Santierul pentru largirea drumului Timisoara – Dumbravita – Autostrada mai asteapta. Avem contestatie la licitatie

TIMISOARA. Drumul care leaga Timisoara de Autostrada Vestului urmeaza sa fie largit la patru benzi de circulatie, cate doua pe sens, iar pentru aceasta Consiliul Judetean Timis a organizat o licitatie pentru a desemna astfel firma care va executa lucrarea.

CITESTE SI: Un fel de… Vocea Timisoarei. Se lanseaza un festival-concurs pentru tineri, cu premii in bani. Sunt excluse manelele si muzica populara 

Licitatia s-a incheiat la miezul noptii, insa rezultatul a fost deja contestat. Doua asocieri de firme si-au depus ofertele, iar una dintre ele a fost desemnata castigatoare, inaintand pretul cel mai bun. Cealalta a contestat imediat rezultatul.

Avem contestatie la licitatia pentru drumul Timisoara- Autostrada, prin Dumbravita. Inca sunt unele proceduri, speram sa se rezolve cat mai repede„, a declarat Calin Dobra, presedintele Consiliului Judetean Timis.

CITESTE SI: Porneste santierul pentru largirea la 4 benzi a bulevardului Sudului, la Timisoara 

Este vorba de un proiect cu finantare europeana, contractul de finantare pentru aceasta portiune de drum a fost semnat in urma cu un an.

Proiectul „Modernizare DJ 691: largirea la 4 benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timisoara si Centura Timisoara – Autostrada A1 (km. 12+975)” costa 80,34 milioane de lei.

Din aceasta suma totala, 66,48 milioane sunt bani europeni, iar de la bugetul de stat vin 8,8 milioane. In acest proiect, Consiliul Judetean Timis este asociat cu Primaria Timisoara si Primaria Dumbravita in acest proiect si va contribui cu 12,5 milioane de lei, cheltuieli neeligibile, si inca 1,35 milioane, adica 2% la suta din valoarea eligibila a proiectului.

Extinderea tronsonului de la iesirea din Timisoara pana la legatura cu autostrada, sectorul din Dumbravita, nu ar putea intra in santier mai devreme de 2021, intrucat va dura destul de mult pana cand stalpii retelei de transport public cu troleibuzul vor fi mutati, odata ce expira, in 2020, interdictia impusa de proiectul european prin care s-a facut extinderea transportului metropolitan.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Doamnelor si domnilor
    Dupa parerea mea este o prostie aceasta varianta de lucru . Doar se complica lucrurile fara nici un sens.
    Se poate face face o sosea cu 4 benzi din sensul giratoriu de la capatul caii Aradului care sa duca peste camp pana la autostrada la intersectia cu soseaua spre Ortisoara.
    Este mai logic decat sa treci prin 2 comune , Dumbravita si Giarmata.
    Ce parere are d-l Calin Dobra ?

  2. DACĂ ÎNTR-O ȚARĂ DIN LUMEA CIVILIZATĂ AI VENI CA PRIMAR ȘI AI SPUNE CĂ VREI SĂ LĂRGESTI O STRADA DIN LOCALITATEA PE CARE O PĂSTOREȘTI PENTRU A ADUCE SI MAI MULTE MAȘINI PENTRU O A TRANZITA IN DRUMUL LOR CĂTRE AUTOSTRADĂ CARIERA TA POLITICĂ AR FI ÎNCHEIATĂ PENTRU RESTUL VIEȚII. VĂ PUNEȚI IMAGINA CE LUME TRAIESTE IN DUMBRĂVIȚA ?? SĂ NU AI NICI O REACȚIE LA POLUAREA FONICĂ, AL AERULUI ȘI AL TRAFICULUI INFERNAL CARE VA FI TOT MAI MARE DE LA AN LA AN TRĂDEAZĂ NIVELUL DE CIVILIZAȚIE PE CARE LOCUITORII ACESTUI SAT ÎL AU.

  3. Vorbim ca sa ne auzim fara ca lor sa le pese. Au parerea ca romanii nu stiu cum sa construiasca si ca e nevoie sa vina ei cu solutii nemtesti si chinezarii etichetate prin Italia. Platim ca prostii bani pentru sisteme europene de transport si cand colo in santiere se fac numai golanii.