Rupe ministrul Transporturilor contractul cu spaniolii pentru Lotul 3, nereceptionat, al Autostrazii Lugoj-Deva? Razvan Cuc, in inspectie

Ministru Transporturilor vine joi in inspectie pe Lotul 3 al Autostrazii Lugoj-Deva ramas nereceptionat. Razvan Cuc le-a acordat constructorilor spanioli 10 zile pentru remedierea unor neconformitati de pe acest tronson care a ramas inchis circulatiei.

CITESTE SI:S-a deschis lotul 4 din Autostrada Lugoj – Deva, dupa sase ani de la semnarea contractului. Lotul 3 mai asteapta. Ce se intampla cu cei nici 10 km ramasi in aer, intre Margina si Holdea, care costa 300 de milioane de euro 

Dupa ce CNAIR a receptionat fara acordul constructorilor 800 de metri din soseaua de mare viteza pentru a deschide traficului Lotul 4, ministrul ameninta cu ruperea contractului.

Dacă nu fac ceea ce li s-a cerut de catre companie, nu vom face receptia, va prelua CNAIR-ul acest tronson de autostrada, va face lucrarile care mai sunt de executat pentru punerea in siguranta a autostrazii si pana la finele lunii august o dam in trafic si facem legatura”, a declarat Razvan Cuc.

Constructorii au spus in repetate randuri ca deficientele puteau fi remediate chiar in conditiile in care circulau masini pe segmentul de autostrada, intrucat traficul e in siguranta, insa comisia de receptie n-a vrut sa auda de asa ceva. Mai mult, reprezentantii asocierii de firme care a facut tronsonul au sustinut ca mai au de primit 21 de milioane de euro de la CNAIR pentru lucrare, iar banii ar trebui platiti odata ce se face receptia.

CITESTE SI: Constructorul lotului 3 din Autostrada Lugoj – Deva, inca inchis: Statul roman ne datoreaza 21 de milioane de euro 

De altfel, constructorii ameninta ca se vor adresa Comisiei Europene.

Mai mult, membrii echipei Pro Infrastructura, care monitorizeaza marile santiere ale Romaniei sustin punctul de vedere al constructorilor.

Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, cei din Compania de Drumuri au decis să îi transforme într-un nou muzeu. (…) Chiar și în prezent există o serie de lucrări minore nefinalizate care NU afectează carosabilul pe care antreprenorul are obligația să le ducă la bun sfârșit (șanțuri, scurgerea apelor, garduri, iarbă pe taluzuri). Totuși, este cale lungă de aici și până la a ține închiși 21 de km de autostradă perfect circulabili, așa cum singuri puteți vedea din filmările noastre. Disputele surde dintre CNAIR și constructor, orgoliile și fuga de responsabilitate nu țin cont de interesul cetățenilor, șoferii fiind nevoiți să își riște în continuare viața pe DN7 și DN68A”, arată reprezentantii Asociatiei Pro Infrastructura, care solicită cu insistenta deschiderea circulatiei cat mai grabnic.

In plus, deficiente au fost descoperite si pe Lotul 4 al Autostrazii Lugoj – Deva care a fost deschis traficului inca de saptamana trecuta, iar acestea urmeaza sa fie remediate in 90 de zile.

Ramane de vazut ce decizie va lua ministrul Transporturilor joi.

Vom reveni cu amanunte.

UPDATE: Ministrul Transporturilor nu a mai ajuns joi pe Lotul 3 al Autostrazii Lugoj – Deva.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Merge Cucu’sa si ia spaga?Cum sa nu deschizi o autostrada intr-o zona atat de aglomerata pentru ca nu au pus aia iarba pe taluzuri???

  2. Umbla vorba prin târg, ca piatra pentru consolidarea talazului a ajuns în autostrada ungurilor de la Borș încolo.. Despre ce vorbim..

  3. Foarte slabă implicarea autorităților, rușine tuturor, lipsa de civilizație,vai și amar de ea țară europeană