Opinia Timisoarei

Sarbatoare la Tempini! Ziua cunoscutului brand, marcata prin surprize pregatite timisorenilor pentru luna iulie

TIMISOARA. Sărbătoreşte împreună cu Tempini! Este mesajul companiei din sectorul arhitecturii şi designului ambiental, binecunoscută pentru colecţiile de ceramică, parchet, tapet şi obiecte sanitare, expuse în showroom-ul de pe Calea Aradului. În luna iulie, firma împlineşte 96 de ani de activitate, tocmai de aceea timp de o lună întreagă preţurile pentru produsele comercializate aici vor fi cele mai avantajoase de pe tot parcursul anului. Mai mult, în data de 21 iulie, Tempini pregăteşte un program special. La showroom-ul din Timişoara, se vor desfăşura meciuri de baschet, volei și tenis, pe ritmuri mixate de unii dintre cei mai cunoscuţi DJ timişoreni, aceasta fiind ziua care marchează fondarea brandului care s-a impus ca lider în sectorul în care îşi desfăşoară activitatea.

Compania surprinde întotdeauna prin evenimente ce stârnesc curiozitatea tuturor. La showroom-ul de pe Calea Aradului, timişorenii au parte de evenimente tematice, unele cu circuit închis, altele adresate publicului specializat sau publicului larg. De exemplu, în 2015 timişorenii au putut admira automobilele istorice, construie în perioada 1931 – 1954, care s-au aventurat în Turul României, pe un traseu de peste 2300 de km.

Acestea au staţionat la showroom-ul firmei – un popas ce le-a dat timişorenilor şansa să le admire şi să stea de vorbă cu proprietarii acestor bijuterii pe patru roţi.

Din categoria surprizelor, face parte şi evenimentul de la Iulius Mall care a atras privirile sutelor de curioşi adunaţi să-l vadă pe magicianul Lorenzo-Cristian, fost participant la emisiunea Românii au talent levitând deasupra unei plăci ceramice de peste 3 metri – un număr de magie în premieră naţională.

Pentru că Tempini pune un mare accent pe valoarea familiei, firma a lansat în anul 2014 conceptul Tempini Family. Campania s-a bucurat de un succes foarte mare, iar familiile au îmbrăţişat imediat ideea care îmbina utilul cu plăcutul. Celor mici li s-a amenajat la sediul firmei un univers al copilăriei. În cadrul evenimentului, în timp ce copiii se jucau cu personaje celebre din desene animate ca Miky sau Minnie, se dădeau pe tobogane, jucau badminton, sau se bucurau de alte momente special pregătite de Tempini, părinţii au beneficiat de consiliere gratuită în designul abiental.

Casa poate să fie şi o operă de artă, este ideea Tempini, iar acest lucru a fost demonstrat printr-o expoziţie de artă. La showroom au expus 12 artişti plastici, pictori, fotografi, sculptori sau graficieni: Dan Buruleanu, Petru Iliesu, Camil Mihaiescu, Sergio Morariu, Valentina Sarosi, Mihai Zegrea, Constantin Grangure, Stefan Kelemen, Costin Brăteanu, Gabriel Kelemen, Corina Nani și Flaviu Roua au arătat tuturor că arta şi designul ambiental sunt două concepte care se îmbină armonios.

În ceea ce priveşte evenimentele adresate publicului specializat, anul trecut, în luna iunie, Tempini a invitat unul dintre cei mai renumiţi designeri italieni – Giulio Cappellini. Acesta a susţinut o conferinţă pe tema designului ambiental şi designului de produs. Şi nu este prima oară când firma aduce personalităţi de elită din domeniu. Acestea sunt câteva dintre acțiunile cu ecou în comunitatea locală. An de an, compania surprinde prin evenimentele inedite ce se desfăşoară atât în showroom-ul de pe Calea Aradului, cât şi în spaţiile din afara acestuia.

De-a lungul timpului am creat o comunitate apropiată firmei Tempini. Aceasta a fost alături de brand încă de la deschidere, ne susţine în prezent şi ne va fi mereu alături pe viitor. Suntem întotdeauna deschişi către nou şi ne place să ne surprindem plăcut publicul. De asemenea, suntem conştienţi de responsabilitatea socială pe care orice firmă trebuie să o aibă în comunitatea în care îşi desfăşoară activitatea, aşa că întreprindem constant acţiuni în domeniul educaţiei sau culturii”, declară Gigi Nacev, manager Tempini România.

Exit mobile version