Rolul cablurilor de pe strazile Timisoarei! Ce legatura este intre ele si investitiile din urmatorii 10 ani?

TIMISOARA. Nu exista sofer in Timisoara care sa nu fi remarcat cablurile aparute pe mai multe strazi din oras. Au fost puse de reprezentantii primariei, pentru monitorizarea traficului. Potrivit autoritatilor locale, acestea ne vor spune si ce investitii se vor face in infrastructura in urmatorii 10 ani.

Specialistii din primarie au montat cabluri pe 33 de segmente de strazi din oras, pentru realizarea Planului de mobilitate urbana durabila. Documentul ne va ajuta sa atragem si fonduri europene, sustine conducerea Primariei Timisoara.

cabluri strazi monitorizare trafic (2)

„Sondarea traficului auto are in vedere, pe de o parte recenzarea a 11 intersectii majore din Timisoara, iar pe de alta parte recenzarea a 36 de segmente de drum din Timisoara si zona limitrofa. Din cele 36 de puncte, 33 se afla localizate in interiorul orasului, pentru celelalte 3 puncte masuratorile se realizeaza pe drumul judetean Giroc – Chisoda, precum si pe Drumul National 6 si soseaua de centura. Recenzari se desfasoara si la trecerile la nivel cu calea ferata, precum si prin sondarea directa a populatiei. Datele privind traficul si originea destinatiei stau la baza realizarii printr-un soft informatic de ultima generatie a planului de modelare a transportului in Timisoara. Din acesta urmeaza sa fie extrase obiectivele de investitii pentru urmatorii 10 ani”, ne-a declarat Alina Pintilie, purtator de cuvant al Primariei Timisoara.

Ramane de vazut ce rezultate se vor obtine in urma masuratorilor si ce fel de investitii vor gandi specialistii din Primaria Timisoara pentru imbunatatirea traficului din oras.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. sfat: ar trebui luata in considerare o marja de eroare de vreo 20-30%. Eu ca si sofer desi am treaba prin zona centrala incerc sa evit la orele de varf si atunci imi rezolv treburile seara sau in weekend. Ca mine sunt multi carora le e scarba sa stea in trafic, dar intr-o Timisoara normala ei eu si altii am fi cu masina peste acolo, peste cabluri de multiple ori/ zi. Asa ca nu stiu ce indici pot da cablurile, coroborate cu interviuri cu cateva sute de taximetristi sau curieri, ei stiu cel mai bine fiecare problema din traficul din TM.

  2. ”Recenzari se desfasoara si la trecerile la nivel cu calea ferata, precum si prin SONDAREA DIRECTĂ A POPULAȚIEI.”

  3. Abia in anul 2015 se face contorizarea traficului. E doar o confirmare ca pana acum totul se facea dupa ureche, de vreun Dorel din firma lui Ciuhandu, aia ce a avut si inca mai are monopol pe semnalizarea rutiera din oras. La cele cateva milioane ce le primeste pe an, nu a fost in stare sa faca acest lucru si sa implementeze un sistem de management al traficului.

  4. Sa vezi cand se deschide centrul comercial pe Sagului cum creste numarul masinilor in aceasta zona. Pacat ca se vor lua in considerare masuratorile din prezent si nu cele de dupa deschiderea acestuia.

  5. Este interesanta idea, este păcat ca au fost nevoie de 25 de ani de ” democrație” sa se facă monitorizarea, dar sper că inițiativa sa aducă ceva benefic pentru comunitatea Timișoarei.

    • si la cluj s-au montat deci ii clar afacerea cuiva de sus. probabil ca actiunea a avut loc la nivel national.

      • Da, proiectul este finantat de BERD si cuprinde mai multi poli de crestere din Romania. Cluj-Napoca si Timisoara sunt parte din Lotul 3, iar lucrarile merg in paralel, atat cat se poate, in ambele municipii. Proiectul nu este finantat de Guvernul Romaniei, singura legatura este cea cu Ministerul Dezvoltarii Regionale, ei fiind cei care au realizat metodologia de studiu.

  6. Ar fi bine sa se monitorizeze si pietonii pentru ca pe unele strazi principale nu sunt trotuare sau sunt foarte inguste (sofer si pieton) 🙂

  7. AR FI BINE SA MONITERIZEZE SI TRANSPORTUL RATT

  8. amatorism
    rezultatele nu ne vor folosi la nimic.

  9. Timisoara are 2 probleme majore:
    1. Lipsa centurii de sud si vest, care genereaza trafic de tranzit, inclusiv trafic greu.
    2. Prea putine treceri denivelate peste calea ferata.
    Deabia dupa rezolvarea acestor 2 probleme ar trebui masurat traficul si elaborata strategia.