Timișoara este una dintre cele mai dinamice piețe de retail din România, Iulius Town Timișoara consolidându-și poziția a treia în topul mallurilor din România, pentru a cincea oară consecutiv. Cu afaceri de peste 42,4 milioane de euro, Iulius Town se află la distanță mică de primele două clasate, ambele proiecte din București, potrivit unei analize realizate de Profit.ro. Deschis în 2019, ca urmare a unei investiții de 442 milioane de euro a companiilor IULIUS și Atterbury Europe, Iulius Town Timișoara rămâne destinația favorită, la nivel regional, pentru cumpărături și petrecea timpului liber, atrăgând și public din Serbia și Ungaria.
IULIUS este cel mai mari dezvoltator imobiliar român, cu investiții care depășesc 1,2 miliarde de euro. Ansamblul mixed-use Palas din centrul Iașului ocupă poziția a 4-a în topul Profit.ro, cu afaceri de 36,3 milioane de euro, iar Iulius Mall Cluj ocupă poziția a șasea, cu o cifră de afaceri anul trecut de 35,3 milioane de euro. Acestea sunt singurele dezvoltări comerciale din afara Capitalei incluse în Top 10 centre comerciale cu cele mai mari rulaje în 2024, realizat de Profit.ro.
“Ne bucură performanța extraordinară a proiectelor Iulius, trei dintre ele fiind în topul celor mai bune malluri din țară. Faptul că ne menținem pentru al cincilea an consecutiv pe a treia poziție, după două proiecte din Bucureşti, este o confirmare a efortului nostru de a inova continuu și de a propune soluții și branduri așteptate de public. Timișorenii sunt exigenți în materie de shopping, dispuși să cheluiască bugete mari, așa că își doresc acces la soluții și servicii pe măsură. De aceea am adus în ultimul an şi magazine exclusiviste mono și multi brand. Capitolul divertisment este augmentat de prezența parcului, unde se desfășoară sute de zeci de evenimente, care atrag public de toate vârstele. Este singurul centru comercial care include toate ancorele majore de modă prezente pe piaţa din ţara noastră. Le mulțumim vizitatorilor pentru votul de încredere, care ne motivează să ne autodepășim”, a spus Andrei Sivoi, Shopping Center Manager Iulius Town.
Iulius Town Timişoara include una dintre cele mai mari suprafeţe de retail din România, de peste 105.000 mp. Proiectul îmbină un mix unic de funcţiuni şi servicii: 450 de magazine, department stores cu articole pentru familii, magazine de modă cu preţuri competitive, zonă sport cu o diversitate de branduri de profil, magazine premium sau boutique-uri cu branduri high-end, food court, cinematograf multiplex, centru de fitness, spatiu de joacă pentru copii, şcoală de muzică, parc de 55.000 mp, centru de evenimente şi 80.000 mp de spaţii de birouri.
În plus, Iulius Gardens, inima verde a proiectului, găzduiește o selecție exclusivistă de restaurante de fine dining cu tematici internaționale, care transformă fiecare vizită într-o experiență culinară rafinată. De la bucătăria mediteraneană, asiatică sau americană, până la reinterpretări moderne ale gastronomiei clasice, oferta este concepută pentru a satisface cele mai diverse și exigente preferințe ale publicului. Acest mix de concepte gourmet completează atmosfera elegantă, consolidând statutul Iulius Town drept o destinație premium pentru relaxare, socializare și experiențe memorabile.