Revin trenurile private pe una dintre cele mai aglomerate rute din Banat. De cand vom putea circula?

TIMISOARA. Cel mai mare operator feroviar privat din Romania si-a primit certificatul de siguranta, dupa ce a ramas fara licenta si nu a mai putut pune in miscare niciun tren de la jumatatea lunii martie.

Potrivit conducerii companiei, Autoritatea de Siguranta Feroviara Romana – ASFR a emis certificatul de siguranta pentru Regiotrans in 30 martie.

Asadar, incepand cu 1 aprilie vor circula din nou trenuri pe rutele Timisoara Nord – Resita Nord si retur, Timisoara – Lovrin – Nerau si retur, Timisoara Nord – Cruceni si retur, precum si pe ruta Timisoara Nord – Lovrin – Cenad si retur.

„Incepand cu 1 aprilie 2015, Regiotrans va relua circulatia trenurilor pe urmatoarele rute, dupa un mers ce va fi adus la cunostinta publicului calator in cel mai scurt timp:

Brasov – Bucuresti Nord
Timisoara Nord – Resita Nord,
Brad – Ineu –Arad
Timisoara – Lovrin – Nerau
Arad – Valcani
Alba Iulia – Zlatna
Teius – Ludus – Bistrita
Arad – Nadlac
Iasi – Roman
Timisoara Nord – Cruceni
Timisoara Nord – Lovrin – Cenad
Iasi – Dorohoi
Brasov – Sf. Gheorghe – Bretcu
Praid – Blaj
Iasi – Harlau, se arata in comunicatul emis de operatorul feroviar.

Timisoara Nord – Resita Nord este una dintre cele mai aglomerate rute, mai ales la sfarsit de saptamana, cand studentii care locuiesc in Resita, dar invata la Timisoara, se intorceau acasa. De-a lungul timpului au existat numeroase plangeri privind mizeria si mirosul neplacut din trenuri, dar s-au inregistrat si cateva incidente. ASFR a decis sa retraga licenta de transport dupa ce inspectorii de siguranta feroviara au gasit probleme tehnice la 29 de automotoare.

Compania continua demersurile pentru includerea in certificatul de siguranta a intregului material rulant, ceea ce va determina reluarea circulatiei trenurilor si pe celelalte rute, in cursul lunii aprilie.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Pe ruta Timisoara – Radna nu se mai baga?

  2. pe forumul ratt raspunsul la aceasta intrebare este:
    Nu au material rulant suficient si pentru Radna. De exemplu pe Cruceni un singur automotor este suficient pentru toate trenurile dintr-o zi , in schimb pe Radna sunt necesare doua automotoare.

  3. Este foarte bine. Eu voi merge cu trenurile firmei private. CFR CALATORI a bagat trenuri moderne de curand.

  4. Trenurile CFR sunt cu mult mai impecabile, sigure, curate si occidentale(Inter Regio in special) decat Regio Trans. Prefer CFR/Softtrans decat Regio trans.

  5. Pe ruta ORavita-Berzovia nu se baga ?

  6. Buna ziua,pe ruta Timisoara-Lovrin-Nerau la ce interval de ore vor circula trenurile?
    Multumesc!