei.

Imediat ce aceste lucrari vor fi finalizate, reprezentantii Primariei vor incepe reorganizarea traficului in zona centrala a orasului. Si aici, unele artere vor fi largite la 3 benzi, iar trotuarele vor fi modernizate.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Am ajuns sa consideram normalitatea o exceptie si sa ne minunam. in toata lumea strazile late se repara pe jumatate (2 benzi) fara a intrerupe circulatia, apoi se face cealalta jumatate. In vremurile comuniste se reparau liniile de tramvai pe portiuni de cateva sute de metri (de exemplu Piata libertatii – hotel Continental), muncitorii asterneau traverse CFR pe asfalt sau piatra cubica, puneau sine pe ele, linia veche ara dezgropata , indoita pe o portiune si racordata prin sudare la linia improvizata astfel. Fiindca circulatia se defasura pe un singur fir era nevoie si de macaze la ambele capete, instalate si sudate la linie. Toate astea intr-o noapte, caci a doua zi dimineata oamenii trebuiau sa mearga la lucru.

    • Mars, ma, in Serbia! Om de nimic!

  2. robulac prost, acolo nu era nevoie de lucrari. ai mai umflat un ban de spaga, rusine sa-ti fie, porc indesat ce esti!

  3. Sper ca de acum inainte harnicii lucratori ai SDM vor putea sa-si concentreze eforturile si pentru finalizarea lucrarii din Calea Aradului lucrare care, evident, nu era de importanta celei de pe Strada Cluj, si unde, de peste o luna vezi zilnic max 4-5 muncitori debusolati pe santier, care daca nu stau sprijiniti in lopeti, se uita cu interes la cel care se intampla sa faca escavatii in zona.

  4. Calea Aradului nu este în reparații, ci într-o continua hoție de spălat bani. Orice orb ar vedea ca s-au schimbat bordurile cu altele noi, deși alea vechi erau foarte bune și LE-A MUTAT JUMĂTATE DE METRU LA STÂNGA SAU LA DREAPTA. ȘI a mai pus altele suplimentare pentru imaginabila lărgire a străzii, cadre cică la intersecție este pe 3 benzi. OARE DNA TIMIȘOARA CHIAR NU VREA SĂ ÎȘI FACĂ TREABA CU MAIMUȚA ASTA??

  5. Cică lucrări complexe. Păcat ca nu am filmat ieri sa vadă timișorenii și maimuța asta cât a lucrat cei 3 muncitori care exista pe șantier într-o zi de lucru. Arza-te pe mate, maimuță oprita cât poți minți și manca rahat.

  6. Daca nu avea nevoie de reabilitare drumul si mai ales trotuarul care s-a reabilitat pe martirilor colt cu rebreanu inseamna ca utilizatorii care au dat comentarii chiar sunt orbiti de cine stie ce… Pai eu stau in zona si de la rebreanu ca sa mergi la Profy era un cosmar din perspectiva trotuarelor . Acum sunt largite, sunt pistele de bicicleta lejer iar drumul Cluj la cat de utilizat este inainte era doar valuri iar acum poti spune ca e un drum bun.
    Personal zic Bravo nene pt activitatea ce o faci. Ne este grea dar vad ca se rezolva ce nu s-a rezolvat in alti ani.